Het grote babytopic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015
Leuk! Samen sneeuwpop bouwen.
Na dat eerste tandje volgen ze vaak snel. Hier ondertussen 6, bijna 7. Tot een kleine 2 maand terug had ze er nog geen enkele.
De sneeuw mag nog niet blijven liggen wat mij betreft. Haar sneeuwpak komt pas volgende week aan
De sneeuw mag nog niet blijven liggen wat mij betreft. Haar sneeuwpak komt pas volgende week aan
En nu hoor je die blauwe beer nergens meer over.koekje schreef: Leuk! Samen sneeuwpop bouwen.
Heb je hem bonen gevoerd?
Iemand een baby knal in de 11 maanden sprong hebben? 
Oeps iets minder vlaams dan:
Iemand een baby hebben die midden in de 11 maandensprong zit?
Iemand een baby hebben die midden in de 11 maandensprong zit?
Hier wil Vera alleen maar hetzelfde eten als ons. Wij aten een vieze pizza en zij een snee brood. Dat was niet goed, totdat meneer haar een stuk pizzakorst gaf. Dus we gaan 'gedwongen' gezond eten.
Nee, dat niet. Hoor ik 'm ook niet meer over. Hij is nu na 2 maanden ook eindelijk gestopt met Jingle Bells. Maar nu vraagt hij steeds of David vuurwerk mooi vindt.koekje schreef: Heb je hem bonen gevoerd?
Waar was hij ook al weer van?
Die beer? Dat is een Nino van Vtech.Nadia schreef: Waar was hij ook al weer van?
hier is kleintje weer beter (oke nog een snotneus maar die vind ik niet spannend) en nog even wat gedoe met tandjes.
Verder een blauw oog wegens vallen met een pen
..... zoooooo ontzettend veel geluk gehad.... (stiefliefjes ook in huis dus dan slingert er iets meer ongeoorloofd rond dan de bedoeling is...en je komt dan toch heeeeel snel net ff ogen en oren tekort...maar goed, het liep goed af en iedereen weet weer waarom wij voortdurend roepen dat alles opgeruimd moet worden).
En ... hopelijk zijn de slaapproblemen achter de rug! Gaat de laatste tijd bijzonder goed...... zou zooooooooo fijn zijn na anderhalf jaar!
Verder een blauw oog wegens vallen met een pen
En ... hopelijk zijn de slaapproblemen achter de rug! Gaat de laatste tijd bijzonder goed...... zou zooooooooo fijn zijn na anderhalf jaar!
Fijn van het slapen Ivonne!!! Iets speciaals gedaan? En oooh wat is t toch links soms die kleintjes...
niets speciaals... ik denk dat de tijd de truc was....
ik geloof dat ons kleintje een hoofd vol informatie had die ze niet kwijt kon (die informatie dus
) en dat dat veel onrust gaf. Dit in combinatie met het gevoel van bescherming (hiermee bedoel ik dat zij altijd als een klein bolletje hoog in bed ligt zodat haar slaapplek verkleind is) en dat ze de aanwezigheid van een van ons daar ook bij nodig had. Tegenwoordig ligt ze bijna normaal in haar bedje (hoofdje nog wel tegen de bovenkant aan maar ach...ze ligt nu wel lang uit).
natuurlijk heb ik dingen geprobeerd maar ergens heb ik altijd wel het gevoel gehad zoals ik hierboven al schrijf.... ze wilde sneller dan haar ontwikkeling aan kon.
ik geloof dat ons kleintje een hoofd vol informatie had die ze niet kwijt kon (die informatie dus
natuurlijk heb ik dingen geprobeerd maar ergens heb ik altijd wel het gevoel gehad zoals ik hierboven al schrijf.... ze wilde sneller dan haar ontwikkeling aan kon.