Juice challenge 4 t/m 8 april
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Juice challenge 4 t/m 8 april
Ook nog bedankt voor de bestanden. Ben er erg blij mee 
Zo zeg en opeens wordt je wel erg bewust van iets....
Ben even wat nerveuzer (schadegevalletje regelen waarvan ik niet overtuigd was dat ik het was maar ja het zou wel kunnen, en als dat op die autoverzekering moet is het meer betalen enzo, daar maar ik me dan druk om) en weetje wat ik meteen wil doen? Iets te vreten pakken! Niet gewoon eten maar onbedacht volstoppen ja (ook van gezonde dingen kun je je volstoppen). Goh geen raadsel waarom afvallen bij mij slecht gaat en bijkomen erg goed.
Ik ga gauw een bakje thee zetten
Ben even wat nerveuzer (schadegevalletje regelen waarvan ik niet overtuigd was dat ik het was maar ja het zou wel kunnen, en als dat op die autoverzekering moet is het meer betalen enzo, daar maar ik me dan druk om) en weetje wat ik meteen wil doen? Iets te vreten pakken! Niet gewoon eten maar onbedacht volstoppen ja (ook van gezonde dingen kun je je volstoppen). Goh geen raadsel waarom afvallen bij mij slecht gaat en bijkomen erg goed.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Zo herkenbaar.Kaio schreef:Zo zeg en opeens wordt je wel erg bewust van iets....
Ben even wat nerveuzer (schadegevalletje regelen waarvan ik niet overtuigd was dat ik het was maar ja het zou wel kunnen, en als dat op die autoverzekering moet is het meer betalen enzo, daar maar ik me dan druk om) en weetje wat ik meteen wil doen? Iets te vreten pakken! Niet gewoon eten maar onbedacht volstoppen ja (ook van gezonde dingen kun je je volstoppen). Goh geen raadsel waarom afvallen bij mij slecht gaat en bijkomen erg goed.![]()
![]()
Ik ga gauw een bakje thee zetten
-
frodo quin
- 5-sterren

Ik laat het vlies er meestal rond. Alleen voor in bepaalde gerechten gebruik ik soms amandelmeel van gepelde amandelen. Ik gooi ze dan heel kort in kokend water en dan floepen de vliesjes er zo af. Ik doe ze wel in de blender, met een juicer heb ik geen ervaring, dus ook geen idee of dat anders moet.Kaio schreef:Wat voor amandelen gebruiken jullie eigenlijk daarvoor? Zonder vlies neem ik aan? En hoeveel dan?
Ik haal de luie variant van amandelmelk in de winkel nu.
Ik zit aan mn 2de sapje vandaag. Vind ze allebei echt mega lekker, ondanks de ananas
!
Tussen nu en het volgende sapje 3 paarden rijden, ben benieuwd of ik het volhou!
Heb wel xl zin in chocola maar dat heb ik eigenlijk altijd, dus dat is niet echt een verassing.
So far so good!
Tussen nu en het volgende sapje 3 paarden rijden, ben benieuwd of ik het volhou!
Heb wel xl zin in chocola maar dat heb ik eigenlijk altijd, dus dat is niet echt een verassing.
So far so good!
Dankje, ja erg he is dat eigenlijk, dat gevoel en dat doen altijd. Maar goed ik moet nodig snel 5 kg kwijt, en daar ga ik maar voor. En daarna nog eens 5. Ik moet hier iets op vinden, om met spanning om te gaan ...is het eigenlijk (vroeger rookte ikhannabelgje schreef:Zo herkenbaar.
Pff ik moet nog zo met Fozzy lopen en hem kammen (of dat doe ik maar morgen, is denk ik beter), want ik heb aan de andere kant nog wel zo een zin om te gaan sporten (liefst boksen hahahaha).
Dus gauw gaan wandelen en dan sporten waarna ik wel ff K.O. zal zijn
Hahaha, lekker he ananasmarina schreef:Ik zit aan mn 2de sapje vandaag. Vind ze allebei echt mega lekker, ondanks de ananas!
So far so good!
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Hé, goed zo, dat je de ananas erdoor hebt gedaan! En dat het sapje toch nog smaakt!marina schreef:Ik zit aan mn 2de sapje vandaag. Vind ze allebei echt mega lekker, ondanks de ananas!
So far so good!
Ik begin echt fan te worden, merk ik. Kwam gisteren om half vijf terug van het boodschappen doen en had nog geen kans gezien de sapjes voor die dag te maken. Had bovendien net de buurman gesproken, wat ertoe leidde dat hij en zijn vrouw die avond op de borrel kwamen - oftewel, ik moest druk aan het schoonmaken (hondenharen en zand) en nog afwassen van de dag ervoor enenen, en ik dacht: jammer geen tijd voor sapjes vandaag. Maar daar was ik helemaal niet blij mee, en ik heb de boodschappen uitgepakt en heb alsnog beide sapjes gedraaid.
Heb dus gisteravond veel andere dingetjes gegeten en gedronken dan sap, maar vandaag gaan we er weer lekker voor. Ik ga dit echt blijven doen, ik vind ze zo heerlijk allemaal!
Zo dat was me het workoutje wel
Half uurtje push ups, jumps en squats met nog een kwartier buikspieren (voor het eerst deze). Nou ik ga het morgen ontdekken hoor, dat ik toch nog buikspieren heb, want anders kan ik geen spierpijn hebben daar
Zo nu ff het 2e sapje pas
Is echt heerlijk na een workout
Half uurtje push ups, jumps en squats met nog een kwartier buikspieren (voor het eerst deze). Nou ik ga het morgen ontdekken hoor, dat ik toch nog buikspieren heb, want anders kan ik geen spierpijn hebben daar
Zo nu ff het 2e sapje pas
He hoe doen jullie slowjuicers dat trouwens?
Smorgens en savonds sappen? Of alleen savonds en dan die van die avond maken en de 3 van de volgende dag?
Ik stond net mijn sapcentrifuge nl. af te wassen voor 2 appels
Tja moet ik nou huilen of lachen? Voelde me wel blöd enigszins eigenlijk..... 
Smorgens en savonds sappen? Of alleen savonds en dan die van die avond maken en de 3 van de volgende dag?
Ik stond net mijn sapcentrifuge nl. af te wassen voor 2 appels
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ik maak alles voor de hele dag in één keer. Al vind ik die suggestie van jou ook wel intelligent eigenlijk, alleen 's avonds en dan van die avond en de 3 van de volgende dag.Kaio schreef:He hoe doen jullie slowjuicers dat trouwens?
Ik stond net mijn sapcentrifuge nl. af te wassen voor 2 appels![]()
Tja moet ik nou huilen of lachen? Voelde me wel blöd enigszins eigenlijk.....
Afwassen voor 2 appels is wel wat veel werk inderdaad. Als je een slowjuicer ipv een sapcentrifuge gebruikt, zitten de vitamietjes er de rest van de dag, of de volgende dag, ook nog wel in.
Ben ik trouwens de enige die verslaafd is aan de gembershot en die ook gewoon dubbel maakt?
Ow hij is trouwens fijn Hanna, ik heb een ander boodschappenlijstje als jou
Nu weet ik dat de soepen voor 2 mensen zijn, als dat nou alles was zou ik het geloven, maar mijn pastinaak staat 2 en bij jou 5.
Euh ik voel een grote puzzel aankomen
Euh ik voel een grote puzzel aankomen
Dit is trouwens de lijst bij Jason op de site:
http://www.juicemaster.com/wp-content/u ... t_UK-1.pdf
Ziet er uit als mijn lijst (waarvan ik dus nog niet weet of de soepen 2 porties zijn
)
http://www.juicemaster.com/wp-content/u ... t_UK-1.pdf
Ziet er uit als mijn lijst (waarvan ik dus nog niet weet of de soepen 2 porties zijn
-
hannabelgje
- 5-sterren

De boodschappenlijst komt van de app. Lijkt me dat dat toch moet kloppen? De soeprecepten van de app zijn zeker weten voor twee personen. Dat zegt hij ook in de filmpjes.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
Pfew... Mijn 5 dagen zitten er op
Vandaag heb ik het weer giga druk gehad op het werk, niet eens mee kunnen gaan met de wandeling met Sofi eind van de middag.
Ik stop er even mee, met het juicen.
Ik trek het gewoon niet als ik druk aan het werk ben geweest de hele dag om dan 's avonds ook nog meer dan een uur in de keuken te staan om juice te maken en alles op te ruimen.
Daarbij is het voor mij gewoon te weinig. Vandaag heb ik er nog een avocado bij gegeten.
Het juicen en niet vast eten, is voor mij niet het probleem. Zonder wijn en chocolade lukt ook nog wel.
De hoeveelheid kan ik altijd aanvullen met banaan of avocado of een reepje.
Het is echt al het extra werk wat het geeft, wat mij de das om doet.
Normaal benik veel minder tijd, omdat we veel samen doen en Leo meestal de avondmaaltijd regelt en ik dan voor Sofi zorg en andere dingen doe.
Ik heb nog veel groente en fruit over, daar zal ik nog wel wat van juicen.
Morgenochtend eet ik weer een gebakken ei met groente, 's middags een salade en voor de avond heb ik net alvast een soep van Jason gemaakt met flespompoen, wortels en ui. Al even geproefd en het smaakte heerlijk
Vandaag heb ik het weer giga druk gehad op het werk, niet eens mee kunnen gaan met de wandeling met Sofi eind van de middag.
Ik stop er even mee, met het juicen.
Ik trek het gewoon niet als ik druk aan het werk ben geweest de hele dag om dan 's avonds ook nog meer dan een uur in de keuken te staan om juice te maken en alles op te ruimen.
Daarbij is het voor mij gewoon te weinig. Vandaag heb ik er nog een avocado bij gegeten.
Het juicen en niet vast eten, is voor mij niet het probleem. Zonder wijn en chocolade lukt ook nog wel.
De hoeveelheid kan ik altijd aanvullen met banaan of avocado of een reepje.
Het is echt al het extra werk wat het geeft, wat mij de das om doet.
Normaal benik veel minder tijd, omdat we veel samen doen en Leo meestal de avondmaaltijd regelt en ik dan voor Sofi zorg en andere dingen doe.
Ik heb nog veel groente en fruit over, daar zal ik nog wel wat van juicen.
Morgenochtend eet ik weer een gebakken ei met groente, 's middags een salade en voor de avond heb ik net alvast een soep van Jason gemaakt met flespompoen, wortels en ui. Al even geproefd en het smaakte heerlijk