Biggest Juice Challenge 2018

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Biggest Juice Challenge 2018

Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Elf schreef:Vanmiddag heb ik een hartige smoothie gemaakt en dat is me goed bevallen! Handje spinazie, handje boerenkool, 3 rijpe tomaten, 2 eetlepels zonnebloempitjes, een paar amandelen, snuf keltisch zeezout, peper, oregano. Wat water erbij en blenden maar. Ik vond het een verademing na alle lafzoete smoothies :)
Hmmmm zou er niet direct aan denken maar lijkt me een goede om eens te maken ;)
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Pfff vanmiddag al een appel gegeten, maar ik heb honger.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

hannabelgje schreef:Pfff vanmiddag al een appel gegeten, maar ik heb honger.

Ja hij vult niet echt hé, die choc. Wat dat betreft wel fijn dat ik m in de middag heb gepakt, want anders was ik morgen wakker geworden van de honger denk ik.
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Kaio schreef:Hmmmm zou er niet direct aan denken maar lijkt me een goede om eens te maken ;)
Lijkt qua smaak richting een groene gazpacho te gaan. Ik zou er nog een halve bol rauwe knoflook en een Spaanse peper doorheen blenden. :biggrin2:
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Sinds ik de poeders steeds weglaat, vind ik de smoezies gewoon lekker. En ze vullen me beter dan verwacht. Ik heb nog niet echt een hongergevoel kunnen noteren. Nou heb ik hier op 't plattelaaand natuurlijk ook geen friettenten in de buurt die dat gevoel opwekken. :biggrin2:

Het valt me mee hoe makkelijk ik het vind om niet te snaaien. Ik ben een enorme snaaier, maar tot op heden is een mandarijntje of een paar rauwe amandelen genoeg. En 's avonds een soepje of iets anders warms.
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Om ijsklontjes te maken hoef ik de met water gevulde diepvrieszakjes alleen maar buiten te leggen momenteel. Daar is het kouder dan in mijn vriezers! ;D
El_Kato
5-sterren
5-sterren

Bericht door El_Kato »

Als lunch een broodje carpaccio bij Brownies en downies gegeten, HEERLIJK :D

Vanavond de avond smoothie. Zit nog vol van het broodje dus denk dat dat rond 19.00 word. Het scheelt inderdaad dat ik geen behoefte heb om te snaaien er is trouwens ook niets in huis juist omdat er alleen smoothies zouden doen. VL merkte wel toen hij vanmorgen koffie maakte dat hij er ook een koekje bij wilde dat is dus echt de gewoonte om dat gezamenlijk te pakken. Deze gewoontes willen we ook doorbreken gewoon. Bewuster zijn van wat we doen en niet onnadenkend dit soort dingen doen.
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Ok voor mij dag 1 vandaag. Zit nu aan de avondsmoothie. Eh een beetje raar. Maar eh geloof het of niet, ik heb helemaal niks anders tussendoor gehad! Behalve water of thee. Ok net met het maken heb ik het kontje van de banaan gegeten en een klein blokje komkommer :biggrin2: Nou vind ik mezelf best knap ;D
Denk dat ik met deze laatste wel een uurtje zoet ben nog, is nog erg koud. En blijft vreemd
pearlsofpassion
Moderator

Bericht door pearlsofpassion »

Anne in Zweden schreef:Om ijsklontjes te maken hoef ik de met water gevulde diepvrieszakjes alleen maar buiten te leggen momenteel. Daar is het kouder dan in mijn vriezers! ;D

;D

Jij zou beter heel ouderwets een kuil in de grond graven ipv vriezer op elektriciteit te laten draaien. :cool:
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

pearlsofpassion schreef:;D

Jij zou beter heel ouderwets een kuil in de grond graven ipv vriezer op elektriciteit te laten draaien. :cool:
Ja, behalve dan dat ik al sinds een maand of 1,5 geen gat meer in de grond kan graven omdat die knalhard bevroren is! ;D

De vriezers staan momenteel allemaal uit, trouwens. Ik overweeg om alle kleppen open te zetten, bij -24 is dat toch allemaal gratis vrieskou! :D
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Vanavond een salade gegeten ipv een blend. Was wel lekker.

miik
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door miik »

Ik bleef het echt extreem koud houden, dus op aanraden van vriendlief maar even op de weegschaal gaan staan.. In 4 dagen 4 kilo afgevallen... Ik heb een maagoperatie gehad en ik wilde dit doen om weer gezonder te gaan eten, niet zozeer afvallen (hoewel er best 10 kilo af mag). Maar ehhh op deze manier is niet goed. Dus ik heb gister avond en vandaag een bordje zelfgemaakte soep genomen.
Het niet snaaien enzo dat gaat boven verwachting goed. Ben zelfs de Subway in geweest om geld te wisselen, zonder zoń lekker broodje te kopen, vond dat toch wel heel knap ! (heb een flesje water gekocht ;D )
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

2 handjes friet en een kaassoufle bij mijn moeder, toch wel heel lekker. Na mijn sap, die heb ik wel gewoon op.

Morgenochtend nog een en daarna is het ff heel de dag helemaal mis, en dan zondag weer even strak in het regime. Mijn pas gekochte best nog wel strakke spijkerbroek zit echt al best los :o
El_Kato
5-sterren
5-sterren

Bericht door El_Kato »

De ochtend smoothie met amandelmelk ipv kokosmelk gemaakt. Vind hem niet lekker en weer wat bitter en ik ruik en proef de kool erg misschien omdat het uit de vriezer komt? Haal het altijd de avond ervoor eruit om te ontdooien en de lunch haal ik 's morgens uit de vriezer dus die staat er wat korter buiten. Mijn nieuwe super duper blender blendert ook niet altijd alles fijn meestal wel maar nu proef/voel ik er nog stukjes boerenkool in zitten en dat is niet lekker :-X Dadel maalt hij ook niet fijn ook niet als ik hem langer laat draaien. Hij heeft 1000 W dus daar zou het niet aan mogen liggen…
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Dadels kan de mijne ook niet fijnmalen. Volgens mij plakt dat spul aan het mes en dat is het dat.
Kool gekocht uit de vriezer? Is die niet al geblancheerd dan? Hoewel ik bij veel rauwe vers ingevroren het ook wel proef.

Plaats reactie