Re: Topic: foto van de dag 2.0
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Wat een leuke plaatjes! En schattig pupke
Ik had weer een mozaïek af en wil mijn ‘zonnetje’ delen
- Bijlagen
-
- 78ED0C8A-C58D-4775-B95B-E723D7C805F1.jpeg (133.32 KiB) 2457 keer bekeken
Siberienne schreef:Wat een leuke plaatjes! En schattig pupke
Dat is weer leuk geworden zeg
- Spikkelneus
- 5-sterren

Yuma! Altijd leuk, een nieuwe BP-langneus 
Mooi Siberienne!
Kaela zegt: die balans en coordinatie en de hersenspelletjes van honden zijn echt peanuts! Ze mogen wel een voorbeeld aan mij nemen!

Kaela zegt: die balans en coordinatie en de hersenspelletjes van honden zijn echt peanuts! Ze mogen wel een voorbeeld aan mij nemen!

Mooie, knappe Diego met zijn warme jas.... daar gaat tie vast lekker de winter mee door komen!
En Yuma... wat een droppie
Mijn Wuufke... Edit, jammer ik krijg de foto niet rechtop. En inderdaad pngbestanden geven foutmelding.
En Yuma... wat een droppie
Mijn Wuufke... Edit, jammer ik krijg de foto niet rechtop. En inderdaad pngbestanden geven foutmelding.
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Welkom Yuma!!
Dat ziet er weer mooi uit, Siberienne!!

Dat ziet er weer mooi uit, Siberienne!!
zurca schreef: Mijn Wuufke...
20171204_131905.jpg
Zo'n lieve snuit, voor mij geldt, hoe grijzer hoe mooier!zurca schreef:Mooie, knappe Diego met zijn warme jas.... daar gaat tie vast lekker de winter mee door komen!
En Yuma... wat een droppie![]()
Mijn Wuufke...
20171204_131905.jpg
Edit, jammer ik krijg de foto niet rechtop. En inderdaad pngbestanden geven foutmelding.
Fijn, een warme jas voor je!
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Bella en Joris hebben samen gewandeld. Je ziet Bella denken 'wat een knappe vent'

- Pauline
- 5-sterren

Bella is slim! En hoewel Joris haar een lekker wijf vond, moet hij wel even zijn tong uitsteken.Eef+doggies schreef:Bella en Joris hebben samen gewandeld. Je ziet Bella denken 'wat een knappe vent'![]()
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Eef+doggies schreef:Bella en Joris hebben samen gewandeld. Je ziet Bella denken 'wat een knappe vent'![]()
Aaaaaah wat een geweldige plaatjes!
- KarenH
- 5-sterren

- Contacteer:
Gezellig.Eef+doggies schreef:Bella en Joris hebben samen gewandeld. Je ziet Bella denken 'wat een knappe vent'![]()
Golden in de studio.
The queen on her trown by Pr1mo Fotografie, on FlickrRe: Topic: foto van de dag 2.0
Wat een schattige fotoEef+doggies schreef:Bella en Joris hebben samen gewandeld. Je ziet Bella denken 'wat een knappe vent'![]()
- Pauline
- 5-sterren

Blijft bijzonder hoe, twee honden die elkaar absoluut niet kenden, binnen 2 minuten samen in een mand in de laadruimte lagen alsof het doodnormaal was. En lieve Bella die best wel angstig voor vreemden schijnt te zijn vond mij, streng als ik ben, helemaal niet eng.smulpaap schreef:Wat een schattige foto![]()
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Vind ik ook!Pauline schreef:Blijft bijzonder hoe, twee honden die elkaar absoluut niet kenden, binnen 2 minuten samen in een mand in de laadruimte lagen alsof het doodnormaal was. En lieve Bella die best wel angstig voor vreemden schijnt te zijn vond mij, streng als ik ben, helemaal niet eng.
En Bella heeft blijkbaar goede mensenkennis
- Spikkelneus
- 5-sterren

Omdat hij niet piepjong meer is en sinds ruim een jaar elke 3 maanden naar de osteopaat gaat voor zijn rug, nek, schouders en knieeen, heeft nu ook Dali een jas gekregen. Speciaal voor hem op maat gemaakt, want alle standaardjassen passen niet met dat gekke model van hem!