De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: De BP-moeders! *Dubbel Hoera, 17-3 Vera & 18-3 Dwayne geboren!
Mijn lactatiekundige zei dat ik ook wel eens een fles met kv mocht geven, 's nachts ofzo. Toen ik van schrik riep over tepel-speenverwarring, zei ze dat het wel mee zou vallen, zeker als ze al een aantal weken oud zijn en dat zoiets met 1 flesje niet gebeurt. En dat van 1 flesje mn productie ook niet gelijk terug zou lopen.
Toch begrijp ik je gemengde gevoelend erover erg goed. En dan heb ik nog wel het voordeel dat ik straks niet hoef te gaan arbeiden.
Hier nog eens binnenkort een draagdoekconsult en dan kan ik gaan moederen zoals ik altijd voor ogen had. En eens mijn roze wolk gaan vinden.
Toch begrijp ik je gemengde gevoelend erover erg goed. En dan heb ik nog wel het voordeel dat ik straks niet hoef te gaan arbeiden.
Hier nog eens binnenkort een draagdoekconsult en dan kan ik gaan moederen zoals ik altijd voor ogen had. En eens mijn roze wolk gaan vinden.
Hier gaat de combinatie borst/fles super goed. Wel met afgekolfde melk. Dwayne heeft vanaf de 2de week 1x pw de fles gekregen om zo aan het silicone te wennen. Vanaf week 6 krijgt hij vaker de fles. Meestal door papa gegeven. Of soms ook door oma.
Vandaag ben ik voor het eerst echt lang erop uit geweest zonder Dwayne. Boodschappen oid deed ik wel al. Maar niet echt een uitstapje.
Vandaag in den bosch samen met mijn moeder wezen shoppen voor een trouwjurk (geslaagd trouwens). Het was even lastig om Dwayne 'achter te laten'. Maar de dag verder ging perfect. Had het kolf apparaat meegenomen. Maar helemaal niet meer aan gedacht om te kolven. Opweg naar huis had ik wel echt volle borsten. Thuis ook ruim 200cc gekolfd. Dit gaat fijn de vriezer in. Voor zowel mezelf (Dwayne). Als voor donormelk.
De nachten blijven hier super gaan. Zo gemiddeld van 23.00-04.30 zijn toch steeds 5-5,5 uur.
Ik geniet verder tot in mijn tenen..
Ben nu echt gaar van het dagje shoppen. Ffkes aan de strijk werken, eten en dan crashen op de bank.
Vandaag ben ik voor het eerst echt lang erop uit geweest zonder Dwayne. Boodschappen oid deed ik wel al. Maar niet echt een uitstapje.
Vandaag in den bosch samen met mijn moeder wezen shoppen voor een trouwjurk (geslaagd trouwens). Het was even lastig om Dwayne 'achter te laten'. Maar de dag verder ging perfect. Had het kolf apparaat meegenomen. Maar helemaal niet meer aan gedacht om te kolven. Opweg naar huis had ik wel echt volle borsten. Thuis ook ruim 200cc gekolfd. Dit gaat fijn de vriezer in. Voor zowel mezelf (Dwayne). Als voor donormelk.
De nachten blijven hier super gaan. Zo gemiddeld van 23.00-04.30 zijn toch steeds 5-5,5 uur.
Ik geniet verder tot in mijn tenen..
Ben nu echt gaar van het dagje shoppen. Ffkes aan de strijk werken, eten en dan crashen op de bank.
Ja het is wel balen hoor. Ik ga nog niet stoppen met de bv, maar geleidelijk aan wel af en toe een fles kv geven. Sowieso ga ik niet kolven eenmaal aan het werk. Das nog 3 maand dus heb tijd genoeg. Maar ik wil er wel iets of wat van ritme inkrijgen want ik vermoed dat ze op het kdv niet blij gaan zijn met alle uren drinken 
En ze is momenteel ook in zo'n fase waarin alles interessant is
zit je dan lekker met de tieten bloot.
En ze is momenteel ook in zo'n fase waarin alles interessant is
Trouwjurk nadia
ga je trouwen???? Leukleukleuk! Wanneer gaat dat gebeuren?
Sieglinde : wat fijn een iets langere nacht!!!
Heel herkenbaar van dat rond kijken, hier is mevr druk met lachen, hond kijken, schilderij kijken, papa kijken, lamp kijken, nog een x lachen etc tijdens voeden.
Verder druk aan t oefenen met draaien, alles met 2 handen pakken en rond smijten, bellen blazen, kwijlen en kgggg is t favo geluidje.
Heb weer 2 dagen gewerkt. Ging best goed. Effies wennen is het wel.
Vannacht bedacht dat m'n man eruit zou gaan voor de voeding en ik ging doorslapen.
Maar my god mevr schreeuwt echt moord in brand omdat die fles niet in 1 seconde warm is.
Al met al moest ze zo huilen dat ik sneller weer had geslapen als ik zelf gevoed zou hebben hihi.
Sieglinde : wat fijn een iets langere nacht!!!
Heel herkenbaar van dat rond kijken, hier is mevr druk met lachen, hond kijken, schilderij kijken, papa kijken, lamp kijken, nog een x lachen etc tijdens voeden.
Verder druk aan t oefenen met draaien, alles met 2 handen pakken en rond smijten, bellen blazen, kwijlen en kgggg is t favo geluidje.
Heb weer 2 dagen gewerkt. Ging best goed. Effies wennen is het wel.
Vannacht bedacht dat m'n man eruit zou gaan voor de voeding en ik ging doorslapen.
Maar my god mevr schreeuwt echt moord in brand omdat die fles niet in 1 seconde warm is.
Al met al moest ze zo huilen dat ik sneller weer had geslapen als ik zelf gevoed zou hebben hihi.
Ojee het kwijlen is hier ook vreselijk. 2/3 keer verse shirt/ romper... En haar vuist in haar mond proberen krijgen...
Hier trouwens borstontsteking nr 2.
Gisteren gestopt met de ab, nu bo in andere borst....
Begin het nu wel moe te worden
Hier trouwens borstontsteking nr 2.
Gisteren gestopt met de ab, nu bo in andere borst....
Begin het nu wel moe te worden
Ja, dat lijkt me echt super vervelend.. Hier heb ik dat ook al een paar keer bedacht, 's nachts een flesje zodat ik eens volledig kan doorslapen. Als VL moet werken laat ik hem slapen.
Is het niet mogelijk dat je man de kleine op de arm geeft en tijdens opwarmen de pink (of speen als je die gebruikt) aanbied? Kan ze vast wat zuigen en word jij niet wakker. Want zij lag bij jullie op de kamer he? Dan is het geluid natuurlijk eens zo hard. Er kan een volume uitkomen.. Nondeju!
Ja, we gaan inderdaad trouwen.
6 juni is de big day. De mevrouw van de winkel geloofde niet dat ik een kleine van 7,5 weken heb. Ik ben wel echt super blij dat ik geslaagd ben. Ik heb niet een echte op maat gemaakte jurk. Daar is ook te weinig tijd voor (kon ja niet eerder gaan shoppen met baby in de buik). Dus het was spannend. Maar hij is prachtig!! (vind ik dan).
Dwayne is een paar keer slordig geweest met aanhappen (mond niet ver genoeg open). En ik heb niet goed genoeg geholpen. het voeden werd daardoor best pijnlijk. Nu even weer goed opletten dat er goed aangehapt word.
Koekje wil je de tips van de lactatie des. delen??
Is het niet mogelijk dat je man de kleine op de arm geeft en tijdens opwarmen de pink (of speen als je die gebruikt) aanbied? Kan ze vast wat zuigen en word jij niet wakker. Want zij lag bij jullie op de kamer he? Dan is het geluid natuurlijk eens zo hard. Er kan een volume uitkomen.. Nondeju!
Ja, we gaan inderdaad trouwen.
Dwayne is een paar keer slordig geweest met aanhappen (mond niet ver genoeg open). En ik heb niet goed genoeg geholpen. het voeden werd daardoor best pijnlijk. Nu even weer goed opletten dat er goed aangehapt word.
Koekje wil je de tips van de lactatie des. delen??
Jeetje! 2de bo al
Beterschap! Hoe oud is Robyn nu?
15 weken..
Spannend hoor trouwen. En fijn dat je al zo in vorm bent.
Was her ook vrij snel. Ik ben uit het ZH gekomen met zwangerschapskg's kwijt
Had er ook niet veel bij dus dat was eenvoudig
Spannend hoor trouwen. En fijn dat je al zo in vorm bent.
Was her ook vrij snel. Ik ben uit het ZH gekomen met zwangerschapskg's kwijt
Had er ook niet veel bij dus dat was eenvoudig
Ja ben me nu 'rot' aan het zoeken op de schoenen.. Dat is nog een opgave
Oh gaaf dat je gaat trouwen, ben vorig jaar getrouwd en vond het een super mooie bijzondere dag.
Fijn dat je geslaagd bent voor je jurk!
Wat voor soort bruiloft gaan jullie geven?
M'n man was beneden gaan zitten met t voeden maar Suze stond op standje mega dus kon er niet van slapen. Nu lig ik er ook wel echt meer op hoor, t zit blijkbaar zo in je systeem dat wakker zijn als zij wakker is.
Damn weer een borstontsteking! Balen zeg!
Enig idee hoe het komt? Zou het komen door zo vaak kleine beetjes drinken?
Geen idee hoor.....
M'n man was beneden gaan zitten met t voeden maar Suze stond op standje mega dus kon er niet van slapen. Nu lig ik er ook wel echt meer op hoor, t zit blijkbaar zo in je systeem dat wakker zijn als zij wakker is.
Geen idee hoor.....
Een kleine intieme bruiloft.
Smorgens trouwen, daarna met ouders, oma's getuigen en beste vrienden lunchen (soort high tea idee). Smiddags hebben we allemaal 'vrij'. Wij gaan dan lekker naar huis. Hondjes wandelen. Misschien een dutje doen (we trouwen al vroeg, dus hebben best wel wat tijd tussendoor). En s avonds een gezellig buiten feest onder een mooie tent, alles gezellig aangekleed en bbq.
Trouwen alleen voor de wet, geen receptie.
Smorgens trouwen, daarna met ouders, oma's getuigen en beste vrienden lunchen (soort high tea idee). Smiddags hebben we allemaal 'vrij'. Wij gaan dan lekker naar huis. Hondjes wandelen. Misschien een dutje doen (we trouwen al vroeg, dus hebben best wel wat tijd tussendoor). En s avonds een gezellig buiten feest onder een mooie tent, alles gezellig aangekleed en bbq.
Trouwen alleen voor de wet, geen receptie.
Klinkt leuk!
Feest in een tent hebben wij ook gedaan.
Hebben jullie een mooie plek waar de tent komt te staan?
Veel plezier met de verdere voorbereidingen.
Feest in een tent hebben wij ook gedaan.
Hebben jullie een mooie plek waar de tent komt te staan?
Veel plezier met de verdere voorbereidingen.
We vermoeden het...das geen goed nieuws natuurlijk, want dan zal het blijven aanslepenElse! schreef: Oh gaaf dat je gaat trouwen, ben vorig jaar getrouwd en vond het een super mooie bijzondere dag.
Geen idee hoor.....
Eerste Moederdag cadeau helemaal geregeld door Suze zelf is binnen!
Ze werd vanmorgen om 7.30 uur wakker
nadat ze gister ging slapen om 23.30 uur.
Ze werd vanmorgen om 7.30 uur wakker
Waauww!! Dat is geweldig!!
Fijne (eerste) Moederdag voor iedereen..
Ik werd gesommeerd in bed te blijven liggen. Waar ik nu ook nog braaf lig.
Fijne (eerste) Moederdag voor iedereen..
Ik werd gesommeerd in bed te blijven liggen. Waar ik nu ook nog braaf lig.