Throwback thursday
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Throwback thursday
En een 8 jaar jongere mevrouw pretletter

-
Lil
Wow alsnog gefeliciteerd!Angelique schreef: Onze Heather (aka Kledderedetski)Viert vandaag haar 14 jaar en 9 maandengeboortedag. Hiermee gaat ze de leeftijd van haar moeder voorbij en is ze de oudste oes die we tot nu toe gehad hebben. #opnaarde15
![]()
Kwam deze van de week tegen. Ik denk 2007/2008 ofzo. In ieder geval waren zowel Wodka als ik nog een stuk jonger.
4x4 was de grote hobby van Wodka. Vele malen mee geweest in de modder, op de rotsen en in het zand. Zowel in NL als het buitenland. Goede, stoere 4x4-benen, die Wodje. 8)

- Angelique
- 5-sterren

Gave foto 8)
- Charlie Angel
- Moderator
Leuk! [emoji8]
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Ah een babywodje en een babysas!-Saskia- schreef:Tijd voor een revival van het topic.
Kwam deze van de week tegen. Ik denk 2007/2008 ofzo. In ieder geval waren zowel Wodka als ik nog een stuk jonger.
4x4 was de grote hobby van Wodka. Vele malen mee geweest in de modder, op de rotsen en in het zand. Zowel in NL als het buitenland. Goede, stoere 4x4-benen, die Wodje. 8)
![]()
- AnnemiekevD
- 5-sterren

Leuke foto
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Geweldige foto!!
Wodje rules 8)
Heerlijk die foto's uit de oude doos 
Roeska: Iets met jong en onschuldig?

Maar dat onschuldige was rap voorbij...

Een foto om in te lijsten of mooi groot op canvas te laten afdrukken. Hele mooie en stoere foto van jullie samen!!
- Charlie Angel
- Moderator
Leuke foto's, niks niet onschuldig! [emoji16] [emoji16]petralita schreef: Heerlijk die foto's uit de oude doos
![]()
Hahaha, silence is golden, unless you have a puppy. Then silence is suspicious, very very suspicious.Charlie's Angel schreef: Leuke foto's, niks niet onschuldig! [emoji16] [emoji16]
Nah, nee. Ik kijk graag naar Wodje, maar mezelf aan de muur zie ik niet echt zitten.Ruisje schreef: Een foto om in te lijsten of mooi groot op canvas te laten afdrukken. Hele mooie en stoere foto van jullie samen!!
Bij kinderen idem dito-Saskia- schreef: Hahaha, silence is golden, unless you have a puppy. Then silence is suspicious, very very suspicious.![]()
Roeska is écht heel schattig, ook als ze schuldig is
Wodje is stoerrrr! Maar dat wisten we al