Re: Wat heb je enzovoort....deel 612

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Re: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 612

EliScooby
5-sterren
5-sterren

Bericht door EliScooby »

Anne in Duitsland schreef: Quatsch. Toen Buskay vandaag een of ander Pools recept postte, had jij ook meteen Google Translate ingeschakeld! :P
Ik ben niet vd talen, daar hebben we jou voor hier :P Wat spreek en schrijf je ook alweer vloeiend? Kom zo aan een taaltje of 9...
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Jullie zijn liehief!  :-* :-* :-*

Assessment is o.a. een test dmv een rollenspel, in mijn geval kijken ze of ik in staat ben iets te verkopen en of ik goed met (bijvoorbeeld zeurende) klanten om kan gaan. Of ik commercieel genoeg kan denken en handelen. Dat is namelijk heel belangrijk voor de functie waar ik op gesolliciteerd heb.
Daarnaast krijg ik nog een soort IQ test, of ik minimaal HBO niveau heb. Daar ben ik niet zo bang voor. Het rollenspel vind ik wel heel spannend  :nerves:

Als dat allemaal goed genoeg is krijg ik de baan. Maar als dat niet zo is dan gaat het feest niet door...
Cathelijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cathelijn »

Oh heel spannend! Succes Kim!
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Mini's 3-tal schreef: Ik ben niet vd talen, daar hebben we jou voor hier :P Wat spreek en schrijf je ook alweer vloeiend? Kom zo aan een taaltje of 9...
Geen Pools in ieder geval! :P Al wist ik wel wat pierogi zijn, want dat komt van het Russisch pirog, en daar is ook het Fins piirakka van afgeleid. Allemaal inteelt joh, die talen. Dan is het ook niet moeilijk er een stuk of 9 te spreken. :biggrin2:
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Kim_S schreef: Jullie zijn liehief!  :-* :-* :-*

Assessment is o.a. een test dmv een rollenspel, in mijn geval kijken ze of ik in staat ben iets te verkopen en of ik goed met (bijvoorbeeld zeurende) klanten om kan gaan. Of ik commercieel genoeg kan denken en handelen. Dat is namelijk heel belangrijk voor de functie waar ik op gesolliciteerd heb.
Daarnaast krijg ik nog een soort IQ test, of ik minimaal HBO niveau heb. Daar ben ik niet zo bang voor. Het rollenspel vind ik wel heel spannend  :nerves:

Als dat allemaal goed genoeg is krijg ik de baan. Maar als dat niet zo is dan gaat het feest niet door...
Ik heb één keer zo'n assessment moeten doen, en wat mij daarvan is bijgebleven is dat je je niet blind moet staren op de informatie die je van tevoren over de andere deelnemer in het rollenspel krijgt. Ik moest een intakegesprek doen met een oudere man van buitenlandse afkomst die NLs wilde leren (was voor een NT2-lesgeefbaan), en van tevoren had ik te horen gekregen wat zijn achtergrond was, hoe hij bij dat bedrijf terecht was gekomen, en dat hij nogal haast had om wat voor reden dan ook. Maar toen we daar eenmaal zaten, bleek hij helemaal geen haast te hebben. Dus terwijl ik in eerste instantie probeerde zo kort maar krachtig mogelijk te doen, ging hij echt zitten voor een rondje leuten. Toen ik zei dat ik had begrepen dat hij haast had, zei hij: nee hoor! Nou, dan moet je dus flexibel zijn en je strategie omgooien. Misschien wilden ze dat ook testen met die assessment, bedacht ik later.
Belangrijk is: aandacht erbij houden, niet te veel denken aan wat je al over die ander denkt te weten, maar alleen letten op de informatie die die ander zelf aan jou verstrekt.

Alles bij elkaar genomen vond ik het eigenlijk heel leuk om te doen. :-[ Vergeet dat ook vooral niet: zo'n assessment kan ook gewoon leuk zijn! :-*
millyckk
5-sterren
5-sterren

Bericht door millyckk »

Oei, wat ontzettend veel groot leed en geluk op een paar pagina's in dit topic....
Kira en Hanna: ik ga snoeihard duimen op betere berichten en Nynke, ik hoop dat die fysio verlichting gaat geven :bigarmhug:

@Kim: super nieuws joh :circle: Och dat assessment gaat vast ook goed komen! Wat zou het super zijn als je die baan zou krijgen, moet je er ver voor reizen?

edit: zie net dat jij een vast contract hebt gekregen Nynke: gefeliciteerd!
Ike
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ike »

*milyck* schreef: Oei, wat ontzettend veel groot leed en geluk op een paar pagina's in dit topic....
Kira en Hanna: ik ga snoeihard duimen op betere berichten en Nynke, ik hoop dat die fysio verlichting gaat geven :bigarmhug:

@Kim: super nieuws joh :circle: Och dat assessment gaat vast ook goed komen! Wat zou het super zijn als je die baan zou krijgen, moet je er ver voor reizen?

edit: zie net dat jij een vast contract hebt gekregen Nynke: gefeliciteerd!
+1  :) knuffel voor allemaal  :-*
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 612

Bericht door hannabelgje »

Dank jullie voor de knuffels en duimen. Wordt zeer gewaardeerd.
Fijn bij Jip geweest. Hij was zo blij om me te zien. We hebben heerlijk geknuffeld en hij heeft gegeten van zijn vieze leverdieet. Als hij goed eet mag hij naar huis, maar hij wil geen vies leverdieet hebben. Morgenvroeg mag ik hem weer gaan bezoeken.
EliScooby
5-sterren
5-sterren

Bericht door EliScooby »

Stomme rot Scania, moet de standkachel aanzetten om het bij 5°C buiten enigszins behaaglijk te krijgen. En dan klimaatcontrole hebben...
Mieke L.
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Mieke L. »

Mijn duimen draaien ook voor Jip! Sterkte Hanna!
En jij heel veel succes met het assessment Kim zo spannend!!!
millyckk
5-sterren
5-sterren

Bericht door millyckk »

Mini's 3-tal schreef: Stomme rot Scania, moet de standkachel aanzetten om het bij 5°C buiten enigszins behaaglijk te krijgen. En dan klimaatcontrole hebben...
Oke..was even op het verkeerde been: Essent en Nuon ken ik maar Scania? Inmiddels is het kwartje gevallen :biggrin2: Sterkte vannacht!
lauraV
5-sterren
5-sterren

Bericht door lauraV »

hannabelgje schreef: Dank jullie voor de knuffels en duimen. Wordt zeer gewaardeerd.
Fijn bij Jip geweest. Hij was zo blij om me te zien. We hebben heerlijk geknuffeld en hij heeft gegeten van zijn vieze leverdieet. Als hij goed eet mag hij naar huis, maar hij wil geen vies leverdieet hebben. Morgenvroeg mag ik hem weer gaan bezoeken.
zal ik morgen dan toch maar wat kuikens halen?
bloemetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door bloemetje »

Kim!!! Ik begin vast met duimen!!
Gefeliciteerd Nynke  :-* lekker gevoel he!
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Weekend  :D

Drukke dag morgen. 'S ochtends boodschappen doen, daarna voor 20 mensen stoofvlees maken (poeh...) om 13.00 met Gijs bij de 'kapper' zijn, hoop ik om half 5 terug te zijn, en dan als een malle opruimen, poetsen, douchen en eten, want om 7 uur staan mijn schoonouders op de stoep.
En daarna gaan we naar een rammstein cover band.  :rock:
Dan slapen, zaterdag om half 10 de chevy naar de winterstalling brengen, 'smiddags gupjes entertainen, en 's avonds een bokbier proeverij.

Goed gevuld weekend.  ::)
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Leuk weekend Eelke!

Ik ga morgen om 10 uur naar Oss, visite bij dinnetje die ik al veul te lang niet gezien heb! Om 16 uur omkleden en weer op de trein, Tom blijft bij din achter, en dan door naar Nijmegen waar ik 2 andere vriendinnen zal treffen, even een hapje eten en dan naar het theater voor een concert van Blof en Ed Struijlaart. Nadien met de nachttrein weer naar Oss, volgende morgen rijd ik met dinnetje en man mee naar Zwijndrecht en daar pak ik ergens weer wel een trein om hopelijk zaterdag weer ergens thuis te belanden  :biggrin2:

Volgende week even een rustig weekje en de week erop ga ik een paar nachtjes bij Chantal-Krijn slapen en pupnappenknuffen, die zaterdag naar Amsterdam, Ziggodome voor wederom Blof en dan blijven we daarna in een hotel slapen (met een glazen douche in het midden van de kamer  :biggrin2:), allemaal leuke dingen, zoveel zin in!!!!

Gesloten