Re: wat eten we vandaag... deel 41
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
gemarineerde speklapjes, pieperpuree, bietjes (rood). Als toetje roze vla (roze).
-
BusKay
Nou in de huidige supermarktpuddinkjes is dat wel vervangen voor een E nummertje hoor....Lizzy schreef: In de meeste pudding zit gelatine dus ik vind het ook een no-no.
OT: Visje, aardappeltje, slaatje en Griekse yoghurt met een appeltje en nootjes.
Angelique schreef: Normale mensen nemen dan een cracker met kaas![]()
Maar ik ben dan ook niet normaal
(en niet lekker is niet ziek natuurlijk... Ik ben verkouden. Voel me wel bleh. Maar als ik echt ziek ben, lust ik natuurlijk niks hooguit een beschuitje met kaas
).
- Charlie Angel
- Moderator
Maar zelf maken is natuurlijk wel veel lekkerder.BusKay schreef: Nou in de huidige supermarktpuddinkjes is dat wel vervangen voor een E nummertje hoor....
OT: Visje, aardappeltje, slaatje en Griekse yoghurt met een appeltje en nootjes.
Ach, zo heeft ieder zijn kleine afwijkingen toch?Lizzy schreef:![]()
![]()
![]()
Maar ik ben dan ook niet normaal. Als ik verkouden/niet lekker ben, zijn er maar een paar dingen die ik lust. Paddenstoelen en bloemkool
. Dus toen ik naar de Ap liep dacht ik al "ik denk dat ik maar champignonsoep maak". Staat mijn kokkie daar ciabatta met paddenstoelen te bakken, heerlijk! Dus dat er ook maar bij dan
![]()
Maar eet smakelijk, hopelijk ben je weer snel helemaal opgeknapt.
-
BusKay
Uiteraard!! en dan lekker veel slagroom...Charlie's Angel schreef: Maar zelf maken is natuurlijk wel veel lekkerder.![]()
Jaja.... ik denk dus ook niet van die besjes af kunnen blijven...Lizzy schreef: (en niet lekker is niet ziek natuurlijk... Ik ben verkouden. Voel me wel bleh. Maar als ik echt ziek ben, lust ik natuurlijk niks hooguit een beschuitje met kaas).
Volgens mij heeft ieder stofje een E nummer? Groentes schijnen helemaal vol E nummers te zitten ;-)BusKay schreef: Nou in de huidige supermarktpuddinkjes is dat wel vervangen voor een E nummertje hoor....
Hier stoofvlees :-) met worteltje, erwten, maïs en aardappel
Zeg je nou dat je me niet lekker vindt?Angelique schreef: Normale mensen nemen dan een cracker met kaas![]()
- Charlie Angel
- Moderator
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 41
Hier vandaag zuurkoolstamppot met spekjes en verse rookworst.
Roti Masala kip. Yum.
- Angelique
- 5-sterren

Ja-Saskia- schreef: Zeg je nou dat je me niet lekker vindt?![]()
![]()
- Angelique
- 5-sterren

Re: Re: wat eten we vandaag... deel 41
Nah, puddinkie erbij en de duivelsmaaltijd is compleet hoorCharlie's Angel schreef: Hier vandaag zuurkoolstamppot met spekjes en verse rookworst.
- Charlie Angel
- Moderator
Re: Re: Re: wat eten we vandaag... deel 41
Hahaha, ik wist het!Angelique schreef: Nah, puddinkie erbij en de duivelsmaaltijd is compleet hoor![]()
- CindyMayella
- 5-sterren

Heel ongezond, maar errug lekker: zelfgemaakte broodje cheeseburger......
Broccoli, aardappeltjes en een Javaanse (vega)schijf. Morgen pannenkoeken. Lui weekend. 8)
Laatst gewijzigd door Ligaa op za 03 okt 2015, 16:52, 1 keer totaal gewijzigd.