Ja maar je bent pas op dag 2, daarna wordt het beter

. Nee zonder gein dat wordt wel vaak gezegd.
DIt is een detox kuur he, voor normaal leven en zo gaat dat ook anders. Dan is het vaak enkele maaltijden sapjes, andere maaltijden soep of salade, of wat gezond anders. En natuurlijk je etentje hier en daar etc.
En voor nu kun je wel een banaan of avocado of reep oid ertussendoor nemen he.
En natuurlijk de behoefte van iedere persoon is anders. Ik heb bijv een sportief spierballerig fitness broertje, die ook maar 2000 kcal per dag eet! Ja daar schrikt iedereen van. Tja familie kwaal we hoeven maar naar een kcal te kijken of we krijgen er 2 voor terug
hannabelgje schreef:Nou ja Jason loopt zelfs marathons op alleen sap. Het zou dus gewoon moeten kunnen. Dat hongergevoel houd je meestal gewoon voor de gek. Dat verdwijnt ook na een aantal dagen even afzien.
Dat ervaar ik ook zo. Maar ook gewoon dat het per dag kan verschillen. Maar tevens net zoals gisteren waarom ik ineens wil eten, niet vanwege de honger, ja het voelt als honger maar meer om andere redenen
Wat ik trouwens ook zo raar heb, is dat na eten ik meestal nog meer honger krijg? Dat heb ik met sappen niet, -als ik niet iets tussendoor eet- raar is dat.
Nu ik het me bedenk, ik heb nu minder honger als zonder sappen