Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Het weer
Thx. Het is hier echt niet grappig. Het stormt, regent héél hard en het onweer is gewoon eng dichtbij.
De buien zijn zo hard, niet normaal, binnen vijf minuten stond hier de boel blank.
- Angelique
- 5-sterren

Net nog semi-droog kunnen wandelen maar het is nu zo donker dat ik de letters op mijn toetsenbord niet kan zien.
Het regent hier wel hard maar niet onvoorstelbaar hard. Wij zittten volgens mij net aan de noordkant. Sterkte daar verder in het zuiden.
Het regent hier wel hard maar niet onvoorstelbaar hard. Wij zittten volgens mij net aan de noordkant. Sterkte daar verder in het zuiden.
Da's een beste bui die hierheen komt ja
tussen 11 en 12 is ie hier. Ik hoop maar dat dan net de schoorsteenveger er niet is want de honden moeten dan buiten 
Dat hoeft ie volgens mij ook niet? Maar daar zeg je zo wat ja. Gets, dat ik t nou niet meer weet
er was er 1 hier binnen de vorige keer, maar kan natuurlijk best dat de ander het dak op geklommen was.
Ik heb normaal gesproken een erg licht huis. Maar zo ziet het er nu uit:

De foto valt nog licht uit zie ik 
- Angelique
- 5-sterren

Gezellig 
- -Annemarie-
- 5-sterren

Zo, dat ziet er niet fijn uit. Ik ken mensen die gisteren met de caravan naar Limburg vertrokken zijn voor vakantie. Echt sneu!
Het is hier rustig, we een beetje drukkend.
Het is hier rustig, we een beetje drukkend.
- Angelique
- 5-sterren

Ik hoor hier al onweer.
Had niet door dat het in het zuiden zo bar en boos was
Hier namelijk blauwe lucht en stralende zon. Denk dat we om half 1 wel weer even een lunchwandeling aan maken tenzij het natuurlijk compleet omslaat. Maar dat is de afgelopen dagen ook steeds uitgebleven qua regen en onweer
Hier namelijk blauwe lucht en stralende zon. Denk dat we om half 1 wel weer even een lunchwandeling aan maken tenzij het natuurlijk compleet omslaat. Maar dat is de afgelopen dagen ook steeds uitgebleven qua regen en onweer