Oh enne voor maat 56 wil ik ook niet meer te veel uitgeven. Aangezien hij er vlotjes uit zal groeien.
De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: De BP-moeders! *Dubbel Hoera, 17-3 Vera & 18-3 Dwayne geboren!
Dat pakje is idd TE schattig!!! Heel erg leuk 
Oh enne voor maat 56 wil ik ook niet meer te veel uitgeven. Aangezien hij er vlotjes uit zal groeien.
Sjipss. Ik bedenk me net dat ik de vitamines vandaag ben vergeten..
Dwayne is al ver in dromenland..
Zowel h&m als v&d hebben pyjama's met zonder voeten. Bij v&d een hele schattige met nijntje.
Hema viel tegen wat ik online kon vinden, terwijl ik daar voor meisjesspul altijd goed kan slagen.Prenatal doet niet aan specifieke pyjama's zo te zien.
En een dag geen extra vit D krijgen valt hij echt ook niet van om. Als jij dat voldoende hebt, is dat misschien ook niet eens nodig. Hier is dat ook weer een voorzorgsmaatregel, omdat veel moeders een te lage serumwaarde in hun bloed hebben.
Hema viel tegen wat ik online kon vinden, terwijl ik daar voor meisjesspul altijd goed kan slagen.Prenatal doet niet aan specifieke pyjama's zo te zien.
Hij heeft echt niet acuut een tekort. Wij vergeten ook meestal Vera vit K te geven. Het is ook niet dat dat niet in je melk zit, het advies voor vit K is een soort voorzorgmaatregel en geen direct bewijs dat het echt heel erg nodig is.Nadia schreef: Sjipss. Ik bedenk me net dat ik de vitamines vandaag ben vergeten..Dwayne is al ver in dromenland..
En een dag geen extra vit D krijgen valt hij echt ook niet van om. Als jij dat voldoende hebt, is dat misschien ook niet eens nodig. Hier is dat ook weer een voorzorgsmaatregel, omdat veel moeders een te lage serumwaarde in hun bloed hebben.
Nee I know dat ze niet direct omvallen. Maar ik vergeet het liever niet
als hij vannacht zou wakker worden krijgt hij het dan.
Het pyjamatje dat ik nu voor hem heb is van de hema. Die is echt leuk! Van de week maar eens naar de v&d
Het pyjamatje dat ik nu voor hem heb is van de hema. Die is echt leuk! Van de week maar eens naar de v&d
Oh, ze hebben wel pyjama's. Ik keek alleen bij de new born 
-
wenche
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik geef al tijden geen vitamine meer 
K heb ik keurig gedaan, D zijn we vrij snel wat minder strikt in geworden... (Flesje staat naast het verschoonkussen, maar ik vergeet het steeds)
Maar zoals mijn moeder zegt "vroeger kregen kinderen dat soort onzin ook niet, die werden gewoon lekker vaak naar buiten gestuurd, buiten slapen, etc en die zijn ook allemaal prima gezond groot geworden"
K heb ik keurig gedaan, D zijn we vrij snel wat minder strikt in geworden... (Flesje staat naast het verschoonkussen, maar ik vergeet het steeds)
Maar zoals mijn moeder zegt "vroeger kregen kinderen dat soort onzin ook niet, die werden gewoon lekker vaak naar buiten gestuurd, buiten slapen, etc en die zijn ook allemaal prima gezond groot geworden"
Ik geef het ook niet strikt.
K wordt hier niet gegeven. Krijgen ze spuit in het ZH
K wordt hier niet gegeven. Krijgen ze spuit in het ZH
Vera heeft ook een spuit gehad en het (dringende
) advies om extra K te supplementeren, zoals voor iedere baby in NL. Het is ook voorbarig.
-
wenche
- 5-sterren

- Contacteer:
Www.bambooz.nl hebben ze ook leuke "onesies" die als pyjama kunnen 
Tnx voor de link! Vera heeft best weinig zomerkleren, dus ik denk dat ik even ga winkelen.
-
wenche
- 5-sterren

- Contacteer:
Ja, dat idee had ik ook.... 2 broekjes, 3 shirtjes voor 15,- 
-
wenche
- 5-sterren

- Contacteer:
En zelfs de kleding niet in de sale is niet duur 
Bij de zeeman heb je ook echt leuke kleertjes.