Hier kun je artikelen/informatie over medische zaken posten en vinden, dat als naslagwerk kan dienen voor de forumleden. Dit is GEEN vragen of discussie-categorie.
smelt.
Ja voor dit soort pupjes heb je het er wel voor over om opgenomen te worden in bosch en duin
Lizzy wat een mooie pups, en idd wat een lief gezichtje heeft Neeltje, ze straalt gewoon LIEF uit.
Ahhh, Neeltje heeft idd een wel hele lieve uitstraling!
Zou een tuitbekertje iets zijn? Dat gebruikt men ook voor kleine mensjes als tussenstap tussen fles/tiet en gewone beker. Volgens mij zijn er wel schattige te vinden, met Nijntje enzo.
Als ik zo naar de foto kijk, zou ik zeggen dat de speen van de fles te klein is en dat flessen daarom nu lastig gaat. Als er grotere/bredere spenen te vinden zijn, zou ik dat eens proberen.
Wat een schatjes !
En wat zijn ze mooi gegroeid Ze hebben het zo te zien met de "BIN flessen moeders" minstens zo goed gehad als met een natuurlijke melkbar. Petje af!
Hoe gaat het nu met Biscuit, kan ze al weer volop van haar pups genieten?
Schattig, vooral Lekker Stuk!! Ik geniet dagelijks van de puppycam en blijf het geweldig vinden dat jullie dit mogelijk maken voor ons, dat we zo mee mogen kijken met jullie nest.
Gaat het goed met Biscuit?