Maar ik wil gewoon echt alles uitsluiten, ik wil haar niet de dupe laten worden van mijn principes.
Daar gaan we weer,...Luna's huid.
Moderator: Lizzy
Re: Daar gaan we weer,...Luna's huid.
Als ik geen verbetering merk op de brok gaat ze lekker terug naar vlees hoor! 
Maar ik wil gewoon echt alles uitsluiten, ik wil haar niet de dupe laten worden van mijn principes.
Oke, ik ben benieuwd naar het effect! En ik duim voor julliekeetje schreef: Wolfsblut wild pacific. Een visbrok, om ook het vlees maar even niet te geven.
Nou als het op brok goed gaat, gaat het op brok gewoon goed hoor. Dan mag je vast nog wel hier blijven... mensen hoeven je topic alleen maar 'even' terug te lezen om te zien wat je allemaal gedaan hebt!
En de uitzondering bevestigd de regel he.... barf is gewoon het beste voer, maar heus niet altijd en in iedere situatie. Snap heel goed dat je dit nu probeert.
En de uitzondering bevestigd de regel he.... barf is gewoon het beste voer, maar heus niet altijd en in iedere situatie. Snap heel goed dat je dit nu probeert.
Ik heb nog 2 kvv etende katten dus helemaal weg hoef ik niet. 
Foto van mijn zielige meisje,...
Kijk en huiver!!

Boven op haar rug, haar staart en achterwerk is allemaal net zo gevlekt.
Bij de weg,...die zielige blik zet ze op zodra ze een fototoestel ziet. Zoek daar dus niets achter.
Kijk en huiver!!

Boven op haar rug, haar staart en achterwerk is allemaal net zo gevlekt.
Bij de weg,...die zielige blik zet ze op zodra ze een fototoestel ziet. Zoek daar dus niets achter.
Dat lijfje ziet er echt heel sneu uit. 
Wat naar dat je er geen oplossing voor/tegen vindt.
Sterkte voor Luna.
Wat naar dat je er geen oplossing voor/tegen vindt.
Sterkte voor Luna.
- Inge en Bono
- 5-sterren

Och toch, dat meiske....

Ach de arme schat...
Sterkte en houd ons op de hoogte!
Edit: spelfoutje
Edit: spelfoutje
Laatst gewijzigd door Xerox op za 06 apr 2013, 22:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Oooh Luna.....als er nu nog iemand is die niet snapt waarom je naar de brok grijpt....
och arme Luna! ik snap het goed hoor, dat je ook brokken geprobeerd wilt hebben! nood breekt soms wet, in sommige, zeldzame, gevallen, gaat vers niet. en joh, als het zo erg is en je alles al er aan gedaan hebt dan is dat volledig legitiem!
veel sterkte en een voorzichtig knuffel voor Luna!
veel sterkte en een voorzichtig knuffel voor Luna!
Och jeetje. Zelfs als je door de zielige blik heen prikt, dan is het toch maar een hoopje ellende. En of je dan brok wil voeren of niet, als het helpt, dan helpt het. En als het niet helpt, dan maar medicijnen. Dit kan zo ook niet.
Sterkte, complimenten voor jullie doorzettingsvermogen!
Sterkte, complimenten voor jullie doorzettingsvermogen!
Sjongejonge wat een ellende. Kan goed snappen dat je toch wel aardig gestoord wordt na een flinke poos aanmodderen 
Als het moet in het belang van je hond, dan moet het. Een goede eigenaar kan ook over zijn/haar eigen principes heen stappen. Aan een tunnelvisie heeft je hond ook niks
Ik hoop echt dat er een oplossing hiervoor is want het is absoluut erg voor de hond, maar als eigenaar voel je je ook compleet machteloos. De foto alleen al laat mij bijna in huilen uitbarsten, echt waar. Ze heeft er geen last van zei je toch? Maar zijn de rode plekken waar geen haar zit wel warm? Ik vind het er als een (flammation is het Engelse woord geloof ik) uitzien. Ik ben echt blij dat ze er (hopelijk) geen last van heeft, want het ziet er alles behalve prettig uit.
Wens je echt het allerbeste toe aan jou en je hondje en vindt het ook dapper hoe je iedere keer toch weer voor een oplossing aan het zoeken bent. Hopelijk komt die gauw
Als het moet in het belang van je hond, dan moet het. Een goede eigenaar kan ook over zijn/haar eigen principes heen stappen. Aan een tunnelvisie heeft je hond ook niks
Wens je echt het allerbeste toe aan jou en je hondje en vindt het ook dapper hoe je iedere keer toch weer voor een oplossing aan het zoeken bent. Hopelijk komt die gauw
Bedankt voor jullie reactie's! 
@Lambchop,...ze heeft er de laatste 6 maanden wel last van, ze heeft nu duidelijk jeuk en sopt op haar poten. Ze heeft nu een fleece"Pyjama" aan. Als ik die niet aantrek dan krabbelt ze de hele dag, die werkt dus duidelijk rustgevend, jeukremmend? Geen idee maar zonder is geen doen (meer).
De plekken zijn warm(er) maar dat is logisch, het is blote huid, die voelt altijd warmer aan toch?
Ik ga even goegelen op flammation
@Lambchop,...ze heeft er de laatste 6 maanden wel last van, ze heeft nu duidelijk jeuk en sopt op haar poten. Ze heeft nu een fleece"Pyjama" aan. Als ik die niet aantrek dan krabbelt ze de hele dag, die werkt dus duidelijk rustgevend, jeukremmend? Geen idee maar zonder is geen doen (meer).
De plekken zijn warm(er) maar dat is logisch, het is blote huid, die voelt altijd warmer aan toch?
Laatst gewijzigd door keetje op ma 08 apr 2013, 07:30, 1 keer totaal gewijzigd.
[quote="keetje"]
[/quote]
ik ben zo blij voor Luna en jou dat dat bij haar ook zo goed helpt! Je zou nog kunnen overwegen een pak van katoen te kopen of laten maken (door Mevroi Kruim bijvoorbeeld). Katoen werkt ook nog eens qua stof kalmerend op de huid. En als het straks wat warmer wordt is het ook wel prettig om iets minder aan te hebben natuurlijk. Equafleece heeft ook t shirts met 4 mouwen, zeg maar. (laat maar even weten als je daar wilt bestellen, Reus wilt graag nog een shirtje en dan kan ik net zo makkelijk ook wat voor Luna mee bestellen!)
[/quote]
ik ben zo blij voor Luna en jou dat dat bij haar ook zo goed helpt! Je zou nog kunnen overwegen een pak van katoen te kopen of laten maken (door Mevroi Kruim bijvoorbeeld). Katoen werkt ook nog eens qua stof kalmerend op de huid. En als het straks wat warmer wordt is het ook wel prettig om iets minder aan te hebben natuurlijk. Equafleece heeft ook t shirts met 4 mouwen, zeg maar. (laat maar even weten als je daar wilt bestellen, Reus wilt graag nog een shirtje en dan kan ik net zo makkelijk ook wat voor Luna mee bestellen!)
Daar heb ik aan zitten denken, het gaat straks warmer worden en stel,...(stel he?, ik ga er niet van uit eigenlijk
) maar haar huid zou echt niet opknappen? Dan kan ze niet de hele zomer in fleece lopen, maar 'bloot' dat kan ook niet, niet vanwege de jeuk maar helemaal niet vanwege de zon, ze lijkt helemaal op haar rug wel een naakthond. Wat doet de zon daarmee?. Ik moet haar dan insmeren met zonnebrandcreme/olie en wat doet dat weer met haar huid, is ook weer een aankomend probleem.
Ik zal me eens goed oriënteren wat betreft haar zomergarderobe.
Bedankt voor het aanbod van samen bestellen, als dat nodig is maak ik er graag gebruik van.
Mevroi Kruim maakt kleding op maat? Ik houd het in gedachte
Bij de weg,.... ik heb ook nog 2 medical petshirts, ik kan ook even kijken hoe die het doen met warmer weer en met haar jeukkriebels, zitten geen poten aan maar is wel lekker ademend spul. Aankomend weekeinde gaat het (eindelijk, zegt men) warmer worden dan ga ik dat eens even testen. Misschien kom ik de zomer door met die dingen, ik heb er 2 en ze zijn bij de plaatselijke DA vast ook wel te kopen, mocht ik er meer nodig hebben.
Ik zal me eens goed oriënteren wat betreft haar zomergarderobe.
Bedankt voor het aanbod van samen bestellen, als dat nodig is maak ik er graag gebruik van.
Mevroi Kruim maakt kleding op maat? Ik houd het in gedachte
Bij de weg,.... ik heb ook nog 2 medical petshirts, ik kan ook even kijken hoe die het doen met warmer weer en met haar jeukkriebels, zitten geen poten aan maar is wel lekker ademend spul. Aankomend weekeinde gaat het (eindelijk, zegt men) warmer worden dan ga ik dat eens even testen. Misschien kom ik de zomer door met die dingen, ik heb er 2 en ze zijn bij de plaatselijke DA vast ook wel te kopen, mocht ik er meer nodig hebben.