Angelique schreef:
Heel leuk! Maak wel een plattegrondje bij de ingang
Gewoon in de lift stappen en zien waar je uitkomt... Kom meestal alleen in de 'kleine" woning en anders in de grote woonkeuken.. De rest van het huis heb ik volgens mij niet gezien nu het ingericht is.. Maar het is echt "onwijs" groot
Zucht... de 21ste loopt de financieringstermijn van onze koper af en we hebben nog niks gehoord (geen nieuws is goed nieuws, toch, TOCH?!).
Dus als hij dinsdag niks heeft laten horen en er toch vanaf moet zien is hij ons wel geld schuldig.
Ik ben inmiddels half overspannen en heb slaaptekort van die afgelopen weken dat we hebben moeten wachten (6 weken)..
Hopelijk krijgt hij t rond en dan zijn we 28 mei na 2,5 jaar van ons appartement af
Het huis hier verderop in de straat is gewoon binnen 6 weken verkocht !
Ons huis staat voor 25.000 euro minder op Funda, en ons huis is veel neutraler dan dat huis .....
Note to myself, het volgende huis heel excentriek inrichten
Hoest met de rest van jullie ? Al kijkers/biedingen gehad ??
Laatst gewijzigd door Monique77 op do 24 apr 2014, 14:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Als wij iets zien wat ons wat lijkt gaan we ook kijken.
Stel dat er ineens wel een koper komt dan wil ik weten waar ik mee verder kan, als het dan nog te koop staat.
fransbulletje schreef:
Anderhalve week in de verkoop, nog geen kijkers.
Ach heb de tijd hebben zelf op dit moment niks op het oog, alles viel tegen waar we zijn wezen kijken
Ook die in Geesbrug?? Leken me beide mooie plekken om te wonen! Maar ben dr niet geweest dus misschien leek het op de foto wel mooier dan in werkelijkheid .
fransbulletje schreef:
Als wij iets zien wat ons wat lijkt gaan we ook kijken.
Stel dat er ineens wel een koper komt dan wil ik weten waar ik mee verder kan, als het dan nog te koop staat.
Das waar !
Hier net de melding dat een van de huizen op ons lijstje stond (op nr 2) inmiddels verkocht is, en die heb ik nu nooit kunnen bekijken van binnen
Laatst gewijzigd door Monique77 op do 24 apr 2014, 22:15, 1 keer totaal gewijzigd.
DJ en Doerak schreef:
Ook die in Geesbrug?? Leken me beide mooie plekken om te wonen! Maar ben dr niet geweest dus misschien leek het op de foto wel mooier dan in werkelijkheid .
Beide huizen zijn we wezen kijken maar.....
Het ene huis was zelf gebouwd, niet aan de bouwtekeningen gehouden en een stukje grond van de gemeente bij de tuin aangetrokken zonder toestemming. Verder zag het er erg verwaarloosd uit, een rommeltje.
Het andere huis,door duitse aannemer gebouwd had een dak wat niet geïsoleerd was en er hing een enorme stank in het huis. 3 honden en 3 katten en dat was te ruiken.
En er waren voor ons nog wat negatieve dingen dus Geesbrug gaat het niet worden.