Pff.. Wat eten jullie kleintjes veel..
Evi eet met moeite 1 boterham, een rijstwafel en 2 stuks fruit... Groente moet ze niks van weten, sowieso warm eten eigenlijk niet... (Behalve zelfgemaakte gehaktballen/hamburgers [emoji14])
Bij Evi ging ik met 2cm ontsluiting en niet vorderende weeën naar het ziekenhuis en beviel 8 uren later (!!) middels een keizersnede, kreeg pas na 1,5 uur Evi bij mij, vl was bijna een uur in onzekerheid hoe het met mij ging... Als ik dat bij een tweede weer heb (weinig ontsluiting en niet vorderende weëen) wil ik eerder een keizersnede en dan een "gentle sectio", wil dan zelf meekijken en baby direct uit de baarmoeder op mijn buik (eigenlijk net als normale geboorte, alleen dan uit een ander gat :p).
Bv liep gelukkig meteen al goed (ondanks een naar boven geschoten ruggenprik, scheelde weinig of ze moesten me nog verder onderzeil brengen vanwege paniekaanval.. Ik voelde slecht dat ik zelf ademde, zo hoog zat de verdoving :s)
Ik zou eerder beginnen met dragen (ervoer met Evi dat het helemaal geen druk op de wonde gaf en eigenlijk wel lekker voelde, zo'n beetje extra steun

), bij ons op de kamer slapen deed Evi al, en zal een nummer 2 ook gaan doen..
Verder wil ik met nu mer 2, met name in de eerste paar maanden, meer op gevoel doen ipv toch rekening houden met "hoe het hoort" en ook nr 2 zal een "afwijkend" entschema krijgen, rapleyen vanaf 6 maand en de eerste tijd wasbare luiers dragen
Sent from my iPad using Tapatalk