O dat is ook niet fijn, ik hoop dat ze het snel gemaakt hebben.koekje schreef: http://www.omroepbrabant.nl/?news/23711 ... +Zoom.aspx
Ik heb bijna een kwartier verbaasd in de meterkast zitten kijken![]()
Re: Wat heb je enzovoort....deel 661
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 661
Het is alweer voorbij, anders had ik ook nix kunnen posten. Ik had namelijk ook geen wifi. De modem en de router hadden namelijk ook geen stroom.
- Angelique
- 5-sterren

Ja gut, die link leggen al die smartfoners hier niet hoorkoekje schreef: Het is alweer voorbij, anders had ik ook nix kunnen posten. Ik had namelijk ook geen wifi. De modem en de router hadden namelijk ook geen stroom.
Ohhh jij bent er nog zo een! Hebben jullie wel stromend water?koekje schreef: Het is alweer voorbij, anders had ik ook nix kunnen posten. Ik had namelijk ook geen wifi. De modem en de router hadden namelijk ook geen stroom.
Aai-pet.
Is ook echt heel stads en hip en luxe.
Das waar die heb ik dan weer niet. Maar ik woon dan ook bijna in het bos natuurlijk.
- Angelique
- 5-sterren

Best wel handig dat ik al enigste in het staartje van de rij bij de aldi was die de cassiere kon verstaan die riep dat de middelste kassa ook opengaat 
Hoezo? Wat moet ik voorstellen ? ??? ???BusKay schreef: Zo te horen heb je nog geluk dat ie niet al te groot is...want stel je voor...
![]()
Angelique schreef:
Best wel handig dat ik al enigste in het staartje van de rij bij de aldi was die de cassiere kon verstaan die riep dat de middelste kassa ook opengaat![]()
Dat ging in het plat grunnigers?Angelique schreef: Best wel handig dat ik al enigste in het staartje van de rij bij de aldi was die de cassiere kon verstaan die riep dat de middelste kassa ook opengaat![]()
- Angelique
- 5-sterren

Nee, in het nederlands, maar ons vluchtelingen spreken hooguit engels. Maar toen ze dommig stonden te kijken hoe ik mijn boodschappen bij die lege kassa neerplepte was ik natuurlijk wel zo aardig om te zeggen that this ones opens in a minutedinky89 schreef: Dat ging in het plat grunnigers?
Gewerkt en gesport. Dat blijkt niet de meest optimale volgorde te zijn, als heel-erg-niet-avondmens koste het allemaal behoorlijk meer moeite. Maar het is weer gelukt.
- Angelique
- 5-sterren

Het stikt hier van de muggen. De hele zomer amper last gehad en nu zitten er dus echt tientallen in de hut.
-
BusKay
Volgens mij had jasmijn jou honden graag voor een weekendje...Kaio schreef: Hoezo? Wat moet ik voorstellen ? ??? ???
![]()
![]()
Moe :sleep1:
Er heeft iemand een hele late middagdut gedaan en is daarom nu nog steeds de avondvierdaagse aan het lopen.
En nu moet ik straks nog het speelgoedslagveld opruimen en de vaatwasser aanzetten.
Er heeft iemand een hele late middagdut gedaan en is daarom nu nog steeds de avondvierdaagse aan het lopen.
En nu moet ik straks nog het speelgoedslagveld opruimen en de vaatwasser aanzetten.