Verzamelgroep: Zuid Holland
Moderator: Charlie Angel
-
ChantalKrijn
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Verzamelgroep: Zuid Holland
Ik ben benieuwd, zie het zondag pas!
Op de foto's zag het er goed uit!
Ik kom uit Dordrecht
Meld me ook, pas begonnen met BARF!
Woon in Ridderkerk, bestel nu nog bij Caroba en Djairo's.. Moet de topics nog ontdekken... 10 kilo is vaak teveel (2 kleine hondjes en 2 kittens), delen zou een optie zijn..
Woon in Ridderkerk, bestel nu nog bij Caroba en Djairo's.. Moet de topics nog ontdekken... 10 kilo is vaak teveel (2 kleine hondjes en 2 kittens), delen zou een optie zijn..
Kijk even naar de linkjes die ergens boven je staan, delen kan altijd je moet alleen even iemand vinden die dat ook wil (vaak zijn die er welSmart schreef: Meld me ook, pas begonnen met BARF!
Woon in Ridderkerk, bestel nu nog bij Caroba en Djairo's.. Moet de topics nog ontdekken... 10 kilo is vaak teveel (2 kleine hondjes en 2 kittens), delen zou een optie zijn..![]()
Ik woon in Rijnsaterwoude (dat ligt tussen Alphen aan den Rijn en Leimuiden)Naomi M. schreef: Is het misschien handig als het lijstje met namen aan het begin weer bijgewerkt wordt? Volgens mij zijn er nogal wat bij gekomen.
Wellicht interessant??? Rund/ Geit/ Paard... wil tzt wel een lijntje vormen!
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
hey leuk, waar in r kerk?Smart schreef: Meld me ook, pas begonnen met BARF!
Woon in Ridderkerk, bestel nu nog bij Caroba en Djairo's.. Moet de topics nog ontdekken... 10 kilo is vaak teveel (2 kleine hondjes en 2 kittens), delen zou een optie zijn..![]()
Hallo, ik wil best met je delen en ws Naomi ook wel, stel iets is 10 kg en jij wil maar 1 kg en Naomi 2,5 kg, neem ik de rest, is het een aanbieding zoals 1 euro voor kalkoenvlees bestel ik gewoon 10kg bijSmart schreef: Meld me ook, pas begonnen met BARF!
Ik heb nl een Riesenschnauzer en dat is een beginnende barfer, ze eet wat bot betreft vooral gevogelte en wild, vlees vanalles, zoek naar biologische lever, ze eet alleen geen wangvlees, zit vaak in kopvlees maar dat moet ik weggooien dus bestel dat niet meer en de karkassen moeten goed bevleest zijn, voor deze deftige dame, al lichtelijk verwent, tja enig kind he?
Klopt. Ik wil eigenlijk per vleesje maar max 3 tot 5 kg iedere keer ivm beperkte diepvriesruimte, dus delen ben ik voor.Blafje schreef: Hallo, ik wil best met je delen en ws Naomi ook wel, stel iets is 10 kg en jij wil maar 1 kg en Naomi 2,5 kg, neem ik de rest, is het een aanbieding zoals 1 euro voor kalkoenvlees bestel ik gewoon 10kg bij
Ik heb nl een Riesenschnauzer en dat is een beginnende barfer, ze eet wat bot betreft vooral gevogelte en wild, vlees vanalles, zoek naar biologische lever, ze eet alleen geen wangvlees, zit vaak in kopvlees maar dat moet ik weggooien dus bestel dat niet meer en de karkassen moeten goed bevleest zijn, voor deze deftige dame, al lichtelijk verwent, tja enig kind he?![]()
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
het ziet er puik uit!ChantalKrijn schreef: Ik ben benieuwd, zie het zondag pas!
-
TessaThomas
- 5-sterren

Ik heb mijn 2e vriezertje! Weer een kleintje jammergenoeg, maar we kregen hem gratis van de witgoedwinkel hier in het dorp, dus ik klaag niet. Nu kan ik toch weer meer in gaan slaan!
Ik ben dus pas begonnen en heb 2 vriezers, zitten nu al bomvol... Wilde graag veel variatie, dat is gelukt
..
Super dat jullie willen delen.. Ik ga het weekend eens naar de topics kijken.. Waar bestellen jullie doorgaans vlees?
Vanaalst, in Rijsoord..
Super dat jullie willen delen.. Ik ga het weekend eens naar de topics kijken.. Waar bestellen jullie doorgaans vlees?
Vanaalst, in Rijsoord..
-
~anna~
- 5-sterren

- Contacteer:
Omgeving Gorinchem, ik heb vriesruimte zat.
He, in Rijsoord. Ben jij wel eens bij poelier Reedijk wezen neuzen? Is dat wat voor ons? Hij zou me terugmailen maar nog geen bericht gehad.Smart schreef: Ik ben dus pas begonnen en heb 2 vriezers, zitten nu al bomvol... Wilde graag veel variatie, dat is gelukt..
Vanaalst, in Rijsoord..![]()