Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Het weer
Gisteren om te ploffen . Het is nu wel lekker . Zonnetje ... windje . Lekker gewandeld met de soos
Hope schreef:
Oo hier is het dus juist ongelooflijk klef! En geen zon.smulpaap schreef:Gisteren om te ploffen . Het is nu wel lekker . Zonnetje ... windje . Lekker gewandeld met de soos
Vanmorgen was er inderdaad ook nog een zonnetje, nu benauwd, bewolkt en klef. Weer eens. Gisterenavond naar het zoute water gegaan, vanmorgen bos, vanavond hopelijk nog een grote ronde, al is de verwachting dat het om 22.00 nog 23 graden is... en dan morgen alleen maar ff poepen en plassen, met 28 graden...
Het begon hier vanmiddag ook alweer te veranderen hoor . Het is walgelijk klef weer nu
En hoe is het vandaag?
Hier is het zonnig en enorm klef, tja dat water wat overal ligt kan alleen maar verdampen nu...
wordt ( is al) vanaag:

Hier is het zonnig en enorm klef, tja dat water wat overal ligt kan alleen maar verdampen nu...
wordt ( is al) vanaag:

Het is hier smeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerig inderdaad! En donker! Ik ben geneigd om álles te gaan schoonmaken, maar dat werkt niet want er droogt niks.
Kunnen we dit topic niet beter samenvoegen met het klaagtopic?
De zon schijnt maar het is vreselijk klam. Een explosie van dazen en later in de avond ook muggen. Ramen en deuren nu een keer niet dicht vanwege het water maar vanwege de zon.
Het is wel weer alles of niks hé, in dit gekke landje?
De zon schijnt maar het is vreselijk klam. Een explosie van dazen en later in de avond ook muggen. Ramen en deuren nu een keer niet dicht vanwege het water maar vanwege de zon.
Het is wel weer alles of niks hé, in dit gekke landje?
Hoosbuien , onweer schudden in het bed vannacht . Ik heb het net met de soos 20 minuten droog getroffen , nu weer zeik . En smerig benauwd . Ik zit met het licht aan hierKaio schreef:En hoe is het vandaag?
wordt ( is al) vanaag:
Ohhw hier regent het nu en dat zou het niet gaan doen.
Hier een flinke regenbui toen ik kwart voor 9 naar mijn werk toe moest fietsen.....
En zon? Die heb ik vandaag nog niet gezien. Het is ook nooit goed
En zon? Die heb ik vandaag nog niet gezien. Het is ook nooit goed
Ik heb wasdag geannuleerd
En ik had er nog wel zo'n zin in.
En ik had er nog wel zo'n zin in.
- Angelique
- 5-sterren

Zon, blauwe lucht met wat sluierbewolking.
Zit ik ff met kaio buiten. Horen we plons bij de buren... je had hem moeten zien kijken.
Hier schijnt de zon wel behoorlijk
Hier schijnt de zon wel behoorlijk