Het weer

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Het weer

Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Overigens muggen. Gisteren avond mantrailen met Fozzy. Ik had 2 x gespoten ook over de kleding, ik zit nog onder de muggenbulten, ook door de kleding heen >:(
Moeten ook aktijd mij hebben. Maar jee wat waren het er veel, zag zwart van de muggen :o
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Het zeikt hier nog steeds
jasmijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door jasmijn »

Nou hier is de zondvloed ook begonnen hoor :-X

Vanacht om 1:30 net na mijn vriend thuis was harde regen en onweer, vanochtend om 7 uur echt super harde regen en weer onweer de straten waren net een rivier :o ( was wel heel blij dat de wolken even gewacht hadden tot vriendlief thuis was, hij was al erg moe en dan is rijden in de regen niet fijn)

Toen heel even een tijdje miezeren en nu weer flink hard regen :( dus vandaag geen lekker wandeling voor haku enkel korte rondje want meneer haat regen :-\
MarijeEnBoomer
5-sterren
5-sterren

Bericht door MarijeEnBoomer »

Leuk hoor een souterrain :surfing: :boat:
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Afbeelding
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

jasmijn schreef:Nou hier is de zondvloed ook begonnen hoor :-X

Vanacht om 1:30 net na mijn vriend thuis was harde regen en onweer, vanochtend om 7 uur echt super harde regen en weer onweer de straten waren net een rivier :o ( was wel heel blij dat de wolken even gewacht hadden tot vriendlief thuis was, hij was al erg moe en dan is rijden in de regen niet fijn)

Toen heel even een tijdje miezeren en nu weer flink hard regen :( dus vandaag geen lekker wandeling voor haku enkel korte rondje want meneer haat regen :-\

Volgens de berichten krijgen we o.a in N-H weer zwaar onweer vanmiddag
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Noord Holland, Zuid Holland en Utrecht hebben inderdaad code oranje gekregen: http://www.knmi.nl/nederland-nu/weer/wa ... en/utrecht

Lijkt er op dat alle regen die hier moest vallen is gevallen toen ik op de fiets naar mijn werk zat, mijn haar is nog aan het opdrogen ;D Rest lijkt langs ons heen te trekken gelukkig.
Duim voor de mensen in zuidoost Nederland dat het vandaag mee zal vallen met al het hemelwater ;)
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

dinky89 schreef:Noord Holland, Zuid Holland en Utrecht hebben inderdaad code oranje gekregen: http://www.knmi.nl/nederland-nu/weer/wa ... en/utrecht

Lijkt er op dat alle regen die hier moest vallen is gevallen toen ik op de fiets naar mijn werk zat, mijn haar is nog aan het opdrogen ;D Rest lijkt langs ons heen te trekken gelukkig.
Duim voor de mensen in zuidoost Nederland dat het vandaag mee zal vallen met al het hemelwater ;)
Eerlijk zullen we alles delen :biggrin2: zuidoost heeft wel genoeg gehad
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

smulpaap schreef:Eerlijk zullen we alles delen :biggrin2: zuidoost heeft wel genoeg gehad
Eens!

Hier is het heet maar iedereen is al lang blij dat de zon schijnt.
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Ooh hier al 28 graden, de lucht vochtigheid is wel van 79 tot 70 gezakt, zou dus eigenlijk eens een paar dagen droog en zonnig moeten zijn. Eigenlijk ja..... ::)
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Ik heb een ventilator gekocht. Joep is er bang van en zit nu op schoot. Zo geeft dat ding niet echt verkoeling he ::)
cj

Bericht door cj »

MarijeEnBoomer schreef:Leuk hoor een souterrain :surfing: :boat:
Hier in de straat zijn een aantal huizen lager gelegen dan de stoeprand (of hoe zeg je dat). Brandweer is nu bezig met pompen. Hoe is het bij jou Marije?
Saskia
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

eelke schreef:Ik heb een ventilator gekocht. Joep is er bang van en zit nu op schoot. Zo geeft dat ding niet echt verkoeling he ::)
Wel weer heel erg des Joeps :)
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Ja oepsefloepsje held op sokken. Nou ja, nu staat hij uit en ligt hij er vanaf de andere kant van de bank naar te kijken. Ooit went het vast (maar dan moet het niet morgen ineens weer -5 worden ::) )
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Het is hier zo nu en dan een paar minuten droog ::)
Ben maar orgaanmix aan het maken , testpanel aanwezig :biggrin2:

Plaats reactie