Angelique schreef: Ben even mijn kin aan het zoeken, hij moet ergens onder de kruipruimte liggen
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr
Re: Wat heb je enzovoort....deel 600
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Charlie Angel
- Moderator
Neem de mijne ook gelijk mee als je hem daar vind.Angelique schreef: Ben even mijn kin aan het zoeken, hij moet ergens onder de kruipruimte liggen
- Angelique
- 5-sterren

Best knap ook dat je exact weet wat die hond in haar leven heeft gedaan...nesten krijgen voor veel geld...terwijl de hond aan het hek gezet is. Ipv dat je nu al lekker van je rust had mogen genieten, mag je nu dus met pijn en alles afwachten of je nog even naar NL gereden mag worden 
Angelique schreef: Ben even mijn kin aan het zoeken, hij moet ergens onder de kruipruimte liggen
Ik ga maar niet typen wat ik nu denk
-
Martine-Tom
Ik ga ook heeeel braaf op mijn handjes zittensmulpaap schreef:
Ik ga maar niet typen wat ik nu denk![]()
![]()
![]()
![]()
Dit hondje nog ter adoptie aanbieden en er dan nog geld voor vragen ook
. Wie is hier nou de dierenbeul.
-
sella
Dat was mijn gedachte ook meteen.Cathelijn schreef: Dit hondje nog ter adoptie aanbieden en er dan nog geld voor vragen ook. Wie is hier nou de dierenbeul.
Mooi cliché in de overvolle ikea op zondagmiddag;
'Sterre en Storm zijn verdwaald. Sterre en Storm zijn 6 en 7 jaar oud, als u ze ziet wilt u ze dan naar een infobalie brengen?'
'Sterre en Storm zijn verdwaald. Sterre en Storm zijn 6 en 7 jaar oud, als u ze ziet wilt u ze dan naar een infobalie brengen?'
Vandaag lichamelijk een wat mindere dag, maar wel lekker een visje gegeten en even naar zee geweest. Zo maken we van iedere dag toch weer wat moois.
- Inge en Bono
- 5-sterren

Vanochtend de echo van Mike z'n hart; de mevrouw die 'm maakte trok niet wit weg en waarschuwde evenmin direct een cardioloog. Mocht er iets zijn waar acuut actie op ondernomen moet worden, horen we dit vandaag. Dus hopen we niks meer te horen en dan maar afwachten tot 30 september.
De bètablokkers lijken goed te werken; Mike z'n bloeddruk is niet meer zo hoog. Ook is hij minder duizelig, benauwd en misselijk.
And now we wait.....
Toen we terugliepen naar de auto zei Mike over z'n hart '' 't lijkt wel een cilinderkop, met die kleppen''
De bètablokkers lijken goed te werken; Mike z'n bloeddruk is niet meer zo hoog. Ook is hij minder duizelig, benauwd en misselijk.
And now we wait.....
Toen we terugliepen naar de auto zei Mike over z'n hart '' 't lijkt wel een cilinderkop, met die kleppen''
Pffff ik hoop dat jullie niks horen vandaag!Inge en Bono schreef: Vanochtend de echo van Mike z'n hart; de mevrouw die 'm maakte trok niet wit weg en waarschuwde evenmin direct een cardioloog. Mocht er iets zijn waar acuut actie op ondernomen moet worden, horen we dit vandaag. Dus hopen we niks meer te horen en dan maar afwachten tot 30 september.
And now we wait.....
Toen we terugliepen naar de auto zei Mike over z'n hart '' 't lijkt wel een cilinderkop, met die kleppen''![]()
Fijn dat de humor er is, ondanks de spanning
Pff... da's best wel een opluchting, Inge...
- Inge en Bono
- 5-sterren

Ja, een hele stevige!
En niks meer gehoord vandaag, dus.... pak van ons hart!
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Gelukkig!Inge en Bono schreef: Ja, een hele stevige!En niks meer gehoord vandaag, dus.... pak van ons hart!
![]()