koekje schreef:
Ow, helemaal in Breda. Toch wel een eindje rijden om even een hapje te gaan eten.
Och ja, we moesten twee keer op en neer om tussendoor ook nog de pupjes uit te laten. Maar zon 3 gangen verrasssingsmenu is ook wel even een zit natuurlijk, dus ook wel de moeite.
De guppen zijn wel wat te lang alleen geweest, alles bij elkaar. Gijs was gisterenavond en vanmorgen volledig over de sjas. Kneitertje druk. Mede ook omdat hij verliefd was op de visite. Die gingen gisterenavond (laat) hun spullen boven zettlen en Gijs stond met twee sprongen boven. En ook weer met twee sprongen beneden
Nu is de rust weer wedergekeerd, zijn de gasten vertrokken, is mijn vriend gaan slapen, en heb ik het rijk alleen. Gijs ligt zachtjes te snurken in de keuken, en Joep draaide zich nog eens lekker op zijn rug in zijn bankje.
Ik heb van het drukke weekend genoten met de gedachte dat ik morgen toch lekker vrij ben, uit kan slapen (ik heb al 5 nachten niet langer dan 7 uur geslapen, sommige maar 4 of 5 uur), en bij kan komen. Vergeten dat ik morgenochtend toch nog voor het werk op pad moet.