En jee Oscar t doet al pijn als je er naar kijkt
Re: Topic: foto van de dag 2.0
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Re: Topic: foto van de dag 2.0
Wel een heel knappe huisdebiel hoor @ChantalKrijn

Kijk mij eens als Doutzen Kroes door het bos paraderen, achter mijn speurneus aan! Proest!

Maar voordat jullie denken dat ik de tuttebel van ons tweeën ben, jullie moeten niet denken dat meneer Stinker met zijn pootjes door de blubber loopt hoor! Al moet ie klimmen, klauteren en moeilijk doen, vieze poten beginnen we niet aan!

Maar voordat jullie denken dat ik de tuttebel van ons tweeën ben, jullie moeten niet denken dat meneer Stinker met zijn pootjes door de blubber loopt hoor! Al moet ie klimmen, klauteren en moeilijk doen, vieze poten beginnen we niet aan!

Als je echt Doutzen was liep je in een lingerie setje door het bos te huppelen 
Soms wilde ik toch dat Joep wat meer weg had van Oscar
Soms wilde ik toch dat Joep wat meer weg had van Oscar
Ze was laatst nog in pyjama, dus deze outfit kan besteelke schreef: Als je echt Doutzen was liep je in een lingerie setje door het bos te huppelen
Soms wilde ik toch dat Joep wat meer weg had van Oscar![]()
Hoezo, Joeperdepoep is een schatje!!!!!!!!!!!! Ik zou soms ook wel willen dat Oscar meer van Joep weghad
Nou, die de foto in mijn onderschrift heKaela schreef: Ze was laatst nog in pyjama, dus deze outfit kan best
Hoezo, Joeperdepoep is een schatje!!!!!!!!!!!! Ik zou soms ook wel willen dat Oscar meer van Joep weghadVooral als ik de slaapfoto's zie (hij loopt al de hele middag te spoken, terwijl hij hartstikke moe is, zucht)
Jammer dat het twee reuen zijn, anders konden ze samen puppy's maken!
Oscars oren (net zo niet functioneel als die van Joep, dus die kiezen we op uiterlijk) en Oscars smetvrees, Joep zijn slaap- en knuffelkwaliteiten. Jup, dat zouden leuke pups worden!eelke schreef: Nou, die de foto in mijn onderschrift he![]()
![]()
Jammer dat het twee reuen zijn, anders konden ze samen puppy's maken!
Oh maar ik vind hangoren leuk! Een hang en een staand oor dan?Kaela schreef: Oscars oren (net zo niet functioneel als die van Joep, dus die kiezen we op uiterlijk) en Oscars smetvrees, Joep zijn slaap- en knuffelkwaliteiten. Jup, dat zouden leuke pups worden!

Vakantiemodus. 8)
Edit: oops, verkeerde linkje.
Laatst gewijzigd door -Saskia- op za 20 dec 2014, 17:02, 1 keer totaal gewijzigd.
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Het was zo grappig die klappende lippen maar ik kreeg ze maar moeilijk op de foto 
Heerlijk op mijn benen aan het slapen:

En toen was ie wakker:

En toen was ie wakker:

Wodka heeft nog even kritisch gekeken, maar vindt toch de vakantiemodus een betere dagbesteding geweest. 
Volgende keer aan meneer M&B vragen.MarijeEnBoomer schreef: Het was zo grappig die klappende lippen maar ik kreeg ze maar moeilijk op de foto![]()