Bij de eerste slok van dit rodebietenbramensapje moet ik bekennen, dacht ik dat ik met mijn snoet op de grond buiten gevallen was en er een hapje van nam
Juice challenge 4 t/m 8 april
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Juice challenge 4 t/m 8 april
Zo mijn eerste sap vandaag. Eerst wandelen daarna alvast sapjes maken en dan winkelen. En soms ruikt het ff erg lekker daarzo. Ik blij dat de sapjes al klaar waren nu ik weer thuisben. Misschien wat te laat voor de eerste.
Bij de eerste slok van dit rodebietenbramensapje moet ik bekennen, dacht ik dat ik met mijn snoet op de grond buiten gevallen was en er een hapje van nam
. Maar gelukkig wel beter na een paar slokjes, of ik heb gewoon zo'n honger 
Bedankt voor het vertalen van het soep programma Kaio!
Dag 3 alweer, vanmorgen mini havermout ontbijt op, gisterenavond een mini stukje quiche. Ik voel me vandaag een stuk beter en fitter dan gisteren
Dag 3 alweer, vanmorgen mini havermout ontbijt op, gisterenavond een mini stukje quiche. Ik voel me vandaag een stuk beter en fitter dan gisteren
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Aaaah, vrijdag is echt mijn favoriete dag! Twee zo ontzettend lekkere sapjes! De Pear 'n Parsnip... zoals de Duitser zegt: ich könnte mich reinlegen!
Voor de rodebietenmix had ik niet genoeg bessen meer, dus heb ik er een banaan doorheen gedaan. Ook heerlijk!
Wie gaat volgende week wat doen? Ik zie door alle bestandjes het bos niet meer.

Voor de rodebietenmix had ik niet genoeg bessen meer, dus heb ik er een banaan doorheen gedaan. Ook heerlijk!
Wie gaat volgende week wat doen? Ik zie door alle bestandjes het bos niet meer.
- luka en kira
- 5-sterren

Heel graag Kaio!Kaio schreef:Zo heb de 7 dagen soepnjuice vertaling klaar. De rest van de soepen ed doe ik ooit wel een keer nog, als het viezer weer is![]()
Heb alleen geen Nederlandse spellingcheck erop zitten kom ik achter, en ik kan sommige spelfouten erg moeilijk zien, handig.
Maar wie wil hem hebben?
Ik pb je ff mijn e-mailadres.
- luka en kira
- 5-sterren

Morgen ga ik beginnen aan het 14 daagse programma met sap, soep en salades.Anne in Duitsland schreef: Wie gaat volgende week wat doen? Ik zie door alle bestandjes het bos niet meer.![]()
Boodschappen zijn ingeslagen; keuken ziet er groen en fruitig uit!
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik ga een beetje verder zoals ik al deed. Overdag zo veel mogelijk juicen en 's avonds soep, gezonde maaltijd of sap. Dat bevalt me prima.
-
frodo quin
- 5-sterren

Ik doe sinds eind vorige week zo'n beetje mijn eigen versie. Smoothies en soep, maar wel met een noten shake met sunwarrior af en toe, dat lijkt wij wel interessant aangezien mijn ligamenten van mijn voet moeten herstellen. De recepten zijn niet altijd combinaties die voor mij goed vallen, maar ik gebruik ze als inspiratie.
Ik ga de soep en juice doen!Anne in Duitsland schreef:Aaaah, vrijdag is echt mijn favoriete dag! Twee zo ontzettend lekkere sapjes! De Pear 'n Parsnip... zoals de Duitser zegt: ich könnte mich reinlegen!![]()
Wie gaat volgende week wat doen? Ik zie door alle bestandjes het bos niet meer.![]()
Morgen ga ik brood eten, wish me luck! Ja moet wel want ik ga waterwerken, met wet-suit aan, geloof me je wil dan geen sapjes gedronken hebben
Is ook de reden waarom een programma dat door het weekend heen loopt sowieso een dag niet goed zal gaan. Ja volgende week valt een keertje uit toevallig, dus meteen de soepnjuice 7 daagse
Voor morgen avond heb ik ook een soepje staan, ben benieuwd of dat genoeg is ( waterwerken betekent meestal berenhonger, en niet alleen de beren
-
frodo quin
- 5-sterren

Bij mij staat er vandaag een kommetje hummussoep en een smoothie met 1 banaan, 1peer, 1 kiwi, 1venkel, 4 stelen paksoi en een handje spinazie op het menu.
Die soep van de eerste dag soepprogramma heb ik gisteren gemaakt, wat een goddelijk lekkere soep. Ik had alleen niet door dat het recept voor 2 personen was, dus nu staat er nog een duo portie in de vriezer.
Vandaag weer Metabolic Balance Diet (MBD) gegeten, gaat direct beter met min ingewanden. Dus ik zal zeker wat soepjes proberen, maar sappen laat ik even.
Wat ik nog even wilde melden is dat ik in 1.5 week tijd 1.5 kg ben afgevallen.
Dat was 6 dagen sappen met na 1 dag een onderbreking van een diner (vis, groente en suikervrije zaken) met wijn en de volgende ochtend een gebakken ei met champignons, garnalen en kaas. Dan nog een paar dagen MTB.
Dan vind ik 1.5 kg behoorlijk veel. Ik woog vanochten 66.5 kg
Ik ga dus nog even wijnloos door en op streng MBD...dus volledig suikervrij.
Ik blijf met jullie meelezen, succes allemaal!
Vandaag weer Metabolic Balance Diet (MBD) gegeten, gaat direct beter met min ingewanden. Dus ik zal zeker wat soepjes proberen, maar sappen laat ik even.
Wat ik nog even wilde melden is dat ik in 1.5 week tijd 1.5 kg ben afgevallen.
Dat was 6 dagen sappen met na 1 dag een onderbreking van een diner (vis, groente en suikervrije zaken) met wijn en de volgende ochtend een gebakken ei met champignons, garnalen en kaas. Dan nog een paar dagen MTB.
Dan vind ik 1.5 kg behoorlijk veel. Ik woog vanochten 66.5 kg
Ik ga dus nog even wijnloos door en op streng MBD...dus volledig suikervrij.
Ik blijf met jullie meelezen, succes allemaal!
-
frodo quin
- 5-sterren

Ik heb zin in pizza 
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Het is nu drie kwartier later. Heb je er nog steeds zin in?frodo quin schreef:Ik heb zin in pizza
heb wat spulletjes in huis gehaald om af en toe lekker te sappen, maar ga niet volledig doen nu... net wel een ginger shot gedaan na alle lovende woorden. Wow wat is dat lekker!
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
-
frodo quin
- 5-sterren

Toch iets minder, ik krijg nu meer zin in lasagneAnne in Duitsland schreef:Het is nu drie kwartier later. Heb je er nog steeds zin in?
Maar heb sowieso niet alles in huis om het te maken, ironisch genoeg vooral niet de juiste groenten.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Sorry als het je trek groter maakt, maar nu moet ik natuurlijk het recept van die vegane pizza van je hebben!frodo quin schreef:Toch iets minder, ik krijg nu meer zin in lasagne![]()
Maar heb sowieso niet alles in huis om het te maken, ironisch genoeg vooral niet de juiste groenten.Kijk wel een voordeel van vegan eten in een niet vegan wereld, je kan niet even naar de nachtwinkel voor een vieze pizza of lasagne
Nuja, die kant en klaar rommel is los van de dierlijke ingrediënten nog niet half zo lekker dan de vers gemaakte variant en ook nog is super ongezond.