De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: De BP-moeders! *Dubbel Hoera, 17-3 Vera & 18-3 Dwayne geboren!

Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

Dwayne heeft vannacht weer een nacht door geslapen :) 23u-6u :)
Heb van mijn lieve mannetje het boek van Stefan kleintjes gekregen. Ik ben benieuwd :)
Sieglinde
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sieglinde »

Nadia schreef: Dwayne heeft vannacht weer een nacht door geslapen :) 23u-6u :)
Heb van mijn lieve mannetje het boek van Stefan kleintjes gekregen. Ik ben benieuwd :)
Leuk zeg!

We hebben een haarprobleempje
Afbeelding
Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

Ik zie geen probleem! Vind het hartstikke ruig!
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Als er veel knopen inzitten; droog uitborstelen, wassen, nat uitborstelen, laten drogen aan de lucht, droog uitborstelen.
Daarna hanekam van maken  :D
Sieglinde
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sieglinde »

Knopen zitten er niet in. Maar plat krijgen is ook onmogelijk :P

Ik wou het laten knippen maar mag niet van manlief ::)
Een palmboompje bovenaan mag ook niet :biggrin2:
Esthertjuh
4-sterren
4-sterren

Bericht door Esthertjuh »

Wow, Tess is jaloers op die bos haren. Die is een jaar kaal geweest en begint nu net wat haartjes te krijgen :)
Sieglinde
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sieglinde »

Bij de geboorte had ze nog meer haar, maar niet zo wild :biggrin2:
Sonja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sonja »

Davids heupjes zijn weer op de foto geweest en hoewel de linkerheup nog niet helemaal goed is, gaat het zeker de goede kant op. Het advies is om 'm 's nachts nog wel de spreidbroek te laten dragen, maar overdag mag het ding lekker uit en daar zijn we ook al blij mee! Dan kan hij tenminste lekker kruipen en oefenen op staan. Moeten we nog wel iets verzinnen op het probleem van het zelf uit trekken van de spreidbroek, maar gelukkig is er een oma die handig is met naald en draad. Die gaat nu van dunne stof een soort slaapzakje fabriceren. Als het goed is kan hij dan niet bij de sluitingen van de spreidbroek.

@Sieglinde: Ik zou het lekker laten groeien. Als het langer wordt zal het vanzelf wel wat platter gaan vallen en zo niet, dan kun je er met elastiekjes wel wat van maken. Ik vind het wel geinig zo.  :-*
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Sieglinde schreef: Knopen zitten er niet in. Maar plat krijgen is ook onmogelijk :P

Ik wou het laten knippen maar mag niet van manlief ::)
Een palmboompje bovenaan mag ook niet :biggrin2:
NIet onmogelijk maar ook niet geheel baby vriendelijk voor elkaar te krijgen denk ik :biggrin2:
Ik heb hetzelfde type haar, als ik uit de douche kom, gel erin (of van dat spul wat je in je haar doet voor je met een stijltang in de weer gaat) goed borstelen en met een middenscheiding naar beneden borstelen en op die manier (zonder eraan te zitten!) helemaal laten drogen, als het droog is weer even snel een borstel erdoor en voila...plat haar (ok ok met fiks wat volume, het blijven krullen :P) maar goed...dat is niet echt babyproof denk ik  :biggrin2:
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

Ik zie alleen maar een beeldschoon kindje!  :-*
Sieglinde
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sieglinde »

Martine-Tom schreef: NIet onmogelijk maar ook niet geheel baby vriendelijk voor elkaar te krijgen denk ik :biggrin2:
Ik heb hetzelfde type haar, als ik uit de douche kom, gel erin (of van dat spul wat je in je haar doet voor je met een stijltang in de weer gaat) goed borstelen en met een middenscheiding naar beneden borstelen en op die manier (zonder eraan te zitten!) helemaal laten drogen, als het droog is weer even snel een borstel erdoor en voila...plat haar (ok ok met fiks wat volume, het blijven krullen :P) maar goed...dat is niet echt babyproof denk ik  :biggrin2:
;D
Lijkt me idd niet echt babyproof haha.
Manlief en heel zijn familie hebben hetzelfde haar. Tja, arabische roots en dus wat kroezelhaar. Wordt vast mooi, als het langer is dan toch ;D
Pauline schreef: Ik zie alleen maar een beeldschoon kindje!  :-*
Hihi. Thx
Sonja schreef: Davids heupjes zijn weer op de foto geweest en hoewel de linkerheup nog niet helemaal goed is, gaat het zeker de goede kant op. Het advies is om 'm 's nachts nog wel de spreidbroek te laten dragen, maar overdag mag het ding lekker uit en daar zijn we ook al blij mee! Dan kan hij tenminste lekker kruipen en oefenen op staan. Moeten we nog wel iets verzinnen op het probleem van het zelf uit trekken van de spreidbroek, maar gelukkig is er een oma die handig is met naald en draad. Die gaat nu van dunne stof een soort slaapzakje fabriceren. Als het goed is kan hij dan niet bij de sluitingen van de spreidbroek.

@Sieglinde: Ik zou het lekker laten groeien. Als het langer wordt zal het vanzelf wel wat platter gaan vallen en zo niet, dan kun je er met elastiekjes wel wat van maken. Ik vind het wel geinig zo.  :-*
Ach wat goed dat hij overdag weer vrij kan kruipen en kroelen. Snachts is minder erg toch.

Ja ik wou het knippen in de hoop dat het dan wat gelijkmatig terug zou gaan groeien maarja, de papa is nogal trots op de haarbos blijkbaar ::)
Jantina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jantina »

Afbeelding
Als ik meneertje zijn haar niet in toom houd, hebben we ook een haar probleem. En ondanks dat het jongen is: er wordt (voorlopig) niet geknipt!
Wat wij doen: niet met shampoo wassen, daar wordt het heel fluffy van. Iedere ochtend in de baby lotion (een Spaanse). En bij een jongen heb je dan wel weer het voordeel dat je er een likje gel in kunt doen, dus als hij echt op netjes moet naar een feestje ofzo doen we dat.

Sonja: wat super fijn voor David!!!!
Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

Ben wel nieuwsgierig naar je Spaanse baby lotion :D
Jantina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jantina »

Nenuco, vanaf zijn geboorte dagelijks op zijn haartjes. Is een familie kwaal. Ik heb ook minstens een jaar op voorraad! Heb nu voor het eerst een zomervariant met een vleugje citrus en bloemen. Zalig!!! En je kamt er de haartjes even fris en fruitig mee in model.
Sieglinde
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sieglinde »

Ok lotion. Ff kijken en proberen...

En ach die tandjes :smitten:

Gesloten