hoge koorts teef met puppen 3 weken
Moderator: Lizzy
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: hoge koorts teef met puppen 3 weken
bloed is niet getest eigenlijk, dom helemaal niet aan gedacht..
ze denken misschien gewoon virus oid
ze denken misschien gewoon virus oid
Dat is raar 
Maar wat voor kleur rood? Want bloed rood, zou je denken aan een bloeding in de darm. Maar dan is er ontlasting en bloed. Een bloeding in de maag geeft zwarte ontlasting.
Ik zou alsnog bloed laten testen.
Maar wat voor kleur rood? Want bloed rood, zou je denken aan een bloeding in de darm. Maar dan is er ontlasting en bloed. Een bloeding in de maag geeft zwarte ontlasting.
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
we gaan straks alweer.Lizzy schreef: Dat is raar
uh wijn rood?
beetje zoals het is als wit is van bot , dus droog, alleen dan dus soort bordeaux en wijn rood
lekker onderwerp zo
nu zit ik te denken ze eet al 2,5 dag alleen smuldier kip versie, zou die zo rare kleur geven ???
-
hannabelgje
- 5-sterren

Van smuldier kip krijgen ze hier gele drolletjes.veel sterkte ik hoop dat ze vlug opknapt
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Groot gelijk dat je weer gaat.danielle1980 schreef: we gaan straks alweer.
uh wijn rood?
beetje zoals het is als wit is van bot , dus droog, alleen dan dus soort bordeaux en wijn rood
lekker onderwerp zo
nu zit ik te denken ze eet al 2,5 dag alleen smuldier kip versie, zou die zo rare kleur geven ???
Ik heb geen idee wat dit kan zijn. Zitten er geen bieten in Smuldier?
-
conleeuw
- 5-sterren

- Contacteer:
rode droge drollen heeft Jazz ooit gehad bij een darm ontsteking, dus wel harde drollen maar toch alsof er bloed bij de botresten zat.
Vraag, wat zit er in de multi vitamine, ik meen ergens in mijn tonnetje van waardeloze informatie mij te herinneren dat een overmaat aan magnesium koorts kan veroorzaken.... precies hoe het ook al weer zat weet ik niet, maar ik kom er wel op, moet alleen heel lang en diep nadenken. hmmm valt niet mee tegen de vijftig om alles meer te onthouden.
Koelen kan je prima doen door pootjes nat te maken met water met een heel klein beetje alcohol er in, net té veel alcohol, anders heb je een dronke moederhond, nee geintje, té veel alcohol is onprettig op hun pootjes, en de geur zorgt dat ze vaak weg willen lopen, als dat niet wil probeer een klamme handdoek onder haar te leggen, dan hebben de puppies er minder last van, is minder effectief dan een klamme handdoek op haar, maar beter dan niets
Vraag, wat zit er in de multi vitamine, ik meen ergens in mijn tonnetje van waardeloze informatie mij te herinneren dat een overmaat aan magnesium koorts kan veroorzaken.... precies hoe het ook al weer zat weet ik niet, maar ik kom er wel op, moet alleen heel lang en diep nadenken. hmmm valt niet mee tegen de vijftig om alles meer te onthouden.
Koelen kan je prima doen door pootjes nat te maken met water met een heel klein beetje alcohol er in, net té veel alcohol, anders heb je een dronke moederhond, nee geintje, té veel alcohol is onprettig op hun pootjes, en de geur zorgt dat ze vaak weg willen lopen, als dat niet wil probeer een klamme handdoek onder haar te leggen, dan hebben de puppies er minder last van, is minder effectief dan een klamme handdoek op haar, maar beter dan niets
Laatst gewijzigd door conleeuw op di 03 apr 2012, 20:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Ben weer terug van weg geweest. Maar wat een ellende Danielle 
Er moet toch IETS zijn? Ik zou geloof ik gek worden
Er moet toch IETS zijn? Ik zou geloof ik gek worden
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
er is wel lichte ontsteking of afwijking blijkt uit waardes maar niets specifieks... 
niet genoeg om ook maar iets te kunnen ontdekken...
ze is vandaag ook aan diarree
ik word langzaam maf van dr...
Laatst gewijzigd door danielle1980 op wo 04 apr 2012, 12:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Mijn hemel, wat een raadsel! Hoe waren de bloedwaardes?danielle1980 schreef: er is wel lichte ontsteking of afwijking blijkt uit waardes maar niets specifieks...
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
ik zal morgen even de waardes navragen
mia is heel erg ziek op moment, diarree in alle vormen...
misschien dus gewoon virus hoop ik
en heb dus de beslissing genomen om de puppen te gaan afsprenen, ze zijn morgen 4,5 week en ik ga ze per direct op vast voedsel zetten, normaal later maar in dit geval wil ik niet meer dan mia gaan voeden...
alle kracht heeft ze nodig.
ik hoop dat het psygisch ook de beste keuze is voor mia, omdat ze al heel slecht verleden heeft met mannen en die niet in buurt van puppen wil hebben en ik nu dus ga zorgen dat ze de pups niet meer mag voeden
mia is heel erg ziek op moment, diarree in alle vormen...
misschien dus gewoon virus hoop ik
en heb dus de beslissing genomen om de puppen te gaan afsprenen, ze zijn morgen 4,5 week en ik ga ze per direct op vast voedsel zetten, normaal later maar in dit geval wil ik niet meer dan mia gaan voeden...
alle kracht heeft ze nodig.
ik hoop dat het psygisch ook de beste keuze is voor mia, omdat ze al heel slecht verleden heeft met mannen en die niet in buurt van puppen wil hebben en ik nu dus ga zorgen dat ze de pups niet meer mag voeden
- Angelique
- 5-sterren

Ik denk dat dat een goede beslissing is Daan. Mia heeft nu alles voor zichzelf nodig.
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Jakkes, meid, wat rot allemaal joh! Heel veel sterkte en beterschap voor Mia!
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
dank je wel olga
en laat ik t hopen lique...
ik denk me echt rot wat t nu kan zijn, we zijn erg voorzichtig met hygiene en omkleden enz dit keer...dus van buiten af iets lijkt me zooo klein de kans.
en geen van de andere honden is ziek of zo, anders dacht ik gewoon owwww is gewoon virus...
en laat ik t hopen lique...
ik denk me echt rot wat t nu kan zijn, we zijn erg voorzichtig met hygiene en omkleden enz dit keer...dus van buiten af iets lijkt me zooo klein de kans.
en geen van de andere honden is ziek of zo, anders dacht ik gewoon owwww is gewoon virus...
Jeetje Danielle wat een zorgen 
Hoe is t nu met Mia?
Hoe is t nu met Mia?
-
calimero_a
- 4-sterren

o bah, ik kom hier veel te weinig, helemaal gemist...