CatanDog's - Hét anti-vlooien en anti-teken middel?????
Moderator: Lizzy
-
DJ_Doerak_Tucker
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: CatanDog's - Hét anti-vlooien en anti-teken middel?????
Hmm interessant! Bedankt voor het op de hoogte houden de hele tijd, leuk!
-
labradorluna
- 2-sterren

- Contacteer:
Luna loopt al 3 weken zonder de CatanDog penning. Hij brak af. Tot nu toe ben ik erg enthousiast. Dit jaar dus 2 teken zonder druppels of andere voorzorgmaatregelen. De penning voor volgend jaar heb ik al in huis. Die kreeg ik met korting omdat ze toch een teek had in de zomer. Ben ik nog steeds de enige die de penning gebruikt? Ik ben benieuwd naar andere ervaringen.
-
Annemarie Rijnveld
- 5-sterren

Ik geloof dat jij de enige bent die het gebruikt 
Ik ben er nog steeds niet achter hoe zo'n penning effectief kan zijn in de strijd tegen vlooien en teken...uit welk materiaal is het gemaakt?
Ik heb deze link gevonden, maar geen enkele uitleg of beschrijving over eventuele werkzame stoffen of materiaal:
http://www.catandogs.nl/anti-vlooien-product.html
edit:
The gold coloured aluminium collar disc, that measures just 2.5cm in diameter and is suitable for use by both cats and dogs, is a completely safe, highly effective and chemical free method of preventing fleas and ticks which works by being 'charged' with escalating magnetic waves which repel fleas and ticks and also kills any existing ones already on your pet. It claims to be 95% effective and will not harm your pet in any way and remains effective for up to 2 years, after which, it must be replaced.
http://www.dooyoo.co.uk/cat-accessories ... c/1227228/
Ik ben er nog steeds niet achter hoe zo'n penning effectief kan zijn in de strijd tegen vlooien en teken...uit welk materiaal is het gemaakt?
Ik heb deze link gevonden, maar geen enkele uitleg of beschrijving over eventuele werkzame stoffen of materiaal:
http://www.catandogs.nl/anti-vlooien-product.html
edit:
The gold coloured aluminium collar disc, that measures just 2.5cm in diameter and is suitable for use by both cats and dogs, is a completely safe, highly effective and chemical free method of preventing fleas and ticks which works by being 'charged' with escalating magnetic waves which repel fleas and ticks and also kills any existing ones already on your pet. It claims to be 95% effective and will not harm your pet in any way and remains effective for up to 2 years, after which, it must be replaced.
http://www.dooyoo.co.uk/cat-accessories ... c/1227228/
Laatst gewijzigd door Annemarie Rijnveld op zo 13 okt 2013, 00:00, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Lil
Ik hoor graag volgend jaar hoe het helpt. Soortgelijke producten met dezelfde beweringen in het verleden gebruikt en die hielpen allemaal niet en waren wel erg duur.labradorluna schreef: Luna loopt al 3 weken zonder de CatanDog penning. Hij brak af. Tot nu toe ben ik erg enthousiast. Dit jaar dus 2 teken zonder druppels of andere voorzorgmaatregelen. De penning voor volgend jaar heb ik al in huis. Die kreeg ik met korting omdat ze toch een teek had in de zomer. Ben ik nog steeds de enige die de penning gebruikt? Ik ben benieuwd naar andere ervaringen.
Mijn tekenmagneet heeft in het voorjaar teken gehad, toen advantix. Die is maanden lang uitgewerkt geweest en toch nul teken en in het najaar opeens weer een paar teken. Ik ben dus helaas nog niet overtuigd omdat mijn tekenmagneet zonder iets ook geen teken had afgelopen zomer.
-
labradorluna
- 2-sterren

- Contacteer:
Ik heb ook geen verklaringen. Ik wilde het gewoon proberen/testen.
-
labradorluna
- 2-sterren

- Contacteer:
Ik heb vandaag na een wandeling in het Balijbos de eerst twee teken bij Luna gevonden en weggehaald. Gek, de eerste teken geven mij altijd weer de kriebels. Ik had de nieuwe penning al een tijdje in huis en heb hem nu weer snel omgedaan. Hij moet weer even 14 dagen inkikken.:-)
Ik ben benieuwd....... Jullie horen het vervolg wel weer.
Ik ben benieuwd....... Jullie horen het vervolg wel weer.
-
Annemarie Rijnveld
- 5-sterren

-
Parelridder
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik ook, fijn dat je ons nog steeds op de hoogte houdt! Het blijft tot nu toe iets te onbegrijpelijk en mysterieus voor mij, maar ik heb al vaker een middel aanvankelijk om die reden afgewezen, om later een enthousiaste gebruiker te worden omdat het stomweg werkt... Mijn interesse is er dus nog steeds!
Ik ben nu wel benieuwd naar geworden, aangezien Spike ook geregeld met teken naar huis komt. Op de site staat dat hij 2 jaar meegaat. Alleen continu een bandje dragen??
-
labradorluna
- 2-sterren

- Contacteer:
Ja, je moet de penning altijd om hebben. Mijn probleem is nu dat Luna opeens zonder penning aan haar bandje rondliep. Weg €40. Ergens in de bosjes blijven hangen? Ik weet het niet. Zonde.... Dan is het wel weer duur om er weer 1 te kopen.
Sinds de penning weg is heeft ze geen teek meer gehad, dus ik wacht even met het kopen van een nieuwe.
Ik meld me wel weer hoe het verder gaat.
Sinds de penning weg is heeft ze geen teek meer gehad, dus ik wacht even met het kopen van een nieuwe.
Ik meld me wel weer hoe het verder gaat.
Oef, dat is zeker zonde.... Op dit moment vind ik het qua teken te doen. Ik hoop dat het zo blijft 
-
labradorluna
- 2-sterren

- Contacteer:
Als ik me niet vergis heeft Luna 3 teken gehad sinds ik het bandje kwijt ben. Nog geen nieuwe gekocht dus. Ik wacht het nog even af.
-
Parelridder
- 5-sterren

- Contacteer:
Hier een soortgelijk aantal teken dit jaar, tot nu toe. Ik gebruik ook nog niets ter bescherming. Ontzettend fijn dat je ons nog steeds op de hoogte houdt van je ervaringen/resultaten!
-
labradorluna
- 2-sterren

- Contacteer:
Sinds de laatste keer( mei) heeft Luna geen teken meer gehad, zonder de penning. Toch veel door gras ed. gelopen. Nu kun je je afvragen of het de laatste 2 jaar de penning was of niet. Hoe veel teken hadden jullie??
-
Parelridder
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik heb dit jaar nauwelijks teken aan getroffen op mijn honden, ondanks de voorspelling dat het er dit jaar rampzalig veel zouden zijn. Ze hebben dit jaar dus geen tekenbestrijdingsmiddel nodig gehad. Ik meen vorig jaar ook niet.