Erna schreef:
We balen als een stekker natuurlijk. Juist de hond die al zoveel staartproblemen (stukslaan e.d.) heeft gehad. En echt idioot, ze zwiepte met haar staart alsof dat ding heel was. Zelfs in de wachtkamer van de dierenkliniek. En iedere keer bonkte het uiteinde tegen haar hakken aan wat zo'n dof geluid gaf dus ik zat daar met angst en beven.
Ja, bij Brutus deed het totaal geen zeer en hij zwiepte er ook nog mee. Hoewel de pijn na twee dagen wel erger werd (ik wist niet dat het gebroken was).
Maar ze lijkt dus echt geen pijn te hebben en ik hou de punt in de gaten. Ik moet ook over een paar dagen de constructie eraf halen om te kijken hoe het gaat en dan zelf opnieuw verbinden. De arts heeft me laten zien hoe het moet.
Owww, durf je dat, de constructie verwijderen? Wij durven niet! We zijn bang dat het bot (wat misschien net wat geheeld is) weer breekt ofzo....
Seabstiaan verrastte ons ook een beetje want we hadden het pas zaterdag verwacht. Zodoende waren we ook allebei gewoon naar ons werk gegaan vanmorgen. Toen Huub thuiskwam om 13.00 uur lagen er dus al 4 pups in de kamer. Snel alles onder de lamp gelegd en wachten maar. Het is nu half twaalf en anderhalf uur geleden is nummer 8 geboren. We hebben 3 teefjes en de rest jongens. Ik hoop dat ze nu leeg is, vindt dit een prima aantal.
Ohhh, wat geweldig, wat heerlijk!!!!!!! Geer, jij mag NIET naar de foto's kijken

. Ik vind 8 ook wel mooi zat zeg! Prachtig aantal!
Foto's gaan we morgen maken, we hebben het nu eigenlijk wel gehad voor vandaag. Ik zal er zo snel mogelijk een paar plaatsen. Uiteraard worden ze grootgebracht op vers vlees en gewend aan farm food brokjes.
Kan niet wachten! Maar, ik begrijp dat je het gehad hebt voor vandaag! Oeewwww, lekker, puppies op vers
De tips in deze thread over de staart heb ik al uitgeprint en we zullen er zeker wat dingen uitpikken en uitvoeren. Kl*te staarten van dalmaten.
Zeg dat.... Hierna neem ik een Blokker-hond Erna...!! Hoewel ik vrees dat we Dalmaat-verslaafd zijn... Wat denk jij?
Owja, wat ik ook nog moet doen van de arts is de temperatuur van Tess opnemen. Misschien ook iets voor jou en Brutus? Als er een ontsteking komt dan zal de temp ook stijgen.
Oh! Dat vind ik een goed idee!! Ga ik morgen gelijk doen en dan iedere dag even meten! Thanks voor de tip!
Groetjes, Lizzy en succes en sterkte