Bosliefje schreef:Even een update. Een week of 2 geleden was ik bij kliniek den Hoek, waar Edda behandeld is en druppels heeft meegekregen. Die zijn lastig geven, omdat ze ruim na elkaar gegeven moeten worden en in de koelkast bewaard. Dus een beetje lastig om er elke morgen en avond 3 keer aan te denken. Ik doe mijn best, en ze neemt ze met een klein beetje voer goed in.
Na den Hoek, waar gemeten was wat ze wel en niet mocht hebben, heb ik haar blij als ik was van allerlei voer geven, maar dat ging niet goed. Misschien door een begin-verergering van de behandeling, misschien teveel ander voer in 1 keer? En ik geef nu olijfolie en geen lijnzaadolie meer, omdat Lizzy ergens schreef dat veel honden op lijnzaadolie reageren. Dat vond ik het proberen waard.
Nu krijgt ze de helft van haar vegetarische voer en de andere helft kalkoen, 's avonds een stukje zalm of een sardientje. En haar huid lijkt nu rustig, niet meer rood en ze bijt nog maar heel soms. Graseten doet ze nog wel, maar niet meer als een dolle.
Als ik dit helemaal vertrouw zal ik een andere diersoort of ei bij gaan geven.
Ja, dat is ook lastig, om te bepalen wat dingen beter of slechter maakt! En het is ook lastig om zoveel middelen te moeten geven... Moet er echt lang tussen zitten, tussen de middelen? Is een minuut of 5 niet genoeg?
Maarrrr, toch met wat kleine dingen erbij doet ze het dus nog steeds goed! (kalkoen, zalm/sardien). Dat is best goed nieuws denk ik!!