Hope gaat weer beter, wat te voeren?
Moderator: Lizzy
Re: Hope is ziek, we zijn op vakantie. Hulp gevraagd.
En okugest geven? Geeft rust aan maag en darmkanalen...bij zo'n beetje alle klachten. Joep verdraagt dat prima eigenlijk.
Ik zou ook Okugest geven. En toch geen vleesbot. Ik weet niet hoe dat bij Hope zit, maar als ik mijn honden veel vis geef, gaan ze ook aan de diarree. Verkopen ze in de buurt misschien All Animal konijn?Hope schreef: We zitten in Hoenderloo.
Ik heb nog paardenspiervlees, 3 x 200 gram en 1 x 180 gram
Dan heb ik nog konijnorgaan, 3 x 80 gram en 1 x 60 gram
Verder heb ik nog 6 sardientjes, dat is samen ongeveer 500 gram.
De sardientjes verdraagt hij prima als ik er iedere 2 uur één geef. Hij krijgt gekookte andijvie, dat gaat ook goed.
Mijn vriend komt morgen sardien bij brengen. Hij is vandaag naar de Sligro gereden, speciaal voor Hope, en komt het morgen brengen. Echt heel lief!
KVV durf ik hem niet te geven. Ik moet dan echt 100% zeker weten dat het alleen konijn is, zonder verder kleur- geur- smaakstoffen, zonder conserveermiddelen of andere toevoegingen. Ik geloof dat ik dan Tinlo Barfmenu zou moeten hebben. Ik heb een dierenwinkel gebeld die dat zou moeten hebben, maar de konijnvariant had ze niet op voorraad.
Als ik extra vissen krijg dan moet ik het weekend wel doorkomen denk ik.
Aan de diarree is hij al. Het is geen water meer maar dikke brei.
Kan hij 2 dagen zonder vleesbot? Gaat hij dan niet erger aan de diarree? Of zou de vis dat een beetje op orde houden?
Okugest gaat hier bij de allergiehond inderdaad ook goed!
hier ook!Xerox schreef: Okugest gaat hier bij de allergiehond inderdaad ook goed!
Dank voor de reacties allemaal!
Okugest, wat is dat aan waar kan ik dat halen?
Ik ga morgen maar eens op zoek gaan naar All Animal of Tinlo Barfmenu.
Geen idee hoe lang hij dit blijft houden, maar het zal waarschijnlijk niet van de ene op de andere dag over zijn dus ik moet toch ook iets hebben voor maandag.
Moet een hond met diarree meer drinken dan normaal? Of regelt hij dat zelf wel?
Okugest, wat is dat aan waar kan ik dat halen?
Ik ga morgen maar eens op zoek gaan naar All Animal of Tinlo Barfmenu.
Geen idee hoe lang hij dit blijft houden, maar het zal waarschijnlijk niet van de ene op de andere dag over zijn dus ik moet toch ook iets hebben voor maandag.
Moet een hond met diarree meer drinken dan normaal? Of regelt hij dat zelf wel?
Okugest kun je gewoon bij de DAdrogist kopen.

En vast ook bij een apotheek die wellicht nu nog open is...Riek schreef: Okugest kun je gewoon bij de DAdrogist kopen.
Ja, bij een willekeurige drogist hebben ze wel Okugest. Van VSM.
Als hij niks drinkt, kun je wat bouillon proberen. En als ie dat niet drinkt: ik doe aan dwang-drinken maar dan alleen als het er echt van achteren uit loopt.
Als hij niks drinkt, kun je wat bouillon proberen. En als ie dat niet drinkt: ik doe aan dwang-drinken maar dan alleen als het er echt van achteren uit loopt.
Hij drinkt wel, maar niet meer dan anders. Ik weet niet hoeveel hij zou moeten drinken nu, of dat meer moet zijn dan normaal.Lizzy schreef: Ja, bij een willekeurige drogist hebben ze wel Okugest. Van VSM.
Zijn diarree is geen water meer, maar het is wel echt dun en hij heeft ook nog behoorlijk wat gespuugd vanmorgen.
Kan ik het kookvocht van de andijvie geven? Ik denk dat hij dat wel lekker vind.
ik deed voor Reus als hij ziek was met diaree/spugen fijne kvv kopen, en dan geven met een flinke plens lauwwarm water erdoor. echt dat het een beetje soep wordt. en dan kleine porties geven, anders is het zo'n klots in de maag.
andijvie eet ie al een hele tijd goed hè? dan zou je wat nat daarvan best kunnen proberen ja, als ie dat lekker vindt.
wat een gedoe zeg, dat tijdens de vakantie! ik heb het met Reus ook wel eens gehad.
beterschap voor Hope!
andijvie eet ie al een hele tijd goed hè? dan zou je wat nat daarvan best kunnen proberen ja, als ie dat lekker vindt.
wat een gedoe zeg, dat tijdens de vakantie! ik heb het met Reus ook wel eens gehad.
beterschap voor Hope!
Het andijvievocht vind hij lekker. Hij hoeft van mij geen 3 liter water te drinken natuurlijk, maar ik wil gewoon zeker weten dat hij geen vocht tekort komt.nienk schreef: ik deed voor Reus als hij ziek was met diaree/spugen fijne kvv kopen, en dan geven met een flinke plens lauwwarm water erdoor. echt dat het een beetje soep wordt. en dan kleine porties geven, anders is het zo'n klots in de maag.
beterschap voor Hope!
Het is inderdaad best een gedoe ja, tijdens de vakantie.
Maar ach, vorig jaar had ik 2 konijnen mee die doodziek waren, nu een zieke hond. Je maakt eens wat mee
Lieve mensen!
Bedankt voor alle aangeboden oplossingen voor Hope.
Er is voer voor hem geregeld, we gaan er nog 2 leuke dagen van maken.
Wat een fijne website is dit toch, zomaar mensen die je eigenlijk niet kent en die zomaar voorstellen om vlees te regelen.
Lief!
Wat een fijne website is dit toch, zomaar mensen die je eigenlijk niet kent en die zomaar voorstellen om vlees te regelen.
Lief!
super dat het geregeld is voor hem!!Hope schreef: Lieve mensen!
Lief!![]()
Ja, echt top!nienk schreef: super dat het geregeld is voor hem!!
Weet iemand hoe lang zo iets gemiddeld duurt? Wanneer, en hoe, schakel ik weer over op zijn eigen menu?
(in het verkeerde vak getypt)
Laatst gewijzigd door Hope op za 16 mar 2013, 08:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Update: Hope heeft vannacht weer een zeer onrustige nacht gehad. Hij heeft veel staan kokhalzen, wist niet waar hij met zichzelf moest blijven. Hij heeft veel staan hijgen, liep steeds rond en wilde niet liggen. Ik heb hem wat groenten gevoerd en toen ging het wat beter. Water drinkt hij nu minder dan normaaal.
Hij heeft ook een oorontsteking erbij gekregen. Hij is nu echt ziek.
Ik ga Tannetje bellen zodra de praktijk open gaat. Als ik naar huis ga, dan ga ik liever nog eerst bij haar langs dan dat ik naar mijn eigen dierenarts moet.
Hij heeft ook een oorontsteking erbij gekregen. Hij is nu echt ziek.
Ik ga Tannetje bellen zodra de praktijk open gaat. Als ik naar huis ga, dan ga ik liever nog eerst bij haar langs dan dat ik naar mijn eigen dierenarts moet.