BPWR,hoeveel betalen voor honden oppas?

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: BPWR,hoeveel betalen voor honden oppas?

Kerettilainen
2-sterren
2-sterren

Bericht door Kerettilainen »

robbiekomvoor schreef: 10 euro per uur om je huis te poetsen is wel erg weinig,tegenwoordig is het zo'n 15 euro.
Huishoudelijk werk is best zwaar en 15 euro vind ik heel netjes betaald. ;)
Hangt ook van de leeftijd af denk ik, toen ik naast mijn studie schoonmaakwerk deed kreeg ik 4.50 euro per uur :biggrin2:
Heb je al besloten wat je de oppas wil geven?
robbiekomvoor
5-sterren
5-sterren

Bericht door robbiekomvoor »

Kerettilainen schreef: Hangt ook van de leeftijd af denk ik, toen ik naast mijn studie schoonmaakwerk deed kreeg ik 4.50 euro per uur :biggrin2:
Heb je al besloten wat je de oppas wil geven?
Voor 4,50 komen de meesten hun bed niet uit en terecht. ;)
Ik heb besloten dat 4 euro heel redelijk is als je alleen hoeft op te passen en verder niets hoeft te doen,maar degene die erg enthousiast reageerde op mijn advertentie op mp,heeft niets meer van zich laten horen toen ik haar mailde dat het uurloon 4 euro was. :biggrin2:
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door me and my boys »

tot ze er achter komen dat ze voor dat bedrag behoorlijk moeten bikkelen bij het 'echte' werk
Kerettilainen
2-sterren
2-sterren

Bericht door Kerettilainen »

robbiekomvoor schreef: Voor 4,50 komen de meesten hun bed niet uit en terecht. ;)
Ik heb besloten dat 4 euro heel redelijk is als je alleen hoeft op te passen en verder niets hoeft te doen,maar degene die erg enthousiast reageerde op mijn advertentie op mp,heeft niets meer van zich laten horen toen ik haar mailde dat het uurloon 4 euro was. :biggrin2:
Pff, voor 4.50 per uur maakte ik graag schoon hoor, was een paar cent meer dan het minimumloon voor iemand van 18 :biggrin2:
Ik vind het best erg dat iemand 4 euro uurloon voor niks doen af wijst  ???
Succes met je zoektocht naar iemand die het wel wil    :-\
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Kerettilainen schreef: Pff, voor 4.50 per uur maakte ik graag schoon hoor, was een paar cent meer dan het minimumloon voor iemand van 18 :biggrin2:
Ik vind het best erg dat iemand 4 euro uurloon voor niks doen af wijst  ???
Succes met je zoektocht naar iemand die het wel wil    :-\
Snap ik ook niet, dan neem je het minimaal aan en zoekt naar iets wat meer verdient...zal wel aan mij liggen  ;)
Maar...waar woon je ergens, ik wil het wel doen hoor :biggrin2:
robbiekomvoor
5-sterren
5-sterren

Bericht door robbiekomvoor »

Martine-Tom schreef: Snap ik ook niet, dan neem je het minimaal aan en zoekt naar iets wat meer verdient...zal wel aan mij liggen  ;)
Maar...waar woon je ergens, ik wil het wel doen hoor :biggrin2:

Ah,wat lief van je Martine,maar ik woon in Arnhem. ;)
Maarrrrr,ik heb weer eens te vroeg gegild,kreeg vanmiddag een mailtje dat ze het heel leuk zou vinden om op mijn honden te passen en ze wil graag kennis maken met de beesten bende.
Ze weet nog niet dat ik ook 4 katten en kippen heb,maar als ze echt van dieren houd,zal ze dat helemaal geweldig vinden. :P :biggrin2:
kaszi
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door kaszi »

Succes!!! Zou het geweldig vinden als jonge meid!
Lil

Bericht door Lil »

Ik duim dat je bij deze de oplossing hebt gevonden! Ik wilde dat ik als student zo'n baantje had gevonden ;-)

Plaats reactie