heb je plannen?Lil schreef: Nope, net weer gekeken. 1 hond, 2 honden of kennel is hier de optie.
zal wel eens bellen wat er moet gebeuren als ik 3 honden wil.![]()
Controle hondenbelasting
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Controle hondenbelasting
-
Lil
Gelukkig niet, maar ik zou het me op een gegeven moment wel kunnen voorstellen.*Dorothea* schreef: heb je plannen? ;D
Ik kreeg een keurige mail terug en zelfs de website is veranderd! Er staat nu hondenbelasting 62 euro per hond of 196 euro kennelbelasting (bedragen afgerond).
Ik woonde eerst in Berg en Dal. Daar betaalde de ene kant van de straat hondenbelasting (Groesbeek) en de andere kant niet (Ubbergen).
Dus de overbuurman betaalde niets en wij wel.
Dus de overbuurman betaalde niets en wij wel.
-
Elvira
- 5-sterren

- Contacteer:
Hier geen hondenbelasting. Wordt ook niets voor de honden gedaan.
Ik hoorde ooit op de training van iemand die controle kreeg: ze deed de deur open en naast haar stonden 2 labradors. De controleur vraagt: heeft u honden? Ze antwoordt "nee" (ze vond een domme vraag, verdient een dom antwoord). Daarna vroeg de controleur: "wat zijn dat dan" Ze antwoord: "mijn cavia's"
Controleur zag er de humor niet van in.
Ik hoorde ooit op de training van iemand die controle kreeg: ze deed de deur open en naast haar stonden 2 labradors. De controleur vraagt: heeft u honden? Ze antwoordt "nee" (ze vond een domme vraag, verdient een dom antwoord). Daarna vroeg de controleur: "wat zijn dat dan" Ze antwoord: "mijn cavia's"
-
Shanti en co
- 5-sterren

Elvira schreef: Hier geen hondenbelasting. Wordt ook niets voor de honden gedaan.
Gemeente hier is er nog niet uit.
Door fusie met 21 andere dorpskernen (ja echt mega gemeente nu
)
De helft van andere voormalige gemeentes inde geen hondenbelasting en dus werd na veel gesteggel het overal afgeschaft voor dit jaar.
Echter nu gaan de geruchten dat ze het per 2014 toch weer willen invoeren.
Ben benieuwd wie er nu wilt, voor of tegen invoer.
Door fusie met 21 andere dorpskernen (ja echt mega gemeente nu
De helft van andere voormalige gemeentes inde geen hondenbelasting en dus werd na veel gesteggel het overal afgeschaft voor dit jaar.
Echter nu gaan de geruchten dat ze het per 2014 toch weer willen invoeren.
Ben benieuwd wie er nu wilt, voor of tegen invoer.