nee maar ik vind 4,5 maand nog zo jong, wilde met een half jaartje over gaan op 2 x, maar idd hij gaat voor de rest prima.ine schreef: Jol, als jij denkt, dat hij het goed doet op 2x voeren, mag je dat van mij doen hoor!
Al die dingen zijn richtlijnen, geen vaste regels.![]()
Dermoïd?
Moderator: Lizzy
Re:Dermoïd?
Wacht maar tot Pim groot is, hij heeft een fantastisch voorbeeld aan Chasey!Jolly schreef:, joh ik heb nu een stofzuiger (tjees) en een kruimeldief (Pim).
nee, dat zie je verkeerd, dan heb ik een CleanTeamPLUS

Ohw, nu gooi je je eigen glazen in en vindt Peter 2 honden wel genoeg!Jolly schreef: nee, dat zie je verkeerd, dan heb ik een CleanTeamPLUS
![]()
deze snap ik nietine schreef: Ohw, nu gooi je je eigen glazen in en vindt Peter 2 honden wel genoeg!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als jij zo'n goed CleanTeam hebt, zal Peter zeggen, dat je er geen 3de hond bij hoeft, als je dat ooit zou willen!Jolly schreef: deze snap ik nietblonT
Het was dus een grapje
owww nou voorlopig blijven we ff lekker met z'n viertjes hoor, ben allang blij dat we nu 2 hondjes hebbenine schreef: Als jij zo'n goed CleanTeam hebt, zal Peter zeggen, dat je er geen 3de hond bij hoeft, als je dat ooit zou willen!
Het was dus een grapje![]()
Even iets heel anders,de pups zijn van 4 maart hoor lieverd,dus net 4 maanden toch,jaja ik weet het ik ben een muggenzifter 
margreet schreef: Even iets heel anders,de pups zijn van 4 maart hoor lieverd,dus net 4 maanden toch,jaja ik weet het ik ben een muggenzifter![]()
Wat een kennis over jezelf!
Ja daar wijzen diverse mensen mij regelmatig op en dus heb ik het maar geaccepteertine schreef:![]()
![]()
Wat een kennis over jezelf!![]()
![]()
![]()
![]()
Ben je daar net achter? Of al langer!margreet schreef: Ja daar wijzen diverse mensen mij regelmatig op en dus heb ik het maar geaccepteert![]()
Sorry, Jol!
Hartstikke fijn Jol dat je eigen DA Pim verder kan helpen.
Jol, geef Pim een extra knuffel voor hij moet 
Peter en jij ook sterkte morgen, laat je het weten, als het goed gebeurd is?
Ik denk aan jullie!
Peter en jij ook sterkte morgen, laat je het weten, als het goed gebeurd is?
Ik denk aan jullie!
zal ik doen, die knuffel, hij heeft net zijn voor laatste keer eten gekregen, want Pim moet vanaf 22:00 nuchter zijn
.
Aan Peter heb ik niets, die werkt vandaag en morgen van 6:00 t/m 24:00
, heb gelukkig wel zo ver doorgedramt dat hij donderdag en vrijdag vrij is.
Aan Peter heb ik niets, die werkt vandaag en morgen van 6:00 t/m 24:00
Jol, leest dit nu pas
wens je veel sterkte morgen en het komt allemaal goed
knuffel voor pim
gr shiva
wens je veel sterkte morgen en het komt allemaal goed
knuffel voor pim
gr shiva