ja, compleet met Adidas trainingsbroek, witte tennissokken en Adidas badslippers (Adiletten)-Saskia- schreef: Mja, maar snorren en een matje vast ook nog.![]()
BPWR heuptasjes
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: BPWR heuptasjes
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
niks mis meeMowgli schreef: ja, compleet met Adidas trainingsbroek, witte tennissokken en Adidas badslippers (Adiletten)
8) sehr geilMowgli schreef: ja, compleet met Adidas trainingsbroek, witte tennissokken en Adidas badslippers (Adiletten)
Oke ik bemerk toch een verschil!Mieke L. schreef: niks mis mee![]()
*zucht* dat maakt het leven wel moeilijk zo hoor!-Saskia- schreef: Een tasje met lange schouderband, soepele heupzwaai kweken een een stofje zoeken dat gewassen kan worden in geval van onbedoelde poep-plof.
Of een functionele vriendschap aangaan en alles in de ander d'r tasje deponeren.![]()
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
dat zeg ik-Saskia- schreef: 8) sehr geil
Eelke, heuptasjes kunnen echt niet.
Maarrrrrrrr ik doe het ook
. Ik heb deze:

Het houdt niet over voor je eigen spullen, maar het lukt wel. Geen poepongelukken en ik vind het nét iets charmanter als die in je openingspost. Je krijgt er 2 binnenzakjes bij, dus er kan gewisseld en gewassen worden.
Maarrrrrrrr ik doe het ook

Het houdt niet over voor je eigen spullen, maar het lukt wel. Geen poepongelukken en ik vind het nét iets charmanter als die in je openingspost. Je krijgt er 2 binnenzakjes bij, dus er kan gewisseld en gewassen worden.
In de zomer doe ik zakjes in mijn broekzak, ook mijn telefoon en sleutels. Bal hou ik gewoon vast. Ik heb 1 hond en 2 handen 
Ik heb dus ook broeken zonder zakken...Cathelijn schreef: In de zomer doe ik zakjes in mijn broekzak, ook mijn telefoon en sleutels. Bal hou ik gewoon vast. Ik heb 1 hond en 2 handen![]()
Ik heb gewoon een heuptasje. Who cares. Ik loop niet in het bos om een vent aan de haak te slaan, ik loop met mijn honden te wandelen (en ik ben toch al getrouwd
).
-
inge58
- 5-sterren

Zo is dat!! IK heb er ook 1 en het boeit me echt niet wat iemand daarvan vindt.Lizzy schreef: Ik heb gewoon een heuptasje. Who cares. Ik loop niet in het bos om een vent aan de haak te slaan, ik loop met mijn honden te wandelen (en ik ben toch al getrouwd).
Bovendien .....ik heb een vriend en ben al een eindje de 50 gepasseerd dus ik mag dat!
Er gaat er ook 1 komen hoor 8)
Maar goed, dan is het alsnog leuk om een leuke te vinden toch!
Kijk, hele hippe! Sowieso wel een leuke site... Koekje zal de naam al wel tof vinden
http://nl.dawanda.com/heuptasjes/
Maar goed, dan is het alsnog leuk om een leuke te vinden toch!
Kijk, hele hippe! Sowieso wel een leuke site... Koekje zal de naam al wel tof vinden
http://nl.dawanda.com/heuptasjes/
Lizzy schreef: Ik heb gewoon een heuptasje. Who cares. Ik loop niet in het bos om een vent aan de haak te slaan, ik loop met mijn honden te wandelen (en ik ben toch al getrouwd).
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik heb nu een doxtasy, zo één. Wat erg fijn is, is dat er een clip aan zit, dus ik kon hem ook aan de rand van mijn rok maken, ik hoef er geen riem doorheen te doen..

Maar liep vanmorgen liep ik enorm te rammelen, sleutels eraan vastgehangen, daar is geen zakje voor.. Ik vind dat een heuptasje best kan, maar dan wel eentje die aan de zijkant draagt... Die je in de eerste foto liet zien vind ik ook verschrikkelijk

Maar liep vanmorgen liep ik enorm te rammelen, sleutels eraan vastgehangen, daar is geen zakje voor.. Ik vind dat een heuptasje best kan, maar dan wel eentje die aan de zijkant draagt... Die je in de eerste foto liet zien vind ik ook verschrikkelijk
Daar ben ik het ook wel mee eens..Lizzy schreef: Ik heb gewoon een heuptasje. Who cares. Ik loop niet in het bos om een vent aan de haak te slaan, ik loop met mijn honden te wandelen(en ik ben toch al getrouwd).
Juist, een heuptasje hoort op je heup anders is het een buiktasje.
Ja kijk, daar gaat het mis bij mij natuurlijk.Lizzy schreef: Ik heb gewoon een heuptasje. Who cares. Ik loop niet in het bos om een vent aan de haak te slaan, ik loop met mijn honden te wandelen (en ik ben toch al getrouwd).