Ahhh dat verklaard het, ik dacht dat ik de arm van dat grijze ding los moest maken, ga het zo eens proberen of het op die manier lukt!-Annemarie- schreef: *komt met een warm rood hoofd uit de vaatwasser die net klaar is*
De bovenste arm kun je er af draaien. Het grijze gedeelte wat tegen het 'plafond' aanzit losdraaien zoals je bij een schroef zou doen, dan komt 'ie samen met de arm mee.
Kan er wel ff een fotootje van maken, als dat duidelijker is?
Edit: typo
BPWR: vaatwasser
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Martine-Tom
Re: BPWR: vaatwasser
Ja als het niet te veel moeite is dan graag, schroef denk ik anders alles los 8)-Annemarie- schreef: *komt met een warm rood hoofd uit de vaatwasser die net klaar is*
De bovenste arm kun je er af draaien. Het grijze gedeelte wat tegen het 'plafond' aanzit losdraaien zoals je bij een schroef zou doen, dan komt 'ie samen met de arm mee.
Kan er wel ff een fotootje van maken, als dat duidelijker is?
Edit: typo
Toch gaan kijken in kapotte vaatwasser,
-
DJ_Doerak_Tucker
- 5-sterren

- Contacteer:
:-( Ik steek liever mn kop in het zand...Ik ben blij dat ik anderen tot inspiratie kan dienen
*Gaattochmaareensevenopdekopindevaatwasserkijken*
Ik zou het dan gelijk even aandoen, spoelt het zand van je hoofd afDJ en Doerak schreef: :-( Ik steek liever mn kop in het zand...![]()
*Gaattochmaareensevenopdekopindevaatwasserkijken*
Succes met de ontdekkingstocht in de wereld van je vaatwasser
-
Martine-Tom
Jaaaaaaaaaaaa geluktMartine-Tom schreef: Ahhh dat verklaard het, ik dacht dat ik de arm van dat grijze ding los moest maken, ga het zo eens proberen of het op die manier lukt!
Wat een zoooooooi kwam eruit
Ben benieuwd naar de super schone vaat als ie weer een keer aan mag 8)
-
DJ_Doerak_Tucker
- 5-sterren

- Contacteer:
Nou, vaatwasser zeker 2 jaar in gebruik. Sproeiarmen zijn nog helemaal schoon. We hebben hier ook vrij zacht water dat scheelt een hoop qua kalkaanslag. Lang leve Indesit want de sproeiarmen waren met een draai en een klik te verwijderen. Handig!
Ow aha. Hier was ook al een discussie over de sproeiarmen. Enfin. Die van mij kunnen niet open en ik baal daarvan want idd verstopt door kalkaanslag in combi met stofjes.
-
Martine-Tom
De mije kunnen ook niet open geklapt, aan het uiteinde van de armen zitten grotere gaten dus ik heb ze onder de kraan doorgespoeld en me een sateprikker alles eruit gepeurd, de kalk heb ik eruit gehaald door ze om te keren en via het watergat eruit te schudden (water erin, omdraaien en schudden tot er niks meer rammeltMara M schreef: Ow aha. Hier was ook al een discussie over de sproeiarmen. Enfin. Die van mij kunnen niet open en ik baal daarvan want idd verstopt door kalkaanslag in combi met stofjes.
Meestal doe ik het ook zo. Enige manier. Maar ik krijg het er niet allemaal uit. Ff kijken met schoonmaakazijn en weken enzo.