Het mooncup topic
Barfplaats...de sub-cultuur
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Martine-Tom
Re: Barfplaats...de sub-cultuur
Ohhhh hoe kunnen we dat vergeten?!?!?!
Het mooncup topic

Het mooncup topic
- - Judith -
- 5-sterren

En de eindeloze tv-becommentarieeravonden waar van die typische BP-uitdrukkingen geboren worden
. Ik denk bijvoorbeeld GMTA, BAER -/- , buiten de lijntjes zingen en pp's 
-
Martine-Tom
Daar ben ik het mee eens!...Mag ik dat zeggen....JA dat mag ik zeggen!- Judith - schreef: En de eindeloze tv-becommentarieeravonden waar van die typische BP-uitdrukkingen geboren worden. Ik denk bijvoorbeeld GMTA, BAER -/- , buiten de lijntjes zingen en pp's
![]()
- - Judith -
- 5-sterren

Martine-Tom schreef: Daar ben ik het mee eens!...Mag ik dat zeggen....JA dat mag ik zeggen!![]()
- - Judith -
- 5-sterren

En niet te vergeten de bitterballen van Mieke natuurlijk 
-
Martine-Tom
Hoor ik daar bitterballen??- Judith - schreef: En niet te vergeten de bitterballen van Mieke natuurlijk![]()
Doet iedereens bitterballen-allert het nog?
En daarbij aansluitend....het Eelke-momentje
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Bitterballen 
Ja- Judith - schreef: En de eindeloze tv-becommentarieeravonden waar van die typische BP-uitdrukkingen geboren worden. Ik denk bijvoorbeeld GMTA, BAER -/- , buiten de lijntjes zingen en pp's
![]()
Ik pieste bijna in mijn broek, de eerste keer dat ik BAER -/- zag staan
*milyck* schreef: Wat een verhalen
Heb er ook nog een: een aantal jaren geleden was er een vleeslevering van Orinake, gecombineerd met nog een andere.
Plaats delict: Rotterdam, pal voor de ingang van een metro (?) station. Hartje winter, veel sneeuw.
Op een gegeven moment stonden er mensen met een zaag en een bijl grote blokken vlees in stukken te zagen/hakken. We waren de laatsten die weggingen: niemand meer te zien maar het leek wel of er een moord was gepleegd
Saillant detail: er pal tegenover stond een man met een mobiel kraampje shoarma te verkopen: die zal ook wel hebben gedacht...![]()
Oh Mijn God, vre-se-lijk
Oh ja, die heb ik gelukkig gemistMartine-Tom schreef: Ohhhh hoe kunnen we dat vergeten?!?!?!
Het mooncup topic![]()
![]()
![]()
-
Martine-Tom
Nou Lizzy...nu je dit zo leest...is dat wat je voor ogen had toen je Barfplaats ooit leven in blies?Lizzy schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh Mijn God, vre-se-lijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-
Martine-Tom
Zal ik hem even voor je zoeken?Lizzy schreef: Oh ja, die heb ik gelukkig gemist![]()
![]()
-
hannabelgje
- 5-sterren

Het was vanwege bp ook een geweldig leuk wk. Is toch heel anders dan alleen kijken. [emoji2]
Nee, echt totaal nietMartine-Tom schreef: Nou Lizzy...nu je dit zo leest...is dat wat je voor ogen had toen je Barfplaats ooit leven in blies?![]()
Nee hoor schat, doe geen moeiteMartine-Tom schreef: Zal ik hem even voor je zoeken?![]()