Wat eten de viervoeters vandaag ?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Wat eten de viervoeters vandaag ?
gister haaskarkas met paardenspiervlees. Vandaag haaskarkas met haasorgaan, groente en eitje.
-
Lil
Makreel (grof gemalen) en zo te horen smaakt het goed.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Op zaterdag altijd fastfood. Vandaag de degomeat compleet.
Ik moet de vriezer nog in
Konijnkarkas, rundvlees, yoghurt en een eitje.
een eendennek en een klein beetje spiervlees.
- Inge en Bono
- 5-sterren

Zalmkarkas, rundvlees, groentemix
Pens en nijn
Voor Opoe nijnenmoes
Voor Opoe nijnenmoes
Eendennekken ,zwanenvlees ,bio-rundnier en groentemix 
-
Martine-Tom
Konijnenrug, kalkoenspier, nijnhartje en een gekookt ei (Wat op de grond viel en ontvoerd werd
)
-
DJ_Doerak_Tucker
- 5-sterren

- Contacteer:
Gister een pracht halve kip van Nadia voor Tucker. De andere twee kregen die ook maar dan door de helft. Vandaag zalmkarkas.
Gisteren eendenkopjes met pens en paardenvlees, vandaag runderstrot, konijnkarkas, groentenmix en een stukje zalm als dessert 
Linga krijgt dit omdat ze wat minder goed met haar ooit geblesseerde poot begint te lopen. En ik geloof verdomd dat het wat doet. Maar, ik ga nog niet te vroeg juichen.Extreme schreef: Waarom krijgen jullie honden dit, en dan bedoel ik mn de kurkuma en zwarte peper?
Hier in Ermelo een ander merk KVV ontdekt, smaakt m'n oudje best, PETT kalkoen, morgen ontdekken hoe z'n drollen zijn![]()
Vandaag hadden ze eendkarkas + kopvlees + groenten + panharing.
Nelson vond het te veel, hij heeft een stuk strot bewaard voor morgen. In de kelder lijkt mij iets hygiënischer als onder de rododendronHope schreef: Gisteren eendenkopjes met pens en paardenvlees, vandaag runderstrot, konijnkarkas, groentenmix en een stukje zalm als dessert![]()
Wat eten de viervoeters vandaag ?
De honden konijnenpoot, orgaanpakketje en in plaats van groentenmix (die is op en ga ik morgen weer maken) hebben ze er een eetlepel van onze ovenschotel bij gekregen - courgette, ei, geitenkaas enzo. Vonden ze lekkerrrrr
Gucci, Bubbles en Mientje hadden kippennek met zwanenvlees, morgen kwartelkarkas met orgaan (hart, lever, nier). De andere katten zelfgemalen mix.
Wat onze honden dagelijks eten staat trouwens in "Hoe ziet jouw BARFmenu eruit" We wijken daar niet veel vanaf
Gucci, Bubbles en Mientje hadden kippennek met zwanenvlees, morgen kwartelkarkas met orgaan (hart, lever, nier). De andere katten zelfgemalen mix.
Wat onze honden dagelijks eten staat trouwens in "Hoe ziet jouw BARFmenu eruit" We wijken daar niet veel vanaf
Laatst gewijzigd door Ruisje op za 02 aug 2014, 21:50, 1 keer totaal gewijzigd.