Restant verkoop Hurtta jassen
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Restant verkoop Hurtta jassen
Bij de overalls zijn de eerste 2 cijfers de lengtemaat, de 3e is de lente van de mouwen. 252 betekend lengtemaat 25 de mouwen zijn maat 2. (1 2 of 3 heb je daarin)
Kijk, deze informatie zocht ik... dankjewel.Ashena schreef: Bij de overalls zijn de eerste 2 cijfers de lengtemaat, de 3e is de lente van de mouwen. 252 betekend lengtemaat 25 de mouwen zijn maat 2. (1 2 of 3 heb je daarin)
Maar dat zou betekenen, dat de overalls die er nog zijn ehhhh handgroot zijn ???
Hmmm, daar gaat mijn chinees echt niet inpassen dan... jammer.
Bella heeft hem afgelopen zaterdag op het strand uitgeprobeerd en zonder elastiekjes blijft ie prima zitten, wij zijn er erg blij mee 

Nu ik die van jullie zie, weet ik zeker dat die van mijn hond een maat te klein is 
Ja, hij moet echt lekker ruim zitten, anders klemt hij ook bij de oksels, ik heb daarom die van mij helaas moeten doorverkopen. En nu op zoek naar een nieuwe...Leonie. schreef: Nu ik die van jullie zie, weet ik zeker dat die van mijn hond een maat te klein is![]()
Ik zal nog eens kijken, maar volgens mij klemt hij niet (heb ook een erg smal hondje). Ik zie alleen dat zijn kont bloter is dan die van jullie honden