Geestelijk fit en door het vele trappenlopen ook nog lichamelijk fitAnne in Duitsland schreef: Ik word steeds blijer van dit topic! Ik doe geen gekkere dingen dan naar boven lopen om iets te halen en eenmaal boven niet meer te weten wat ik kwam doen, of eenmaal boven iets ongeplands doen en weer beneden aankomen zonder het voorwerp dat ik wilde ophalen. Ik ben dus geestelijk nog hartstikke fit!![]()
Is het de leeftijd?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Is het de leeftijd?
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ben blij dat jij dat ook zo ziet! Dat ik niet de enige ben die denkt dat ik niet raar ben.Ronald schreef: Yup! En helemaal niet afwijkend of raar of zo... Dat valt dan ook weer mee!![]()
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ehm... Als in: dat doe je vast tientallen keren per dag, naar boven lopen en vergeten waarvoor?Lida. S schreef: Geestelijk fit en door het vele trappenlopen ook nog lichamelijk fit
- - Judith -
- 5-sterren

'Waar is mijn telefoon'! Shit! Waar is mijn telefoon!!! *Gooit met 1 hand tas om en grabbelt als een dolle tussen alle spullen*. De andere hand was namelijk druk met de telefoon tegen een oor houden

Heet dat niet ringxiaty oid?- Judith - schreef: 'Waar is mijn telefoon'! Shit! Waar is mijn telefoon!!! *Gooit met 1 hand tas om en grabbelt als een dolle tussen alle spullen*. De andere hand was namelijk druk met de telefoon tegen een oor houden![]()
![]()
![]()
![]()
- - Judith -
- 5-sterren

Geen idee, ik noem het gewoon domMini's 3-tal schreef: Heet dat niet ringxiaty oid?
Denken dat het 7 uur is en slaapdronken opstaan, honden uitlaten, eten geven, ontbijt klaar maken en dan tot de ontdekking komen dat het 3 uur 'snachts is.
Snel snel eten en de kinderen in bed, keuken opruimen, douchen.
Ga ik om klokslag 20.00 uur helemaal klaar zitten voor GTST.
Is het zaterdag
Is het zaterdag
Gelukkig sta je niet met 2 slaperige kinderen voor een dichte schooldeur 's ochtends vroeg op een vrije dag...Kim_S schreef: Snel snel eten en de kinderen in bed, keuken opruimen, douchen.
Is het zaterdag![]()
Daar hadden ze hier nog wel eens een handje van. Op een gewone werkdag een 'docentendag' houden. Kinderen vrij en zo...
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

O, die is erg!Lida. S schreef: Denken dat het 7 uur is en slaapdronken opstaan, honden uitlaten, eten geven, ontbijt klaar maken en dan tot de ontdekking komen dat het 3 uur 'snachts is.
volgens mij meen je dat nietAnne in Duitsland schreef: O, die is erg!![]()
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

O, jawel hoor! Al was het maar omdat het mij nooit zou overkomen; ik moet al m'n best doen om er om drie uur in te liggen, laat staan dat ik dan een ontbijtje naar binnen kan wurgen!Lida. S schreef: volgens mij meen je dat niet
Om half zeven opstaan, ontbijtjes klaarmaken, dieren voeren, Luna uitlaten en dan ontdekken dat het zaterdagmorgen is.
Dat gebeurde mij regelmatig toen ik nog op school zat. Wij hadden gelukkig geen hond, maar ik heb meerdere malen slaapdronken rond een uur of 3 's nachts voor de koelkast gestaan, deur open om te kijken wat ik op mijn brood zou doen. en kwam er dan gelukkig ook nog op tijd achter dat het veuls te vroeg was :pLida. S schreef: Denken dat het 7 uur is en slaapdronken opstaan, honden uitlaten, eten geven, ontbijt klaar maken en dan tot de ontdekking komen dat het 3 uur 'snachts is.
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Bij de kassa de boodschappen van mijn voorganger willen pinnen.