Ben ik niet met je eens. Ik vind dat het forum helemaal niet zo moeilijk doet. Je ziet dat hier meerdere mensen "anders" voeren en dat niemand daar een probleem van maakt.boskat schreef: Dat dus!
Misschien hadden juliie alsnog kunnnen helpen,vind het eerlijk gezegd wel een beetje grof ,zoals er gereageerd wordt,je voelt je dan gelijk ook welkom op dit "fantastische".?forum zo!
Wat mij betreft kan TS gerust weer langs komen, maar als ik het idee heb dat iemand aan het trollen is, reageer ik daar op. Als blijkt dat mijn idee niet klopt, wil ik dat best toegeven, maar voorlopig is dat nog steeds mijn overtuiging.
Verder vind ik mezelf helemaal niet gemeen in mijn reacties en ik laat me hiervoor ook geen schuldgevoel aanpraten. De mensen die hier anders voeren praat ik trouwens ook geen schuldgevoel aan. Voeren is voor mij niet heilig. Je bent voor mij geen slechte baas als je je hond of kat brokken geeft. Ik ken juist heel veel mensen die ik bewonder om hun omgang met hun dieren, die brokken voeren. 8)