Ow, daar vraag je wat... ik gooi altijd een beker azijn in een literfles en vul die onder de douche af met warm water. Ik denk dat het 1/4 of 1/5 deel azijn is. Daarna spoel ik nog een beetje na met alleen water, maar dat echt heel kort.Martine-Tom schreef: Hoeveel azijn/water gebruik je daarvoor?
wie gebruikt haarzeep?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: wie gebruikt haarzeep?
-
Martine-Tom
Ga ik zo gelijk eens proberen dan, natuurazijn heb ik namelijk wel in huis itt appelazijnRuisje schreef: Ow, daar vraag je wat... ik gooi altijd een beker azijn in een literfles en vul die onder de douche af met warm water. Ik denk dat het 1/4 of 1/5 deel azijn is. Daarna spoel ik nog een beetje na met alleen water, maar dat echt heel kort.
Is Lush ook zonder onnodige toevoegingen en sls?
- -Annemarie-
- 5-sterren

Zeker niet standaard. Moet je echt per product de ingrediënten bekijken.zurca schreef: Is Lush ook zonder onnodige toevoegingen en sls?
- -Annemarie-
- 5-sterren

Natuurazijn kan ook prima hoor.Martine-Tom schreef: Ga ik zo gelijk eens proberen dan, natuurazijn heb ik namelijk wel in huis itt appelazijn![]()
Ik heb een verdunde oplossing in een sprayflesje. Na het wassen over het haar sprayen, even goed verdelen, kort in laten werken en dan met lauw water uitspoelen.
-
Martine-Tom
Net na het wassen gespoeld met azijnwater en verder geen cremespoeling ofzo gebruikt....wat zacht is het zeg 
Nu nog nat, ben benieuwd hoe het vanavond zit!
Is het dan ook niet heel erg slap, plat zeg maar? Ik gebruik zelf altijd wat gel voor meer volume (heb kort haar)Martine-Tom schreef: Net na het wassen gespoeld met azijnwater en verder geen cremespoeling ofzo gebruikt....wat zacht is het zeg
En ik ben ook benieuwd of het statisch is als het droog is.
Edit: Welke zeep / shampoo gebruik jij trouwens?
Laatst gewijzigd door doranto op wo 21 jan 2015, 16:21, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Martine-Tom
Nog niet, maar dat zou me heel erg verbazen, ik heb dik, veel en krullend haarDoranto schreef: Is het dan ook niet heel erg slap, plat zeg maar? Ik gebruik zelf altijd wat gel voor meer volume (heb kort haar)
En ik ben ook benieuwd of het statisch is als het droog is.
Edit: Welke zeep / shampoo gebruik jij trouwens?
ja, dat zou dan inderdaad verbazingwekkend zijnMartine-Tom schreef: Nog niet, maar dat zou me heel erg verbazen, ik heb dik, veel en krullend haar![]()
-
hannabelgje
- 5-sterren

Spoelen jullie die azijn er echt helemaal uit?
Hier nog nooit plat geworden. Ook onmogelijk.Martine-Tom schreef: Nog niet, maar dat zou me heel erg verbazen, ik heb dik, veel en krullend haar![]()
Nee! Na de azijn/water spoel ik het kort na met alleen water, dus er blijft zeker nog wat zitten.hannabelgje schreef: Spoelen jullie die azijn er echt helemaal uit?
Ik ben vandaag toevallig bij Lush geweest en in alle shampoo bars of hoe dat ook heet ( in het Spaans champu solido) zit sls.zurca schreef: Is Lush ook zonder onnodige toevoegingen en sls?
Mijn oma wast trouwens al heel haar leven haar haar met azijn en heeft nog steeds een dikke bos haar op haar hoofd met haar ruim 89 jaar (zal ook wel genetisch bepaald zijn vermoed ik) en ze smeert zich ook altijd in tegen muggen met azijn, vreselijk
Laatst gewijzigd door Laura2004 op wo 21 jan 2015, 17:35, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Martine-Tom
Het is inmiddels droog, het is nog steeds zacht maar ik lijk net een ontplofte cavia 
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ze hebben wel shampoos met minder sls erin. Om de sls te compenseren gebruiken ze balsems in de shampoos.