Ik heb ze een enkeltje kliko gegeven
Eindelijk een leuke actie van de Appie!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Eindelijk een leuke actie van de Appie!
Ben ik dan de enige die helemaal naar werd van de lucht van dat kartonnen bakje en of de aarde?
Ik heb zelfs Nijn water gegeven. 8)MarijeEnBoomer schreef: Honden doen het nog![]()
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Ik vond d'r al zo mooi gegroeid-Saskia- schreef: Ik heb zelfs Nijn water gegeven. 8)
Pokon hèMarijeEnBoomer schreef: Ik vond d'r al zo mooi gegroeid![]()
Ze heet nu SpinijnieMarijeEnBoomer schreef: Ik vond d'r al zo mooi gegroeid![]()
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Goed geconserveerd die Nijn 
zurca schreef: Ben ik dan de enige die helemaal naar werd van de lucht van dat kartonnen bakje en of de aarde?
Ik heb ze een enkeltje kliko gegeven![]()
Klopt dat bakje stinkt behoorlijk! Nu geen last meer van,staan nu in mijn lidl kasje
- renate1982
- 4-sterren

Jaaaa super leuke actie 
Voelde me net een klein kind bij het kijken welk moestuintje ik kreeg.
Zo erg dat ik baal dat ik de aardbeien niet heb
Ik kan ze wel groot kijken
Voelde me net een klein kind bij het kijken welk moestuintje ik kreeg.
Zo erg dat ik baal dat ik de aardbeien niet heb
Ik kan ze wel groot kijken
Klinkt ingewikkeldCindyMayella schreef: Als het goed is, staat dat op het kartonnetje van het potje????? Mn kids doen het, heb zelf nog niet echt gelezen of gekeken.... De radijsjes zijn bij ons als naar een groter potje verhuisd.... Afgelopen dagen heeft dat potje overdag buiten gestaan en voor we gaan eten, gaat het potje weer naar binnen.... Wij wachten ook tot het beter weer wordt, voor we alles buiten zetten in ons kasje
......
Potjes liggen hier nog ongeopend in de schuur...
-
Summerditches
- 5-sterren

Borke schreef: Klinkt ingewikkeld
Nou kom maar op hoor..ik verlos je graag van de ingewikkelde dingen hahahah
Bij mij is de paprika, de tijm, selderij, krulpeterselie en veldsla al ontkiemd. De paprikazaadjes heb ik wel in aparte potjes gezaaid.
- Dwarreltje
- 5-sterren

Ik lees hier dat er zakjes met zaden bij zitten... Ben dus echt strak blond/blind
Heb er toevallig één gekregen (en gisteren een tweede), het plakje aarde waarvan ik dacht dat daar al de zaadjes in zaten
keurig in het bakje gedaan, giet er elke dag netjes beetje water op... Kan ik dus tot mijn pensioen (en langer) gaan doen, er zal nooit iets uitkomen wat er niet ingestopt is

Lizzy wil ze vast wel..Borke schreef: Klinkt ingewikkeld
Hier komt de rucola op.
Gelukkig hebben we een kas op de volkstuin waar ze naar toe gaan. Davey mag dan mee helpen en later komt het op zijn "tuintje"
Dwarreltje schreef: Ik lees hier dat er zakjes met zaden bij zitten... Ben dus echt strak blond/blindHeb er toevallig één gekregen (en gisteren een tweede), het plakje aarde waarvan ik dacht dat daar al de zaadjes in zaten
![]()
![]()
keurig in het bakje gedaan, giet er elke dag netjes beetje water op... Kan ik dus tot mijn pensioen (en langer) gaan doen, er zal nooit iets uitkomen wat er niet ingestopt is
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij de bosaardbeien zat geen zakje maar een velletje waar de zaadjes in zitten. Deze moest je er volgens de handleiding op leggen en het papiertje zou dan vanzelf oplossen.
Ben ik dus niet de enige blonde die dingen over het hoofd ziet (zo had ik niet gezien dat de kiemtijd enzo achterop het stekertje stonden terwijl ik braaf het stekertje met plantdatum in het potje had gestopt
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Klopt, maar mijn plantjes, op de wortel na, hebben echt moeite met dat velletje.. Ik heb er zo'n 6-8 geplant en ik heb er nog 6 over, die ga ik dus loshalen en zo planten..dinky89 schreef:![]()
![]()
Bij de bosaardbeien zat geen zakje maar een velletje waar de zaadjes in zitten. Deze moest je er volgens de handleiding op leggen en het papiertje zou dan vanzelf oplossen.
Ben ik dus niet de enige blonde die dingen over het hoofd ziet (zo had ik niet gezien dat de kiemtijd enzo achterop het stekertje stonden terwijl ik braaf het stekertje met plantdatum in het potje had gestopt)
Dat velletje verteerd bij mij gewoon niet goed en de plantjes groeien dan naar onderen of naar de zijkant voor ze omhoog kunnen..