Re: wat eten we vandaag... deel 40
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ik heb net de Chinees gesommeerd langs te komen. Neem me al 3 dagen voor boodschappen te gaan doen, maar ik heb vanavond wéér geen zin. 
Stoer!-Saskia- schreef: Ik heb net de Chinees gesommeerd langs te komen. Neem me al 3 dagen voor boodschappen te gaan doen, maar ik heb vanavond wéér geen zin.![]()
Ik ben gisteren bij de Chinees naar binnen geweest en heb hem gesommeerd om mij mee te geven. Dat heeft-ie gedaan en wel in dusdanige hoeveelheid dat ik er vandaag weer van heb kunnen eten
Hij heeft je netjes verpakt in bakjes?Ronald schreef: Stoer!
Ik ben gisteren bij de Chinees naar binnen geweest en heb hem gesommeerd om mij mee te geven. Dat heeft-ie gedaan en wel in dusdanige hoeveelheid dat ik er vandaag weer van heb kunnen eten![]()
Zoveel bakjes hadden ze niet-Saskia- schreef: Hij heeft je netjes verpakt in bakjes?
- Charlie Angel
- Moderator
Je hebt die arme man toch wel weer heelhuids laten gaan hè.-Saskia- schreef: Ik heb net de Chinees gesommeerd langs te komen. Neem me al 3 dagen voor boodschappen te gaan doen, maar ik heb vanavond wéér geen zin.![]()
Beenham, aardappelpuree, spinazie, broccoli voor Vera. Als toetje een mango.
Hier ook geen zin in boodschappen maar had wel erg zin in vlees. Bij gebrek aan plaats voor een bbq dus spareribs laten bezorgen-Saskia- schreef: Ik heb net de Chinees gesommeerd langs te komen. Neem me al 3 dagen voor boodschappen te gaan doen, maar ik heb vanavond wéér geen zin.![]()
Het was een uitermate lieve mevrouw en ja, ze is weer heelhuids vertrokken.Maxi's 3-tal schreef: Je hebt die arme man toch wel weer heelhuids laten gaan hè.![]()
- Charlie Angel
- Moderator
pff, gelukkig maar. *wistzweetvanvoorhoofdsmiley*-Saskia- schreef: Het was een uitermate lieve mevrouw en ja, ze is weer heelhuids vertrokken.![]()
Spinazie soep
Groene-asperge-risotto 
- Angelique
- 5-sterren

Geen plofkip, maar een oft andere landhoen. Aus GermanieLizzy schreef: Oh? Want? Hoezo speciaal?
- -Annemarie-
- 5-sterren

Lekker grensgeval!Angelique schreef: Geen plofkip, maar een oft andere landhoen. Aus Germanie![]()
Gisteren paprika met geitenkaas uit de oven, aardappelsalade en wortelsalade.
Vanavond restjes uit de vriezer en komkommer/tomatensalade.
Zo teruglezend is het idd saladeweer geworden.
Restje zuurkool
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 40
Mijn schatzi vond het te warm om te koken vandaag, dus potje pastasaus (de goede van Barilla) opgewarmd en penne rigatte gekookt. Toe hadden we 6 superrijpe (bijna overrijp) gele mango's uit Pakistan die onze Pakistaanse buurman die bij de Pakistaanse ambassade werkt kwam brengen.