Groentenmaaltijd?
Moderator: Lizzy
Re: Groentenmaaltijd?
Het gaat erom Chouka, dat witte bonen (of bruine bonen of kikkererwten of kidneybonen) peulvruchten zijn (en geen groenten), erg rijk zijn aan zetmeel en eigenlijk niet zo heel gezond zijn voor honden. Nou gaan ze van een blikje witte bonen natuurlijk niet dood. En niemand denkt dat jij gedroogde of rauwe witte bonen aan je honden geeft hoor
maar het is dus wel zo dat witte bonen niet echt wat toevoegen aan het menu van je honden.
- AnoukFrodo
- 3-sterren

Potjes Olvarit voor de luie barfer is vast weer een brainfart....
AnoukFrodo schreef: Potjes Olvarit voor de luie barfer is vast weer een brainfart....
Maar ja, dat is wel een brainfart
- AnoukFrodo
- 3-sterren

Ik hou het zelf op mijn eigen gemaakte groenteprutjes, maar Olvarit of aanverwante producten, ik vind het eigenlijk wel wat. Als je goed op de ingrediënten let is het denk ik wel een optie. Nu hebben mijn eigen kids ze nauwelijks op, maar als het qua voedingsstoffen goed genoeg is voor opgroeiend grut, zou het dan ongeschikt zijn voor de hond? Ik vind het wel wat voor op vakantie
Olvarit is ook bij lange na niet goed voor opgroeiend grutAnoukFrodo schreef: Ik hou het zelf op mijn eigen gemaakte groenteprutjes, maar Olvarit of aanverwante producten, ik vind het eigenlijk wel wat. Als je goed op de ingrediënten let is het denk ik wel een optie. Nu hebben mijn eigen kids ze nauwelijks op, maar als het qua voedingsstoffen goed genoeg is voor opgroeiend grut, zou het dan ongeschikt zijn voor de hond? Ik vind het wel wat voor op vakantie
Op vakantie geef ik geen groente of wat van onze groente. Zo erg is een paar weekjes geen groente niet hoor. Ik geef liever geen groente dan al die bewerkte dingen.
- Spikkelneus
- 5-sterren

Op vakantie neem ik de blender mee als we in een huisje zitten en als we 's zomers kamperen gaat de rasp mee en rasp ik elke dag wat groentenstukjes. En dat kost nog meer tijd dan gewoonlijk, maar daar is het vakantie voor, dan heb je ook tijd. En ik vind eten maken voor de honden echt heel erg leuk om te doen, dus geen enkele moeite.
Op vakantie gooi ik gewoon groenten in de vriezer die ik thuis heb klaargemaakt. Of ik koop wat groenten en kook ze even. Elke dag een handje groente koken kost geen tijd tijdens de afwas.
Geen groenten = meer jeuk dus geen groenten voeren is hier geen optie.
Geen groenten = meer jeuk dus geen groenten voeren is hier geen optie.