hou je honden aub aangelijnd dezer dagen

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: hou je honden aub aangelijnd dezer dagen

Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Hier knalt het carbid dus de hele dag door. Het dichtsbijzijnde carbidveldje is hier circa 300 meter vandaan. Gek genoeg wordt daar niet op gereageerd, na de 1ste knallen vanmeogwn rond 9en heeft Kat een wenkbrauw opgetrokken en daarna vond ze het wel prima. Zelfs Ted, die met vuurwerk echt helmaal niet blij was, ligt er rustig bij.
Mandarijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mandarijn »

hannabelgje schreef:Hier nog lekker rustig. We houden de prikkels voor Zoë heel laag vandaag. Ik ga straks wel proberen een stukje te gaan steppen zodat ze lichamelijk een beetje moe is vanavond. Fietsen gaat helaas niet vanwege de vele prikkels tijdens het fietsen.
Ja het was heerlijk wandelen. Ben weer naar de Kettingdijk geweest. En vandaar lekker de grens overgestoken. Honden zijn weer eventjes uitgeteld.
kiara
5-sterren
5-sterren

Bericht door kiara »

MillyMol schreef:Iedereen die tegen een vuurwerkverbod is -en dat aantal groeit elk jaar- kan een manifest ondertekenen. Dit gaat begin volgend jaar naar Den Haag. Het zal vast niet meteen leiden tot een wetsaanpassing, maar het geeft wel een signaal af. Het is in ieder geval een begin en de aanhouder wint uiteindelijk ;)
Hierbij de link: http://www.vuurwerkmanifest.nl/#over-het-manifest

gelijk gedaan
kiara
5-sterren
5-sterren

Bericht door kiara »

Angelique schreef:Hier knalt het carbid dus de hele dag door. Het dichtsbijzijnde carbidveldje is hier circa 300 meter vandaan. Gek genoeg wordt daar niet op gereageerd, na de 1ste knallen vanmeogwn rond 9en heeft Kat een wenkbrauw opgetrokken en daarna vond ze het wel prima. Zelfs Ted, die met vuurwerk echt helmaal niet blij was, ligt er rustig bij.
bij mij nog geen 2 meter gewoon pal achter mijn tuin op de weg dus,niks geen veldje, >:( beetje te dichtbij lijkt mij,pest troep sorry maar ik haat het
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Re: RE: Re: hou je honden aub aangelijnd dezer dagen

Bericht door hannabelgje »

Mandarijn schreef: Ja het was heerlijk wandelen. Ben weer naar de Kettingdijk geweest. En vandaar lekker de grens overgestoken. Honden zijn weer eventjes uitgeteld.
Wij waren daar vlakbij op een doodlopende weg. Allebei mijn nichtjes waren mee en hebben om de beurt heen en weer gestept op de weg. Daarna nog even een rondje aan de flex gelopen als cooling down en nu is ze omgevallen.
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

kiara schreef:gelijk gedaan
Ik ook.
pluk
5-sterren
5-sterren

Bericht door pluk »

Hier valt het nog reuze mee gelukkig. Alleen kinderen met wat klein knal spul. Scott heeft een wat korter lontje maar gaat verder prima.
Zojuist nog een uur gespeurd, het is Scott lastig gemaakt met sporen buiten de paden en flinke verwaaiing. Dus die gaat direct slapen hoop ik. Speurdoos 1, 2 en 3 staan klaar voor vanavond dus gaat helemaal goed komen.
kiara
5-sterren
5-sterren

Bericht door kiara »

>:( nou ik ga niet meer naar buiten
Kleine kiek durft al niet meer, dan maar onder toezicht in de tuin en anders jammer dan maar pis / poep ruimen
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door me and my boys »

hier valt t reuze mee!
Boft mn ventje mee...... Gentle heeft besloten dit jaar om vuurwerk eng te gaan vinden....
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Hier is het nog 100% stil. De jagers ook niet actief vandaag. Fijn hoor!
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Ze zijn hier flink bezig

Wat zijn er alweer veel honden en katten vermist als je dat zo leest
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

smulpaap schreef:Ze zijn hier flink bezig

Wat zijn er alweer veel honden en katten vermist als je dat zo leest
Ja zo sneu om deze dag van het jaar kwijt te zijn. Verschrikkelijk!
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

hannabelgje schreef:Ja zo sneu om deze dag van het jaar kwijt te zijn. Verschrikkelijk!
Als ik hier zo nu en dan naar buiten kijk , er loopt nog menig kat rond op ons pleintje
Of ze zitten bij de deur te krabben :-X Niemand thuis hoor ......
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Waar ik ook zo verdrietig van word is die honden waarvan de baasjes weten dat ze doodsbang zijn, maar de baasjes geen actie ondernemen. Heb al gehoord van een geval dat ze de hond in een donker kamertje in de bench doen helemaal alleen en dat de hond van schrik zijn hele bench vervuild. Dat doe je je hond toch niet aan. Prop er dan liever een pilletje in. [emoji22] [emoji22] [emoji22]
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Ben trots! Zesde jaar op rij zonder angst bij Tom, heb er echt super veel aan gedaan toen ie jong was omdat ie het eerste jaar dus wel bang was en ben zo trots op mn kleine man dat ie het nu zo goed doet! Als ie schrikt kijkt ie naar mij en als ik er onverstoorbaar bij sta is het goed :-*
Normaal ben ik niet van lopen met mobiel in de hand, maar zelf ook niet zon held met vuurwerk dus ter afleiding nu wel mobiel mee en als het echt klapt verstop ik me daar achter, tot nu toe werkt het, pffff.
Oo heb nu ook de luxe van een auto dus vanmorgen een takke eind verderop gelopen en nu net ook weer een eind gelopen, en als je dan in de verte de klappen hoort en Tom gewoon lekker ziet spelen, zo blij!

Heel veel sterkte voor alle hodnen en baasjes die wel met angst moeten dealen...

Plaats reactie