Het is helemaal mis met Joep / het gaat beter!
Moderator: Lizzy
Re: Het is helemaal mis met Joep / het gaat beter!
Ja, dat vind ik nog wel het meest ruk van niet weten wat de aanleiding was. De paddenstoelen in de tuin, toch een plant? De druif, de hop? Iets in mijn voortuin gegooid? Dat plashoekje dan toch? Drugs? Andere medicatie? Heftige allergische reactie? (bij, wesp?).
Maakt voorkomen lastig. Want Joep doet het gerust nog een tweede keer inderdaad.
Maakt voorkomen lastig. Want Joep doet het gerust nog een tweede keer inderdaad.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Oef, nou, gelukkig knapt ie nu weer snel op! Ben blij het te lezen!
-
frodo quin
- 5-sterren

Druif geeft bij mijn weten acuut nierfalen, dus die vermoed ik niet, verder, tja, kan van alles zijn.
Als tiener heeft er ooit eens iemand vloeibare xtc in mijn drank gedaan en ik kan je verzekeren dat dat niet oppepte. Ik werd draaierig en suf, moest overgeven, begon te schuimen en ben volledig out gegaan en de dag erna in het ziekenhuis wakker geworden. Een overdosis van iets geeft andere effecten dan het middel zelf.
Als tiener heeft er ooit eens iemand vloeibare xtc in mijn drank gedaan en ik kan je verzekeren dat dat niet oppepte. Ik werd draaierig en suf, moest overgeven, begon te schuimen en ben volledig out gegaan en de dag erna in het ziekenhuis wakker geworden. Een overdosis van iets geeft andere effecten dan het middel zelf.
Wat een akelige ervaring! Wat je schrijft klopt zeker, hoeft niet dezelfde reactie te zijn bij overdosis. Ik vraag me alleen af of het wel een overdosis was, want je zou toch echt denken dat hij dan gaat kotsen inderdaad enzo...
Pfoe dit zijn de betere foto's he?

-
frodo quin
- 5-sterren

Hij ziet er nog steeds een beetje vreemd uit, maar al veeeeel beter dan de vorige foto's. 
Wat een horror. Mijn eerste gedachte was hij heeft de pil van Gijs gehad. Er zijn ook mensen die van een minimale dosering compleet out gaan. Wat het ook was, als hij maar opknapt. En daar duimen we van.
Och, lieve Floep - welkom terug!eelke schreef:Pfoe dit zijn de betere foto's he?
Pffff, gelukkig! Jij ook weer een beetje op adem?
Hoei, dat loopt met een mooie sisser af! Nu allemaal bekomen, na dit hachelijke avontuur. Niet meer doen hoor Joepsefloeps! 
- Angelique
- 5-sterren

Mooi, die kijkt al helderder. Hallo Joep 
Ohhhww, dit is al veeeel beter zeg
! Godzijdank!
Ik begin ook bij te komen. Nu aan het werk, beetje afleiding. Fijn.
Dit moeten we niet elke week doen zeg maar.
Dit moeten we niet elke week doen zeg maar.
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Pff heftig verhaal...
Was hij nou vooral lodderig of leek hij ook echt verlamd?
Met het warme weer moest ik nl nog even aan botulisme denken, en dat kan optreden uren tot dagen na het eten van besmet/ bedorven vlees - vaak dode vogels. Botulisme geeft echt verlammingsverschijnselen.
Honden worden er vaak niet heel ziek van en het herstelt vanzelf, met tijd en ondersteuning. Misschien toch een optie?
Met het warme weer moest ik nl nog even aan botulisme denken, en dat kan optreden uren tot dagen na het eten van besmet/ bedorven vlees - vaak dode vogels. Botulisme geeft echt verlammingsverschijnselen.
Honden worden er vaak niet heel ziek van en het herstelt vanzelf, met tijd en ondersteuning. Misschien toch een optie?
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Och lieve Joepie! Je vriendin zegt dat je vooral veel moet slapen!
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: RE: Re: Het is helemaal mis met Joep / het gaat beter!
Van botulisme worden ze niet sloom verder. Nou ja in eerste instantie dan. [emoji16]Siberienne schreef:Pff heftig verhaal...
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk