Drank maakt meer kapot dan je lief is......

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Drank maakt meer kapot dan je lief is......

Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Angelique schreef:Die ogen spreken boekdelen..ze zeggen....onze mama liegt ::)
Nee joh, die zeggen "sorry mama :'( " !
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

Lizzy schreef:Leo kan echt ZO vals zijn he..... Mijn camera (Nikon D80) deed het al een tijd niet meer. Of eigenlijk, de lens die ik erbij heb. Was mijn zwager hier van de week, die heeft een beetje zitten pielen aan die camera + lens, nee zegt, doet ie het weer. Dus ik maak net een foto en zeg tegen Leo "hij doet het echt weer hoor, mijn camera".

Waarop hij zegt :

"Houd 'm een beetje uit de buurt van je wijn".

::) ::) ::) ::) ::) ::)

>:( >:( >:(

Meneer heeft er ook een handje van om z'n wijn niet op te drinken. ;) We hadden een hele mooie robuuste eetkamertafel van grote plankdelen met kieren ertussen. Dat lekte altijd vervelend op de vloer. ::) Nu een 'dichte' tafel, dat dept een stuk makkelijker op. :biggrin2:
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Hond maar op lidl brokjes dan. Kan ze van haar zakgeld een nieuwe laptop kopen.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

-Annemarie- schreef:>:( >:( >:(

Meneer heeft er ook een handje van om z'n wijn niet op te drinken. ;) We hadden een hele mooie robuuste eetkamertafel van grote plankdelen met kieren ertussen. Dat lekte altijd vervelend op de vloer. ::) Nu een 'dichte' tafel, dat dept een stuk makkelijker op. :biggrin2:
;D ;D ;D
Vooral heel vervelend als je een vloer hebt waarvan je dat niet ff op kan dweilen! Hier is de tafel dicht. Dat was in dit geval een nadeel want zo stond mijn laptop ineens in een plas wijn ::). Ik had liever dat het door de tafel was heen gesijpeld, die vloer van ons kan een olifant nog geen schade op aanrichten :biggrin2:
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

eelke schreef:Hond maar op lidl brokjes dan. Kan ze van haar zakgeld een nieuwe laptop kopen.

Cesar is er niets bij! :o
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

-Annemarie- schreef:Cesar is er niets bij! :o
En toch... En toch...., ik vind het niet eens zo'n slecht idee :g:
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Lizzy schreef:;D ;D ;D
Vooral heel vervelend als je een vloer hebt waarvan je dat niet ff op kan dweilen! Hier is de tafel dicht. Dat was in dit geval een nadeel want zo stond mijn laptop ineens in een plas wijn ::). Ik had liever dat het door de tafel was heen gesijpeld, die vloer van ons kan een olifant nog geen schade op aanrichten :biggrin2:
De vloer is van eiken planken in de waxolie, met flinke kieren ertussen. Niet makkelijk te dweilen. Dat was dus echt geen goede combinatie. :biggrin2:
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

-Annemarie- schreef:De vloer is van eiken planken in de waxolie, met flinke kieren ertussen. Niet makkelijk te dweilen. Dat was dus echt geen goede combinatie. :biggrin2:
Hier ook een eiken planken vloer, die ooit misschien ooit in het verre verleden in de waxolie heeft gestaan, ook met flinke kieren... Maar die is al gemold door 9 gespikkelde puppy's :biggrin2: . Ons huis staat zo scheef als een krab en we hadden een mooi zeiltje tijdens de puppy's maar de zeik van de puppy's bleek zo via het zeil onder een kast door te lopen. Resultaat: grote zwarte vlekken die we er nooooit meer uit krijgen. Dus ik begrijp he-le-maal wat je bedoelt! Een dichte tafel is soms juist weer heel fijn :biggrin2:
Mieke L.
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Mieke L. »

Angelique schreef:Die ogen spreken boekdelen..ze zeggen....onze mama liegt ::)

Ja dat gelooft toch echt niemand ::)
Tanna
5-sterren
5-sterren

Bericht door Tanna »

Angelique schreef:Dat geeft schroeivlekken en is dus leuk voor je brandverzekering. Wijntje over een laptop geef ik 0,0 kans om vergoed te krijgen.
Onze inboedelverzekering dekt zulke ongelukjes.
Tanna
5-sterren
5-sterren

Bericht door Tanna »

-Annemarie- schreef:Whahaha, en wat een geweldige foto! ;D

Ja hoor, hier zitten we ook aan een wijntje. :) Dit is echt wijn-weer. Nog wat kouder en dan is het glühwein weer.
Eigenlijk is het altijd wijn weer. :g:

Ik was helemaal niet van plan om iets in te schenken, maar wij zitten nu toch aan een glaasje port........je wordt bedankt! :biggrin2:
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Lizzy schreef:Hier ook een eiken planken vloer, die ooit misschien ooit in het verre verleden in de waxolie heeft gestaan, ook met flinke kieren... Maar die is al gemold door 9 gespikkelde puppy's :biggrin2: . Ons huis staat zo scheef als een krab en we hadden een mooi zeiltje tijdens de puppy's maar de zeik van de puppy's bleek zo via het zeil onder een kast door te lopen. Resultaat: grote zwarte vlekken die we er nooooit meer uit krijgen. Dus ik begrijp he-le-maal wat je bedoelt! Een dichte tafel is soms juist weer heel fijn :biggrin2:
Dat heet een vloer met een doorleefd uiterlijk. :biggrin2: In de middeleeuwen hadden ze alleen maar dat soort vloeren. Kasteelplanken, hartstikke hip. En reteduur, als je nu zo'n vloer wilt leggen. ;D
Wij zijn gewoon een trend aan het zetten. :cool:

Edit: typo
Laatst gewijzigd door -Annemarie- op zo 20 nov 2016, 20:40, 2 keer totaal gewijzigd.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Lizzy schreef:Nee joh, die zeggen "sorry mama :'( " !
Zet je rose bril nou eens af :biggrin2:
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Tanna schreef:Ik was helemaal niet van plan om iets in te schenken, maar wij zitten nu toch aan een glaasje port........je wordt bedankt! :biggrin2:
Graag gedaan! :-* Lekker stukje kaas erbij? :)
Tanna
5-sterren
5-sterren

Bericht door Tanna »

-Annemarie- schreef:Graag gedaan! :-* Lekker stukje kaas erbij? :)

Nee, hebben we niet in huis...... :-\

Over 20 minuten gaan er spelt-pindakoekjes de oven in, dus wie weet, bij het volgende glaasje! ::)

Plaats reactie