Wie is de mol?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Wie is de mol?
Diederik 
-Saskia- schreef:Geen idee?
Ik vond hem op de radio geweldig, geen idee waar hij nu is.
Voice over op tv en volgens mij zit hij bij radio 2?
Overigens zitten veel radio dj's van de vroegere jongerenzenders tegenwoordig bij radio 2, viel mij op tijdens top2000
Nu moltalk kijken op npo3
Kim_S schreef:Ik weet het zo goed als zeker. Het is Diederik.
Waarom zeg ik niet, ik denk een mega aanwijzing gezien te hebben. Ben benieuwd of ik het goed heb...
Ik zit nu ook op Diederik.. en ik denk ook een aanwijzing gezien te hebben...
Misschien wel dezelfde!*Marieke* schreef:Ik zit nu ook op Diederik.. en ik denk ook een aanwijzing gezien te hebben...
Wat hebben jullie gezien?
Wij dachten dat het gele mannetje in het schilderij achter Art een aanwijzing zou kunnen zijn!
Wij dachten dat het gele mannetje in het schilderij achter Art een aanwijzing zou kunnen zijn!
Het is zo'n mega aanwijzing dat ik het niet ga zeggen. Ik wacht rustig af.
Het was net in moltalk 
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Kim_S schreef:Het was net in moltalk
ja lekker dan! daar zaten heel veel "aanwijzingen"
Ah de chemische aanwijzing 
Avogadro 
-
Mandarijn
- 5-sterren

Zo mijn 1e mol aflevering meegemaakt. Pfff wat is dat een achtbaan zeg. Is dat altijd zo? En wat is de moltalk na afloop verwarrend zeg. Nu weet ik dus echt niet meer waar ik naar moet kijken!! Dat jullie dit kunnen volgen zeg. Ik duizel er helemaal van.
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Mandarijn schreef:Zo mijn 1e mol aflevering meegemaakt. Pfff wat is dat een achtbaan zeg. Is dat altijd zo? En wat is de moltalk na afloop verwarrend zeg. Nu weet ik dus echt niet meer waar ik naar moet kijken!! Dat jullie dit kunnen volgen zeg. Ik duizel er helemaal van.
heel verwarrend heb ik ook! ik kijk op een ander level, ik ga puur op mijn gevoel af en let niet op al die "aanwijzingen"
Ik ga morgen moltalk kijken! Net ff eerste aflevering van nieuwe blacklist gekeken! Had jij die al gezien Kim?
Ja! Was weer bloedstollend!Radja schreef:Ik ga morgen moltalk kijken! Net ff eerste aflevering van nieuwe blacklist gekeken! Had jij die al gezien Kim?
En daarna worden ze doorgespoeld naar radio 5. Dat wordt in de radiowereld trouwens schamper 'de geriatrische zender' genoemddinky89 schreef:Voice over op tv en volgens mij zit hij bij radio 2?
Overigens zitten veel radio dj's van de vroegere jongerenzenders tegenwoordig bij radio 2, viel mij op tijdens top2000![]()
Nu moltalk kijken op npo3