De Dell die ik nu heb is ook een zakelijke laptop die ik van de baas heb overgenomen. Nieuw was dat ding ook ruim 1200 eurootjes. Ik heb er 86 voor betaald. Wat over was gaat ook als refurbished weg.
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
BWR - laptop kopen
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: BWR - laptop kopen
pike schreef:Mijn eerste computer was een Commodore 64. Daar zat het computergedeelte onder het toetsenbord (wat dus extra dik was) en ik sloot hem aan op mijn draagbare zwart/wit teeveetje
Re: BWR - laptop kopen
Lizzy schreef:Hahaha, ja Lotus Notes![]()
![]()
. Oh boy. En toch he.... OS2 was een ideaal operating systeem. Zo stabiel als de pest.
Maar goed, ik spaar toch nog even door voor een middenmoter laptop heb ik besloten en geen laagste segment laptop. Ik wil er toch weer een paar jaar mee kunnen doen. De HP die ik nu heb heb ik nog gekocht in rijke tijden en dat was echt een dure (volgens mij is ie nu 13 of 14 jaar oud) en hoewel het een trage stoeptegel is: hij doet ut nog steeds! Toegegeven, ik kan er eigenlijk niks meer mee. Eén hooguit twee internet-sessies open en dan houdt het wel op. Zoo Easy loopt vast, documenten krijgt ie niet meer geopend en ik krijg 25 keer per dag een time out omdat ie netwerkverbinding verliest. Maar, hij doet ut nog wel
![]()
![]()
Als je bij je nieuwe ook nog dvd's wil lezen kijk dan ook of er een station in zit. De dochter kocht een paar maand geleden een nieuwe laptop en neemt hem regelmatig mee op stageplekken waar ze moet overnachten. Na een paar maand wil ze een film bekijken in haar vrije uren..... hu?? waar zit dat dvd station??? resultaat.... zoals vroeger een los station bijkopen en er handig?? aanhangen.