Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst
En de nieuwe naam hoeft niet te lijken he voor de hond, en ik weet ook niet of je er eerder uit bent als je je beperkt tot een begin klank, denkende aan hoe het naam geven hier gaat
Dus succes
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Dank je! Ja, Nelson is een leuke naam, maar Nelson is voor mij de hond van Marloes (Hope).MillyMol schreef:Helloooooo gorgeous! Wat een prachtige hond heb je daar opgeduikeld zeg!![]()
Die naam komt vanzelf wel. Ik vind bijvoorbeeld Nelson wel bij hem passen.

Teckels staan erom bekend dat het echt "kijk"-honden zijn. Was ook het commando dat ik het makkelijkst aangeleerd kreeg. Toen had ik nog de illusie dat als ze "kijk" konden de rest vanzelf zou gaan.....Siberienne schreef: Zoals ik al zei, heel melig, maar ik heb soms wel het idee dat husky's veel oogcontact zoeken? Is dat misschien meer dan andere honden? Die van ons kunnen je ook echt aan gaan zitten staren als ze iets willen, bv als ze naar buiten willen (of naar binnen), de drinkbak leeg is of als het etenstijd is. Of als ze erbij willen op de bank, een knuffelterkort hebben of als er gespeeld moet worden. En vaak krijgen ze hun zin![]()

Scotch was inderdaad ook een kijkerd. Kop op de knie en hypnotiseren maar.Pauline schreef:Teckels staan erom bekend dat het echt "kijk"-honden zijn. Was ook het commando dat ik het makkelijkst aangeleerd kreeg. Toen had ik nog de illusie dat als ze "kijk" konden de rest vanzelf zou gaan.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Dat is toch de universele achternaam van alle honden: "Neeee!"?Kaio schreef:Volgens mij denkt Oli hier nog altijd dat ie morgens anders heet nl: Olineeee!

Jaaa, die was hier ook al de revue gepasseerd! Alleen dan op z'n Scandinavisch: "Eeeeeemiel!"Angelique schreef:Emieeeeeeeel