Naar Noorwegen met Shadow
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: De husky heren gaan naar Noorwegen - en wij mogen mee
Op de boot inmiddels; we vertrekken om 14 uur.
Goede reis jullie en fijne vakantie!
Goede reis jullie en fijne vakantie!
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Daar zijn we nu op.
Wauw, das een flinke
Goede reis!!!
En dank
Goede reis!!!
En dank
Rust maar lekker uit tijdens de overtocht en hopelijk gaat het laatste stukje ook voorspoedig 
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
We zitten in de tuin van ons huisje. Gezellig, prettige buurt en hierboven ook het meertje op 5 minuten lopen van ons huis. Ik denk dat ik weer ga zwemmen
Shadow vindt het hier ook leuk, en spannend want de buren hebben een Noorse boskat. Ik durf het bijna niet te zeggen maar met Spot erbij was dat toch nog een stuk lastiger geweest...
Shadow vindt het hier ook leuk, en spannend want de buren hebben een Noorse boskat. Ik durf het bijna niet te zeggen maar met Spot erbij was dat toch nog een stuk lastiger geweest...
Welkom thuis en rust lekker even uit. Zwem voor mij ook maar een rondje (ik mag nog even niet)!
Oh wauw, dat ziet er uit als een plek om heerlijk tot rust te komen
En wat betreft spot mag je natuurlijk wel zeggen dat het dan lastiger was geweest. Fijn dat shadow er wel rustig mee om kan gaan.
En wat betreft spot mag je natuurlijk wel zeggen dat het dan lastiger was geweest. Fijn dat shadow er wel rustig mee om kan gaan.
oo wauw, geniet er maar van. heb je nog even voor je moet gaan werken?Siberienne schreef: vr 14 aug 2020, 17:45 F8DC2144-CC3A-40F1-B7A1-9F8DD98B8C32.jpegC490A7C9-AFE7-452C-A73E-FD7E4473E496.jpeg76B32EF9-AFAC-4FDA-BBF0-EBE17E38B4C5.jpegWe zitten in de tuin van ons huisje. Gezellig, prettige buurt en hierboven ook het meertje op 5 minuten lopen van ons huis. Ik denk dat ik weer ga zwemmen![]()
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ja ik begin op 1 septemberKaio schreef: vr 14 aug 2020, 18:13 oo wauw, geniet er maar van. heb je nog even voor je moet gaan werken?
Wow, geweldig. Heel veel geluk in Noorwegen.
Zo leuk om te volgen.
Zo leuk om te volgen.
Prachtige omgeving zeg! En natuurlijk mag je dat zeggen over Spot. Feiten doen niets af aan de liefde die jullie voor hem voelden en voelen.
Heerlijk.....de ergste verhuisellende is achter de rug, uitpakken en inruimen kan allemaal nog nadat je de hoogstnodige spulletjes opgediept hebt.... en nu echt het begin van het nieuwe avontuur.
De eerste plaatjes zijn om jaloers van te worden, misschien mijn baas toch maar eens opperen hier en daar wat sub-offices te openen
De eerste plaatjes zijn om jaloers van te worden, misschien mijn baas toch maar eens opperen hier en daar wat sub-offices te openen
Shadow zit daar vast te kwijlen bij dat meertje. Ik in elk geval wel en ik zie alleen de foto maar!
Wat zal het allemaal nog onwezenlijk voelen voor jullie, net of je in een wonderlijke droom zit.
Wat zal het allemaal nog onwezenlijk voelen voor jullie, net of je in een wonderlijke droom zit.
Dat is voorlopig thuis dus, is dat geen raar idee? Of juist heel fijn?
Goed dat je samen nog even kan wennen voordat je moet gaan werken.
Goed dat je samen nog even kan wennen voordat je moet gaan werken.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Mooi daar! Ff lekker uitrusten en tot jezelf komen.
Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk